Emir, Ayliz' i işyerine bıraktıktan sonra düşünceleri ile baş başa kalmak için evine gitti. Evine girmesiyle dünkü olaylar sırasıyla gözünün önüne geldi. İntikam için Ayliz' i o eve götürmek istemişti, onu işyerinden alana kadar planına sadık kalmıştı, ne zaman arabaya bindiler, Ayliz' in hız korkusunu öğrendi. İşte o zaman mantığının yerini tamamen kalbi doldurdu ve dün kalbiyle o kızla birlikte oldu.
Önce Ayliz' in ağlamasına şahit oldu, sonra onun gözlerinde daha önce kimsede görmediği sevgiyi ve heyecanı gördü. Düşünmeye başladı, babasının günahını kızından çıkarmak ne kadar doğruydu? Peki kalbi neden Ayliz' i düşünürken bile hızlı atıyordu?
- Bu böyle olmayacak, biriyle konuşmazsam kafayı yiyeceğim, deyip ceketini alır almaz Ceyhun' un mekanına doğru yola çıktı.
Yolların boş olmasıyla kısa süre içinde Ceyhun' un mekanına vardı. İçeri girmesiyle anında Ceyhun ile göz göze geldi. Ceyhun' un yanına gidip:
- Biraz konuşabilir miyiz Ceyhun?
- Konuşalım kuzen, deyip Tolulara ben gidiyorum anlamında bir bakış attı.
Eren:
- Tamam biz buradayız, siz gidin.
Ceyhun ofise girerken:
- Gir bakalım, derdin ne öğrenelim.
Ceyhun sandalyesine oturur oturmaz Emir' de oturdu. Ceyhun arkasına yaslanarak:
- Seni dinliyorum.
- Dün Aylizle birlikte olduk.
- Ayliz?
- Onun için geldiğim kız.
- Hani şu, intikam için harcamak istediğin kız.
- Evet.
- Bakire miydi?
- Evet.
Ceyhun dalgayla güldü.
- Bunu yaptın mı gerçekten Atakan? Bu kadar düştün mü?
- Dün onu almaya giderken düşündüğüm şey buydu. Ama arabadayken bir şeyler oldu. Durum tersine döndü.
Ceyhun, Emir' e yaklaşıp:
- Şunu başından anlat.
Emir dün başından geçen her şeyi Ceyhun' a anlattı. Son cümlesi ise:
- Sonra da olan oldu Ceyhun. Durduramadım kendimi.
- Ayliz, babana olanlar ilgili bir şey biliyor mu?
- Bilmiyor olmalı. Yoksa fark ederdim.
- Emir sen...
- Fazla düşünüyorum. Boş bir anıma geldi, sadece. O adamın yaptıkları affedilecek şeyler değil. Sağol Ceyhun, ben artık işe dönmeliyim. Görüşürüz, deyip ofisten çıktı.
Ceyhun iç çekti.
- Bu herifin başı benimkinden de dik. Ayliz' e aşık olduğunu zor kabul edecek.
Emir, Ceyhun' u bile dinlemeden eski haline geri döndü. O kız babasının yaptığını bilse de bilmesede her şeyi hak ediyordu.
Eren:
- Emir, dostum?
Emir kendisine seslenen Eren' e döndü.
- Ne oldu?
Eren:
- Nereye oğlum böyle? Ne gelirken selam veriyorsun ne de giderken vedalaşıyorsun. Bilmediğimiz bir yanlış mı yaptık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...