Herkes Anka' nın başına toplanmışken Harun ambulansı aradı ve bulundukları yeri söyledi.
Ceyhun dolan gözleri ile Anka' nın yüzüne vurmaya başladı.
- Anka, canım ne olur aç gözlerini? Anka, lütfen?
İlk kendini toparlayan Beren:
- Onu hastaneye götürmeliyiz.
Ceyhun, tam Ankayı kucağına almıştı ki ambulansın siren sesleri duyuldu. Ceyhun, ambulanstakilerin inmesini beklemeden Ankayı bindirdi ve acil görevlileri ilk müdahaleyi yapmaya başladı.
Zaten uzakta olmayan hastaneye kısa süre içinde gelmeleriyle Ankayı ameliyathaneye aldılar.
Hemşireler Ceyhun' u ameliyathane önünde bırakmasıyla Ceyhun acıyla çığlık attı ve akmayı bekleyen yaşları ise gözlerinden süzülüverdi. Siniri daha fazla ağır basan Ceyhun yaşlarını silip Harun' un yakasına yapıştı.
- O adamına söyle o herifi bulsun. Eğer bulamazsa ortada Yılmaz diye bir adamın kalmaz. DUYDUN MU BENİ?!
Eren ve Tolu, hızla Ceyhun' u Harun' un üstünden çekti ve kenara götürdüler. Eren:
- Ne yapıyorsun sen? Adamın ne suçu var da herifin üstüne atlıyorsun?
Ceyhun:
- Anka bir kez daha o masadayken hiçbir şey sikimde değil Eren.
Tolunay:
- Biz de senin kadar Anka için endişeleniyoruz ama kimin saldırdığını bilmeden insanlardan sinirini çıkaramazsın Ceyhun.
Eren:
- Tolu haklı, kimin ne yaptığını bir öğrenelim ondan sonra yapan kişiden sinirini çıkarırsın.
Tolu:
- Sen Elvan' ın yanına git Eren. Çok korkmuş durumda.
Eren gözlerini Elvan' a çevirdi. Gerçekten herkesten daha fazla korkmuş durumdaydı.(Bir yakının ölümünü görmek Elvan' ın en büyük korkusudur) Yanına gidip Elvan' ın önünde çömeldi.
- İyi misin güzelim?
- Değilim. Anka iyi olacak mı Eren?
- Olacak. Anka güçlü bir kadın. Buraya gel, deyip eşini sımsıkı sarmaladı.
Belki Eren güçlü durmaya çalışıyordu ama Elvandan daha fazla korktuğu bir gerçekti. Akan yaşlarını hissetmesiyle anında sildi.
Zehra, oğlunun Ankaya düşkünlüğünü bildiğinden Elvan' a sarılan elini tutup:
- O iyi olacak canım.
- Olacak, deyip Elvanın, başını öptükten sonra ayrıldı.
Bir süre sonra
Ceyhunlar, doktorun ameliyathaneden çıktığını görmeleriyle yanına gittiler. Ceyhun:
- Anka, iyi mi?
- Aldığı kurşun böbreğini delip geçmiş, onu çıkarmak zorunda kaldık.
Ceyhun:
- Hangi böbreği?
- Daha önceden zarar görmüş böbreği.
Ceyhun:
- Kendi böbreği, diye fısıldadı.
Eren endişeyle:
- Bunun dışında iyi değil mi?
Doktor:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Chick-LitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...