X.

1.3K 70 3
                                    

Elise se opravdu nechtělo znovu vstávat do školy.

Ale to ostatně většině, jenže museli.

Elisa se otočila na druhý bok, a když otevřela oči, polekaně vykřikla a odsunula se tak, že spadla z postele.

Zasténala bolestí, posadila se a začala si třít bolavé místo na hlavě. Po velkém nárazu ji ale nebolela jen hlava. 

Z postele uslyšela smích a musela se zamračit.

,,To není legrace, Jaspere." Řekla naštvaně a podívala se na svého přítele, který ležel na její posteli. ,,Když se nad tím tak zamyslíš, pak ano." Řekl a Elisa protočila očima.

Už po druhé během tří dnů spadla na zem a měla toho dost.

Popadla polštář a hodila ho na něj.

,,Co kdybych si zlomila vaz?" Řekla, i když věděla, že je to úplná blbost. ,,Nebo něco zlomila, narazila, nebo tam bylo něco ostrého." Pokračovala dál a během toho si znovu lehla na postel.

,,Tak by se ti to hned uzdravilo." Řekl Jasper. ,,Jo. To by mě zajímalo, co by jsi dělal, kdybych si právě tady a teď zlomila vaz." Řekla nabručene.

,,No tak, lásko." Řekl, když se k němu otočila zády. ,,Snad jsi se neurazila." Dodal.

Elisa vstala a šla do koupelny, kde udělala ranní hygienu a šla se převléct do své šatny.

Nakonec si vybrala červený set spodního prádla, rudé šaty po kolena s krátkým rukávem, černý kabát a černé boty na podpatku.

Nakonec si vybrala červený set spodního prádla, rudé šaty po kolena s krátkým rukávem, černý kabát a černé boty na podpatku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přešla k poličkám, které byly přeplněné čelenkami, diadémy, korunkami, korunami a vybrala si celou černou korunu.

Přešla k poličkám, které byly přeplněné čelenkami, diadémy, korunkami, korunami a vybrala si celou černou korunu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nechci nic říkat, ale teď už se koruny moc nenosí." Řekl Jasper a opřel se o rám nevěřím. ,,Mlč. Budu si nosit co chci." Řekla a prošla kolem něj.

Po cestě popadla kabelku a šla dolů do kuchyně, kde si začala chystat kávu a snídani.

,,Zvláštní. Jste upíři, co se živí krví, ale stejně jíte i obyčejné jídlo." Přemýšlel nahlas Jasper. ,,Nemusíme. Ale já si občas ráda dopřeju nějaké jídlo." Pokrčila rameny.

Vytáhla obyčejnou skleničku, do které přelila krevní vak, který vzala z lednice a přidala do toho Železník.

Nesnášela Železník, ale trochu si na něj zvykla. Snažila se ho pít aspoň třikrát týdně, ale občas jí to prostě vypadlo.

Opřela se o kuchyňskou linku a čekala, dokud nesnesitelné pálení nepřestalo. I když si na to trochu navykla, stále to bylo, jakoby pila kyselinu. 

,,Jsi v pořádku?" Zeptal se ustaraně Jasper. ,,Jo. Je to jen Železník." Odpověděla.

,,Já myslel, že Železník vám může ublížit." ,,Vysvětlím jindy. Teď už musíme do školy." Řekla, vzala ho za ruku a táhla ho ven ke svému autu.

,,Jo a na příští týden se musíme rozejít." Řekla klidně. ,,Co? Proč?" Začal Jasper, ale Elisa ho přerušila.

,,Nemusíš se bát. Prostě budeme hrát, že nejsme pár. Je to jen na příští týden. Včera mi volal bratr, že příští týden přijedou a řekněme, že rád zabíjí mé a mé sestry přítele. A já nechci, aby se ti něco stalo." Vysvětlila Elisa a Jasper pomalu přikývl.

,,Víš, mohla jsi to říct hned na začátku a ne mě děsit." Řekl a skřížila si ruce na hrudi. ,,Tak promiň. To máš za to, že jsem kvůli tobě spadla z postele." Řekla a zaparkovala vedle jeho sourozenců.

,,Ahoj." Pozdravila všechny. ,,Ahoj, Queen. Tak jaké bylo ráno?" Zeptala se Alice s úsměvem. ,,Zeptej se tady strašáka." Řekla Elisa a kývla směrem k Jasperovi.

Alice zvedla obočí a podívala se na svého bratra.

,,Spadla z postele." Řekl prostě Jasper, objal Elisu kolem pasu a společně vyrazili do budovy.

,,Nemůžu za to. Vystrašil mě." Bránila se. ,,Jen tak si v klidu spinkám, když se najednou vedle mě objeví bubák." Dodala. ,,Ha, ha, ha." Řekl ironicky Jasper.

,,Ale já mu to oplatila." Ušklíbla se. ,,Jo. Řekla, že se se mnou rozchází." Řekl Jasper a všichni se na ni vyjeveně podívali.

,,Za prvé, tak jsem to neřekla a za druhé, příští týden musíme předstírat, že spolu nechodíme, protože přijedou mí sourozenci." Vysvětlila Elisa.

,,No a? " Řekla Rosalie. ,,Pokud Klaus zjistí, že je Jasper můj přítel, zabije ho." Vysvětlila Elisa.

,,Bože. Co ty to máš za rodinu?" Zeptal se Emmett nikoho zvlášť. ,,Padlou na hlavu." Odpověděla nenuceně s úsměvem.

,,No nic, musím jít na biologii. Zatím ahoj." Rozloučili se, dala Jasperovi pusu na tvář a odešla.

,,Ahoj, Bello." Pozdravila Elisa a Bella se lekla. ,,Omlouvám se." Omluvila se Elisa, ale nemohla se přestat smát.

Také si hlavně říkala, co je s tím lekáním. Byl snad mezinárodní den lekání, nebo co.

,,Děsně vtipný." Řekla Bella ironicky. ,,Takže přijdeš dneska?" Dodala. ,,Jo." Odpověděla Elisa a přikývla.

,,Dobrý den, třído. Dnes si probereme jednu velmi starou bylinu." Začal učitel, když po zvonění vešel do třídy a do ruky vzal fialovou bylinku.

Elise se ústa otevřela dokořán.

Nevěděla, že se dá jen tak najít. Myslela si, že už je skoro pryč.

,,Co třeba vy, slečno Mikaelsonová, když na to tak koukáte." Řekl učitel a všichni se na ni otočili.

Elisa si nervózně odkašlala a zavrtěla se na židli.

,,Je to Železník, neboli Sporýš." Odpověděla prostě. ,,Přesně tak." Učitel pokračoval, ale Elisa nevnímala.

Zajímalo jí, jak se mu dostala do rukou. Nerostla jen tak někde. Nedala se jen tak natrhat někde na louce.

Najednou jeden kousek dopadl na její stůl a ona se na to trochu nedůvěřivě podívala.

,,Co s tím máme dělat?" Zeptala se Elisa Belly. ,,Popsat ji a najít nějaké informace." Odpověděla a zvedla obočí nad tím, jak se Elisa chovala.

Nebylo to zrovna normální.

Elisa zase přemýšlela nad tím, že by napsala, že je to ďáblova rostlina. Už jí jednou ráno pila, nechtěla se toho dotýkat i ve škole.

,,Začneme?" Zeptala se Bella. ,,Jo." Přikývla Elisa a vytáhla blok, aby mohla psát. Rozhodně se toho nechtěla dotýkat, protože ji to mohlo popálit, a to by nebylo dobré před celou třídou. 

Jenže si nevšimla, když to Bella začala nenápadně posouvat k Elise, až nakonec se jí bylina dotkla a Elisu popálila a Elisa zasyčela bolestí a podívala se na svou ruku, která se hned zahojila. 

,,Jsi v pořádku?" Zeptala se Bella, i když viděla vše a ještě víc jí to utvrdilo v tom, že Elisa není člověk. 

Elisa si ani nevšimla, že si Bella vzala malý kousek byliny do kapsy.

,,Jo, to nic." Opověděla Elisa a raději dál pracovala. 

....

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat