6

35 3 0
                                    

GEÇMİŞ (Eren, Ceyhun' un evine taşındıktan bir sene sonra)

Bir yıl çok çabuk geçmiştir ve Eren, İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi' nin Bilgisayar Mühendisliği Bölümünü kazanmıştır. Bugün ise okulunun birinci günüdür. 

Eren, bu bir gün boyunca yepyeni arkadaşlıklar edinmiş, öğretmenleriyle de bizzat tanışmıştır.

Derslerine girip çıkmış teneffüs aralarında arayan Ceyhun' a her şeyin yolunda olduğunu söylemiştir. 

Günün sonuna doğru yaklaşırken Eren, en son ki dersine girdiği hocası yarım saat ders işleyip öğrencilerini bırakmıştır. Eren sohbet ede ede arkadaşlarıyla yürürken Bekir adlı arkadaşı:

- Okulun çıkışına bakın lan, gangsterler doluşmuş.

Eren arkadaşının söylediklerinden sonra okulun çıkışına baktı ve Ceyhun' un adamlarının onu almaya geldiklerini gördü. Adamların burada olmasıyla Ceyhun' un da arabada olduğunu bilen Eren, arkadaşlarına:

- Siz gidin beyler, abim beni almaya gelmiş, deyip arabaya doğru ilerledi.

Bekir, Eren' in arkasından bağırıp:

- Ulan bu kadar zengin olduğunu bilseydim sana çay ısmarlamazdım!

Eren arkasına bakıp arkadaşlarına gülümsedi ve:

- O zaman bundan sonra ben ısmarlarım! deyip arabadan inen Ceyhun' un yanına gitti. Eren ile Ceyhun birbirlerine sarılıp selamlaştılar. Ayrıldıktan sonra Eren:

- Seni buralara hangi rüzgar attı?

- Yolumun üstündeydin alayım, dedim. Tabi biraz da sahipsiz olmadığını (arkasından giden arkadaşlarını gösterip) insanlara göstermek istedim. 

Eren, Ceyhun' un omzuna vurup gülümsedi. 

- İlahi Ceyhun. Ama sağ olasın.

Ceyhun:

- Ee günün nasıl geçti? diyordu ki Eren arabadan Ceyhun' a silah çeken herifleri gördü. Aniden Ceyhun' u arkasına aldı ve sol omzuna gelen kurşunla acıyla inleyip Ceyhun' un üstüne yığılıverdi. 

Etrafta panik çığlıkları duyulurken Eren' in gözleri kapandı.

Bir süre sonra hastanede

Ceyhun birkaç adamını kendisine silah çeken heriflerin peşinden gönderirken kendisiyle birlikte  Eren' i de arabaya bindirip hastaneye getirmiştir.

Eren, sol omzunda hissettiği ağrıyla gözlerini açtı. Gördüğü beyaz ışıkla ve ilaç kokusuyla hastanede olduğunu hemen anladı. Ağrıyan omzuna baktığında boydan boya sarıldığını ama hala kanla kaplı olduğunu fark etti. Etrafta hemşire çağırma butonunu ararken koltukta uyuya kalan Ceyhun ile karşılaştı.

- Ceyhun?

Ceyhun Eren' in sesini duymasıyla kısa süreli daldığı uykusundan hemen uyandı. Eren' in yanına gidip:

- Nasıl hissediyorsun dostum?

Eren hafif doğrulmak istedi ve Ceyhun ona anında yardımcı oldu. Yerleştiğine emin olan Eren gülümseyip:

- Biraz ağrılı. Sen nasılsın? Ben bayıldıktan sonra bir şey oldu mu?

- Ben iyiyim. Neden bunu yaptın Eren?

- Bilmiyorum sadece o an hayatını kurtarmak istedim. Çünkü herifler göğsünü hedef almıştı.

- Bırak beni hedef alsınlar. Senin benim yüzümden bir daha zarar görmeni istemiyorum. 

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin