Bir hafta sonra
Ayliz ve Emir, evlenmeye karar verdikten bir gün sonra belediyeye gidip bir hafta sonrasına nikah tarihi almışlardı ve bugün evlenecekleri gündü.
Bu bir hafta da işler kenara bırakılmış nikah için hazırlıklara başlanılmıştı. Ankalar Emir ile Ayliz' in bu kadar kısa sürede evlenmesine şaşırsalarda, onların tercihi, deyip seve seve Ayliz' e yardım etmişlerdi.
Beren, Ayliz' in gelinliğini giymesine yardım ederken:
- Ayliz, sana bir şey soracağım ama beni yanlış anlama.
- Niye yanlış anlayayım Beren? Sorabilirsin tabi.
- Hamile değilsin değil mi?
- Hayır değilim, yani olsam bilirdim değil mi?
- Evet. O zaman neden bir hafta içinde evlenmeye karar verdin?
- Zaten evlilik teklifi etmişti Emir. Er ya da geç olacaktı.
- Bu çocuk sana bir hafta önce teklif etmedi mi?
- Etti ama durumlar böyle gelişti.
- Senin babanda olsa bir ailen var Ayliz. Onun kolunda evden beyaz duvakla çıkmak varken, neden ona haber bile vermeden evleniyorsun?
Ayliz, babası hakkında konuşmak istemediği için:
- Tamam Beren çıkabilirsin, gerisini ben hallederim, deyip gelinliğinin fermuarını tamamen çekti.
Beren, Ayliz' in aniden böyle tepki vermesiyle:
- Pekala, haddimi aştıysam kusura bakma, deyip çantasını alır almaz gelin odasından çıktı.
Ayliz, duyduğu kapı sesiyle yerinden sıçradı. Gözünden akan yaşa engel olamayıp:
- Özür dilerim Beren. Emir'e bile açıklamasını yapamamışken sana gerçeği söyleyemem.
Kapının tıklanmasının ardından Emir' in sesi duyuldu.
- Sevgilim, hazır mısın? Girebilir miyim?
Ayliz, akan yaşını silip:
- Gel.
Emir, Ayliz' in 'gel' sesini duymasıyla kapıyı açtı. Kapıyı açmasıyla peri kızı gibi görünen Ayliz' e bakakaldı.
Ayliz, tepkisizce duran müstakbel eşine bakıp:
- Bir şey demeyecek misin?
Emir şaşkınlık ifadesiyle:
- Güzelliğin başımı döndürdü.
Ayliz gülümsedi.
- Sanırım bu bir iltifattı.
- Diyecek söz bulamıyorum (elinden tutup Ayliz' i kendi etrafında döndürdü) Güzel, demek az kalacak çünkü.
Ayliz:
- Birkaç ay öncesine kadar gelinlik giyebileceğim asla aklıma gelmezdi.
- Ne yalan söyleyeyim, bende damatlık giymeyi beklemiyordum.(Ayliz' i belinden tutup kendine çekti) Ama şimdi onların içindeyiz ve birazdan Ayliz Keskinci olacaksın.
- Ayliz Keskinci... 26 yıl boyunca Uğurlu soyismini kullandıktan sonra garip olacak.
- Bizim evliliğimiz 26 yıldan fazla sürecek, sana söz veriyorum.
- Önce bir yılı görelim de geriye kalan 25 yılı sonra düşünürüz.
Emir, Ayliz'e sarılıp:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...