Ertesi gün
Kızlar dünden sonra bugüne daha rahat uyanmıştı ama yine de akılları sevdikleri adamlarda idi. Bugün de dünkü gibi aramalarını dört gözle bekleyeceklerdi.
Kahvaltı ederlerken Anka:
- Dün hepsi geç vakitte aradı, bakalım bugün kaçta arayacaklar?
Sidal:
- Yeter ki arasınlar Anka, Bedirhan' ı düşünmediğim bir dakika bile yok.
Beren:
- Benimde aklım hep Tolu da.
Elvan:
- Ben o zaman hiç konuşmuyorum.
Zehra sinirle:
- Aa kızlar! Ne bu haller? Ölmedi ya bu çocuklar, elbet arayacaklar.
Anka, kulağını çekip masaya vurdu.
- Aman Allah korusun! Tövbe de Zehra Teyze.
- Tövbe yarabbim. Ama sizde ona göre davranın kızım.
Sidal:
- Kusura bakma Zehra Teyze, hamilelik hormonları duygularımı abarttırıyor bana.
Zehra:
- Hadi Elvan ile sen hamilesin. Böyle tepkiler verebilirsiniz. (Beren ve Ankaya bakıp) Ya siz? Siz de bir şey var mı?
Anka:
- Yok tabi de. Çok endişeliyiz sadece.
Zehra:
- Olmayın kızım. Benim oğullarım buraya sağ salim gelecek. Bu kadar endişe yapmayın, kafayı yiyeceksiniz yoksa.
Beren:
- Kusura bakma Zehra Teyze, gidişlerinin ilk günleri. Bir süre bizi böyle idare ediver.
Zehra:
- Sırf ilk günleri olduğu için idare edeceğim ama bir hafta sonra sizi böyle görmek istemiyorum. Yastaymış gibi davranmayın. Okulunuza, işinize, gücünüze bakın.
Dördü birden:
- Peki Zehra Teyze.
- Ha şöyle! (Beren' in telefonunun ışığının yanıp söndüğünü görmesiyle) Beren, kızım istersen bir telefonuna bak. Mesaj gelmiş galiba.
Beren telefonunu eline alıp:
- Bakayım Zehra Teyze. (Kardeşi Ali' den mesaj geldiğini görmesiyle) Aliler geliyormuş, kısa süre önce yola çıkacaklarına dair mesaj atmış.
Birden kapı zilinin çaldığını duymalarıyla Anka:
- Geldiler mi kız yoksa? Deyip ayağa kalktı.
Beren:
- Bilmem ki, deyip o da Ankayı takip etti.
Anka kapıyı açmasıyla korumalardan birini gördü. Koruma:
- Ülküm Hanım' ın kardeşleri olduğunu söyleyen bir grup genç var efendim.
Anka ileride bir korumayla tartışan Ayşeyi görmesiyle:
- AYŞE!
Ayşe ismini duymasıyla korumaya:
- Bak, Anka Abla sesleniyor. Çekil şuradan, deyip adamı iteledi. İlerlerken:
- Ali, gelin.
Beren, Anka' nın yanına gelmesiyle:
- Ne oluyor Anka?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Romanzi rosa / ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...