2

58 4 0
                                    

Ceyhun Ataman (32)

Ceyhun, 5 yaşında annesini, 7 yaşında da babasını kaybeden ve 7 yaşında bir mafya babası tarafından sahiplenen bir çocuktur. Asıl mesleği Genel Cerrahi doktoru olsa da onu 7 yaşında sahiplenen Nejat Ataman' ı 21 yaşında kaybetmesiyle onun mesleğini yapmaya başlamıştır.

Ceyhun, Nejat Ataman' ın öz oğlu olmasa da tek oğludur. Bu yüzden Nejat Ataman' ın yerine de geçebilecek tek kişidir. Ceyhun ne kadar kendi mesleğini bırakmak istemesede Nejat babasına olan minnettarlığı sebebiyle bu mesleği yapmak zorunda kalmıştır.

Ceyhun 8 yıldır mafya mesleğinin içindedir fakat bu kadar kısa sürede yeraltında öyle bir yer edinmiştir ki şanı yurt dışına kadar dayanıyordur. Sağ kolu Eren ile birlikte ondan yardım isteyen herkese el uzatır. Onlara uzattığı elden daha fazla şey veren, eli açık biridir. Eli açık olduğu kadar cesur, zengin, adaletli ve dürüsttür de.

Adaletin Ceyhun' da her zaman başka bir yeri vardır. Haksızlığa, yalana, tacize ve tecavüze asla gelemez, taciz veya tecavüz gibi bir olay ile karşılaştığında nevri döner, birine bunu kim yaptıysa o kişinin cezasını vermeden de duramayan biridir. 

Sevdiklerini de ayrı bir korur, onları sahiplenir belki de onlar için kendi canından bile vazgeçer. Ölüm 7 yaşından beri hayatından olduğu için ölüm onun için addan başka hiçbir şey değildir. Sevdiklerini kaybetmekten korktuğu kadar hiçbir şeyden korkmaz, bu yanını da sevdikleri dışında kimsenin bilmesine müsaade etmeyen bir karaktere sahiptir.

GEÇMİŞ (Beş yıl önce)

Ceyhun, onca işin arasından sağ kolu ayrıca en yakın arkadaşı da olan Eren' e doğum günü hediyesi almak için alışveriş merkezine gitmişti. 

Eren' in uzun zamandır ne istediğini bilen Ceyhun, alışveriş merkezinde devamlı geldiği mağazaya girip Eren' in istediği şeyi aldıktan sonra mağazadan hızla çıkmıştı. Aceleden önünü göremeyen Ceyhun kızıl saçlı bir kız ile çarpıştı. Ceyhun ve çarptığı kız aynı anda:

- Pardon! 

- Üzgünüm! 

Ceyhun ve kız birbirlerine hafifçe gülümsedikten sonra kızıl saçlı kız annesi ile birlikte hızla ondan uzaklaşmıştı. Kızıl saçlı kız ile annesi uzaklaşmıştı da Ceyhun' un aklı kızıl saçlı kızın yeşil gözlerinde kalmıştı. Ceyhun' un annesi ile ilgili hatırladığı tek şey de onun gibi aynı renk gözlere sahip olması olunca... kızın ardından kalakalmıştı işte.

Ceyhun, telefonunun zil sesiyle kendine geldi. Aklı hala yeşil gözlerde olsa da telefonunu açtı ve Eren ile konuşmaya başladı.

- Neredesin abi sen? Adamlar, seni bekliyor.

- Geliyorum Eren, deyip telefonu kapattı ve alışveriş merkezinden çıkıp arabasına yöneldi. 

Arabadayken diğer yakın arkadaşı olan Tolunay' ı arayıp:

- Efendim kardeşim?

- Tolunay sana ihtiyacım var kardeşim. 

- Buyur abi? Sorun nedir?

- ... Alışveriş Merkezinde' ki ... adlı mağazanın kamera görüntüleri lazım bana. 

- Tamam abi alışveriş merkezinin yakınlarındayım zaten. Alır almaz sana görüntüleri gönderirim. 

- Bana asıl lazım olan kapının önünde çarpıştığım kızın ismi. Onu da araştırırsan sevinirim kardeşim.

- Tamam abi bu akşam elinde olur. 

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin