65

10 1 0
                                    

Bir ay sonra

Elvan ve Anka mutlulukla doktor kontrolünden çıkmıştı. Anka heyecanla Elvana sarılıp:

- Oğlumuz olacak Elvan, oğlumuz olacak.

Elvan:

- Evet, Eren duyunca çok mutlu olacak.

- Evet evet hem de çok mutlu olacak. Hadi ara söyle, hadi.

Elvan, telefonunu çıkarıp Eren' i aradı. Kısa süre içinde telesekretere düşmesiyle:

- Açmıyor, artık o arayınca söylerim. Keşke bunu yüz yüze söyleme şansım olsaydı.

Anka hüzünle iç çekip:

- Keşke, ikisini de çok özledim.

- Beren'e haber verelim mi? Kız bir aydır Tolunay' ın başında harap oldu. Biraz da olsa sevinir.

- Ara hadi, görüntülü ara.

- Gel şu banka oturalım, öyle ararız.

Anka onu onayladı ve birlikte banka oturdular. Elvan hafifçe çıkan karnını okşayıp görüntülü arama tuşuna bastı. Kısa süre içinde açılmasıyla mutlulukla:

- Beren' im.

Beren hüzünlü bir sesle:

- Merhaba kızlar, nasılsınız?

Anka:

- Biz iyiyiz canım asıl sen nasılsın? Tolunay nasıl?

Beren:

- Tolunay uyanmadıkça daha kötü oluyorum.

Elvan:

- Öyle deme kuzum. Tolunay, senin için mutlaka uyanacaktır.

Beren:

- Bilmiyorum, doktorlar çoktan umutlarını kesmiş durumda ben ısrarla umudunuzu kesmeyin, benim sevdiğim adam uyanacak desemde bazen ben bile aynı şeyi düşünebiliyorum.

Anka:

- Sakın umudunu kaybetme güzelim. Tolunay, sevdiği insanları yarı yolda bırakacak bir insan değil. Çok iyi biliyorsun.

Beren:

- Deneyeceğim Anka, henüz umudum bitmiş durumda değil. Neyse Koray, Sidal ve Zehra Teyze nasıl?

Elvan:

- Hepsi iyi. Koray, henüz bir aylık bir bebek olsada ağlamalarıyla bizi her gece uykusuz bırakıyor. Artık Koray için geceleri sıra sıra nöbet tutmaya başladık.

Beren:

- İyi yapıyorsunuz. Sidal' e de fazla yüklenmemek lazım. Hem Elvan, sana da prova olmuş olur.

Elvan gülüp karnını okşadı.

- Kesinlikle öyle oluyor.

Beren:

- En azından kendi bebeğinde Sidal kadar tecrübesiz olmazsın. Bu arada Bedirhan hala evde değil mi?

Anka:

- Evet öyle. Bunca zamandır evde olması bizi çok şaşırtıyor.

Beren:

- Sidal'e yardım ediyor mu bari?

Elvan:

- Edebildiği kadar. Hem kendi işi için hem de Ceyhun' un işi için koştururken zor oluyor belki ama yine de etmeye çalışıyor.

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin