Birkaç gün sonra
İki günlük curcunadan sonra Beren' in kardeşleri evlerine dönmüştü.
Erkekler bu birkaç gün de fırsat buldukları her an kızları arayıp sormuştu.
Kızlar geç saatlerde de olsa sevdikleri adamlarla konuşabildikleri için çok mutluydu. Rahatça, okullarına gidip geliyor, işlerini hallediyorlardı.
Zehra, akşam yemeğinden sonra erkenden odasına çekilmişti. Beren, Elvan, Sidal ve Anka ise salonda oturmuş keyifle sohbetler ediyorlardı.
Sidal:
- Elvoş, bebeğin için aklında isimler var mı?
Elvan:
- Henüz yok. Eren gelince onunla tartışmayı düşünüyorum.
Sidal:
- Tartışınca daha çok kararsız kalıyorsun biz dört ayda ancak karar verdik. Gerisini sen düşün.
Anka:
- Alt tarafı isim, niye bu kadar tartıştınız ki?
Sidal gülüp:
- İlk çocuk olunca öyle oluyor bebiş. Anne ve babada fazla heyecanlı oluyor.
Anka:
- Hadi ya.
Sidal:
- Tabi.
Anka:
- Anladım.
Beren:
- E o zaman şimdiden araştırmaya başlamalısın Elvan.
Elvan:
- Öyle yaparım madem.
Sidal birden;
- Kızlar ya?
Beren:
- Ne oldu?
Sidal:
- Benim canım aşırı pizza çekti. Hem de bol malzemeli.
Elvan ağzının sulandığını hissetmesiyle:
- Sen deyince benimde canım çekti. Yesek mi ya?
Anka gülüp:
- Durun kız biraz, daha yeni yemek yedik.
Sidal isyanla:
- Ne yenisi ya üstünden üç saat geçti.
Beren:
- Canları çekmiş Anka. Sipariş edelim bir şey olmaz.
Anka, telefonunu eline alıp:
- Peki madem sipariş vereyim.
Beren ayağa kalkıp:
- Ben de korumalara haber vereyim.
Anka:
- Tamam, deyip pizzacıya siparişleri söylemeye başladı.
Yarım saat sonra
Aylardır evi gözetleyen bir adam vardı. Patronun istediği şeyi almak için aylardır, Ceyhun Ataman 'ın evinin müsait olmasını bekliyordu. Tam müsait oldu diye sevinirken Ülküm Beren Turkuaz' ın kardeşleri eve gelmişti. İki gün boyunca neredeyse hiç uyumadan onların gitmesini beklemişti ve şimdi eve girmek için bir fırsat yakalamıştı.
Evi gözlerken Zehra Yüksel' in odasına çekilmeden önce uyku hapı aldığına şahit olmuştu. Böylece kadının sorun çıkarmayacağına emin olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Literatura FemininaO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...