30

13 2 0
                                    

Eren kavşaktan döndükten 10 dakika sonra Elvan' ın evine varmıştı.

Eren arabasını park edip Elvan' ın arabadan çıkmasına yardımcı oldu. İlerlerken:

- Anahtarın nerede?

Elvan, sinirle çantasını Eren' e uzattı. Eren bir eliyle Elvan' ı tutarken diğer eliyle çantadan anahtarı bulmaya çalışıyordu.

Elvan, gerçekten Eren' in sandığı kadar sarhoş değildi. Elvan' ın üstündeki, çakırkeyifin verdiği sarhoşluktu. Sadece Elvan bunu abartmayı tercih etmişti. Çünkü Dj olduğundan beri içkiye sandığından daha dayanıklı çıkmıştı. Eren' in elinden sinirle çantasını alıp anahtarı, çantanın küçük cebinden çıkardı. Eren' e uzatıp:

- Al.

Eren anahtarı alıp:

- Başından söylesene iki saattir arıyorum, deyip apartmanın kapısını açtı.

Eren merdivenleri görmesiyle hızla Elvan' ı kucağına aldı. Elvan aniden kucağına alınmasıyla çığlığı bastı.

- Haber versene be!

- Sen biraz susar mısın acaba? (Kollarını boynuna dolamadığını görmesiyle) Adam akıllı tutunur musun Elvan?

Elvan, suratını ekşitip Eren' e tutundu. Merdivenlerden çıkarken Elvan gördüğü uzun boyun ve adem elmasıyla keyfinin yerine geldiğini hissetti. Biraz eğlense fena olmazdı. Elvan, Eren' in çıplak boynuna nefesini üflemeye başladı.

Eren hissettiği nefesle mavi gözlerinin karardığını hissetti.

- Kes şunu.

- Neden? Hoşuna mı gitti?

- Hayır.

- Kesin öyledir, deyip Eren' in boynundan öpmeye başladı.

Eren öpücükleri boynunda hissetmesiyle ister istemez ellerini sıktı. Elvan hissettiği acıyla:

- Hey! Canımı acıtıyorsun.

Eren onu yere indirip duvara yasladı. Elvan şu anki duruşlarından etkilenirken Eren o sırada anahtarla kapıyı açmaya çalışıyordu.

- Sussana sen biraz, deyip kapıyı açmasıyla Elvan' dan çekildi.

- Hadi gir içeri. Geç oldu.

Elvan az önceki etkiden çıkıp:

- Geç mi oldu? Derken Eren' in gözüyle işaret ettiği yere baktı. O an anladı ki Eren kapıyı açmak için öyle duruyordu. Elvan sinsice gülüp:

- Oldu dimi? Der demez Eren' i de kendisiyle birlikte içeri soktu ve onu duvara yaslayıp dudaklarından öpmeye başladı.

Eren de sanki bunu bekliyormuş gibi anında Elvan' ın öpüşüne karşılık verdi. Bir süre öpüştükten sonra Elvan' dan ayrıldı.

- Sarhoşsun Elvan.

Elvan, Eren' in saçlarını okşayıp:

- Sarhoş olmadığımı sana kanıtlayacağım Eren, deyip Eren' in üstündeki kısa kol gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Açtıktan sonra yeniden Eren' i öpmeye başladı.  Eren de artık bu saatten sonra  durmayacağını fark ederek Elvan' ı tutup kendisiyle yer değiştirmesini sağladı.

Eren, Elvan' ı duvara yaslamasıyla eli Elvan' ın elbisesinin fermuarına gitti. Onu açtıktan sonra Elvan' ı daha fazla öpmeye başladı. Tekrar Elvan' ı tutup yer değiştirdi. Ama duvara yaslamayı değil onu salondaki koltuklara doğru götürmeyi tercih etti.

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin