38

12 1 0
                                    

Birkaç gün sonra

Ceyhun, ameliyattan sağ salim çıkmış ve sorunsuz bir şekilde gözlerini açmıştır. Birkaç günlük müşahadeden sonra hastaneden taburcu olmuştur. Taburcu olduktan sonraki gün işinin başına dönmüştür.

Anka ise yaşadığı bu birkaç günlük süreçte çok fazla düşünme fırsatı bulmuştur. Ceyhun' un bardayken söyledikleri sürekli beyninde dönmüş ve bir sürü soru kafasında oluşturmuştur.

Ceyhun dediklerinde ciddi miydi? Yoksa sarhoşken söylediği sözcükler istemsizce çıkan şeyler miydi? Neden o konu hakkında bir daha konuşmamıştı? Gerçekse ne düşünmeliydi? Ceyhun' un duygularının karşısında ona nasıl davranmalıydı? Ve en önemlisi Anka' nın Ceyhun'a karşı duygularının adı neydi?

Anka hastanede dönen bütün bu soruları her yalnız kaldığında düşünür hale gelmişti. Artık ne yapması gerektiğini, ona nasıl davranması gerektiğini bilemez haldeydi.

- Belki de Ceyhun' a sormalıyım. Evet öyle yapmalıyım. Akşam gelince ilk işim bu olmalı, deyip odasından çıktı.

Mekanda

Tolunay mekandaki misafirlerle ilgilenirken Ceyhun ve Eren, Ceyhun' un ofisinde oturuyorlardı.

Eren günlerdir durgun olan Ceyhun' un ameliyattan dolayı olduğunu düşünsede taburcu olduktan sonra da aynı ruh halinde olmaya devam ettiğini fark etmişti. Daha fazla sessiz kalmaya dayanamayıp yakaladığı bu fırsatla konuşmaya karar verdi.

- Son birkaç gündür ki bu halin ne kardeşim?

- Halimde ne varmış Eren?

- İlk zamanlar ameliyattan çıktığın için sandım ama taburcu olmana rağmen hala aynı ruh hali içindesin. Hayır bir de nedensizce Anka'dan kaçmaya çalıştığını da hissediyorum. Ne oluyor Ceyhun?

- Bir şeyim yok Eren. Anka'dan da kaçmıyorum.

- Ben hiç öyle düşünmüyorum kardeşim. Gördüğüm şey beni asla yanıltmaz.

Ceyhun isyan dolu bir iç çekişle arkasına yaslandı ve burnunu okşadı.

- Eren...

- Efendim?

- Ben...

- Sen ne kardeşim?

- Ben Ankaya aşık oldum.

Eren kahkahalarla gülmeye başladı.

- Eren, burada ciddi bir şey söylüyorum. Gülmeyi kes.

Eren, kısa süren kahkahasının ardından:

- Bunu Anka ve sen dışında herkes biliyordu Ceyhun.

- Üzgünüm kardeşim ama ben anca fark ettim. Ha fark eder fark etmez de gidip bunu Ankaya itiraf ettim.

- OHA! Ne ara lan?

- Bardayken çok sarhoştum ve ağzımdan kaçırdım.

- Ee duyduktan sonra Anka ne dedi?

- Şaşırdı doğal olarak ama sarhoş olduğum için dikkate aldığını düşünmüyorum. Zaten sormak istediyse de ondan sonra vaktimiz olmadı. Tümör, ameliyat, hastane, iş derken ne ara olacaktı ki?

- Anka' nın dikkate aldığına eminim. Sorunca ne demeyi düşünüyorsun?

- Kafam çok karışık. Ne yaparsam yapayım her türlü bok çukuruna düşüyorum. Çaresizim anlayacağın. Çaresiz olduğum için de bir şey demeyeceğim.

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin