47

10 1 0
                                    

Akşam

Tolunay, Eren, Ceyhun ve Bedirhan, akşam olunca hep birlikte eve geldiler.

Tolunay geldiği gibi direk sevgilisinin yanına odaya çıktı. Kapısına tıklayıp duyduğu davetle içeri girdi. Heyecanla:

- Sevgilim?

Beren, Tolu' nun yanına gidip ona sarıldı.

- Hoş geldin.

- Hoş bulduk, hoş bulduk da ben çok heyecanlıyım ya. Bir büyüğe bu nasıl söylenir bilmiyorum.

- Benimde pek bildiğim söylenemez, Ceyhun ile Anka nasıl söylediyse bizde öyle söyleyeceğiz.

Tolunay şaşkınlıkla:

- Ceyhun ile Anka nasıl söylediyse mi?

Beren gülüp:

- Sahi ben sana söylemedim değil mi? Ceyhun ile Anka, dün birbirlerine aşklarını itiraf etmişler ve çıkmaya başlamışlar. Bugün de Zehra Teyzeye söylediler.

Tolu sevinçle:

- Gerçekten çıkıyorlar mı?

- Evet.

Tolu hızla Beren' in elinden tutarak:

- Yürü, biz de söylüyoruz, deyip Beren' i sürüklemeye başladı.

Beren gülerek Toluyu durdurup:

- Tamam canım dur, söyleyeceğiz zaten. Biraz sakin olur musun?

Tolu:

- Bizim onlardan ne eksiğimiz var Beren? Onlar anında söylemişken biz niye günlerdir söylemiyoruz?

Beren, Tolu' nun biraz gergin biraz da heyecanlı halini sakinleştirmek için yüzünü tuttu. Tolu' nun yanaklarını okşayıp:

- Tamam hayatım, sakin ol. Derin bir nefes al ve ver.

Tolunay, sevgilisinin dediğini birkaç kez tekrarladı. Beren sakinleştiğini fark etmesiyle gülümseyerek:

- Biraz daha iyi misin?

- Evet, deyip yüzündeki Beren' in elini öptü.

- Zehra Teyze, terasta çamaşır asıyor. Önce sen yalnız konuş, bende hemen kapının arkasında olacağım ve seslendiğin an yanına geleceğim, tamam mı?

- Tamam, öyle yaparım.

Beren, Tolu' nun elini tutup:

- Gidelim mi?

Tolu gülümseyip:

- Gidelim canım, dedi ve birlikte Zehra' nın yanına doğru ilerlediler.

Salondan geçerken Tolu, Ceyhun ile el ele tutuşan Ankaya göz kırptı. Anka da ona gülümseyerek karşılık verdi.

Tolunay ile Beren, terasın kapısının Önüne gelir gelmez birbirlerinden ayrıldılar ve Tolu, derin bir nefes alıp Zehra' nın yanına gitti.

- Zehra Sultan?

Zehra, arkasından Toluyu duymasıyla ona döndü. Gülümseyip:

- Canım?

- Biraz konuşabilir miyiz? Deyip Zehra' nın koluna girip onu sandalyeye oturttu.

Zehra, kapının ardındaki Beren' i görmesiyle Tolu' nun ne konuşacağını anladı.

- Evet oğlum, seni dinliyorum.

- Zehra Teyze, bilmem farkında mısın ama son zamanlarda normal halimden daha farklı davranıyorum ve bunun özel bir sebebi var. Hani sana ben senin sayende annelik duygusunu tattım demiştim.

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin