X. (druhá část)

1.3K 73 6
                                    

Elisa byla ráda, že škola skončila rychle a sešla se s Bellou na parkovišti u jejího auta. 

,,Ty tu necháš své auto?" Zeptala se Bella, když Elisa nastoupila k ní do náklaďáku. ,,Dala jsem Jasperovi své klíče, aby mi ho mohl převést domů." Vysvětlila Elisa a Bella pouze přikývla, než nastartovala a jela k sobě. 

,,Páni. V tak malým domě jsem ještě nebyla." Řekla Elisa, když se dívala na malý bílý dům. ,,Opravdu?" Zeptala se překvapeně. 

Nakonec vystoupily a šli k domu a Bella vstoupila jako první. 

Jenže Elisa ještě nemohla vstoupit. Nebyla pozvána a Elisa měla podezření, že šla Bella dál schválně. 

,,Můžu dál?" Zeptala se Elisa. ,,Jistě. Pojď dál." Pozvala ji Bella. Elisa v klidu vstoupila a následovala ji do jejího pokoje. 

,,Skočím si ještě dolů pro vodu. Chceš taky?" Zeptala se Bella. ,,Ano. Děkuju." Elisa se posadila na postel a rozhlédla se po pokoji. 

 Bella se za chvíli vrátila a podala Elise vodu s Železníkem. Bella pozorně sledovala Elisu, jak se napila, jenže to po pár sekundách vyprskla. 

,,Ty..." Začala Elisa a podívala se na Bellu, která Elise ukázala zbytek Železníku.

,,Co jsi zač?" Zeptala se Bella. ,,Lepší nevědět." Řekla Elisa místo odpovědi. 

,,Co jsi zač?" Zeptala se znovu s trochou víc kuráže. ,,Ty to víš, Bello." Neodpověděla znovu. ,,Nezestárla jsem, viděla jsi krev." Dodala.  

,,Jsi upír." Odpověděla si sama a odstoupila od Elisy.

,,Nemusíš se mě bát, Bello. Nikdy bych ti neublížila." Ujistila ji Elisa a vstala. ,,Jak ti mám věřit?" ,,Kdybych ti chtěla ublížit, už jsi dávno mrtvá. Musíš mi věřit. 

Nepřišla jsem sem, abych někomu ublížila, ale abych tu žila normální život. Teda tak normální, jak jen můžu." Řekla Elisa. 

Elisa nechtěla, aby se jí Bella bála. Ale viděla jí strach v očích. Elise to bylo líto. Bella byla její kamarádka a nechtěla, aby z ní měla strach. 

Nechávala jí prostor a čekala, dokud se neuklidní.

,,A co Cullenovi? Jasper? Ví to?" Zeptala se po chvíli Bella. ,,Čirou náhodou jsem jejich matku Esme a Alice a Edwarda potkala také, když byli malý. Takže ano, vědí to." Lhala polovičně. 

Všechny tři už potkala před nějakou dobou a Esme skutečně v té době byla malá dívka. Vlastně potkala všechny, kromě Jaspera, Davida a Emmetta.

,,Aha." Řekla pouze Bella a posadila se na postel.

,,Omlouvám se. Nechtěla jsem ti to říkat, protože jsem věděla, že se budeš bát. A stejně bych neměla na vybranou a za takových pět let bych odešla." Řekla Elisa trochu smutně.

,,Dobrý. Já jen... nemůžu uvěřit, že se kamarádím s upírem." Řekla klidně Bella a párkrát zamrkala.

Elisa ale byla také ráda, že se Bella nevyptávala na Cullenovi, protože nemohla prozradit jejich tajemství.

Elisa u Belly zůstala ještě nějakou chvíli, aby jí vše vysvětlila a něco vyprávěla o své rodině a minulosti.

Také poznala, jak byla Bella fascinována.

,,Opravdu nechceš, abych tě odvezla?" Zeptala se později Bella, protože se bála o svou kamarádku. Elisa se musela zasmát.

,,Opravdu ne. Dokonce i pěšky budu doma dřív, než autem." Ujistila ji Elisa, než s rozloučením zmizela a během pár sekund už byla u sebe doma.

,,Už jsi doma?" Elisa vyskočila a otočila se na Rebeku, která se opírala o pohovku. 

,,Co tu děláš? Já myslela, že přijedete příští týden." Řekla Elisa velmi nervózně. ,,Ostatní ano. Ale já si řekla, že přijedu už dřív." Odpověděla Rebekah a pokrčila rameny.

,,Proč tak nervózní." Dodala a ušklíbla se. ,,Nic." Odpověděla Elisa a stále byla nervózní. 

Věděla, že může Rebece důvěřovat s tím, že to Klausovi neřekne, ale i tak. Mohla se prořeknout a Klaus mohl přijít na Jaspera. Kdyby na něj přišel, nedopadne to vůbec dobře. 

,,Víš co, skočím si teď nahoru do pokoje, abych si mohla odložit věci a potom se vrátím." Řekla a zmizela do pokoje. 

,,Proč se mi zdá, že se mi vyhýbáš." Někdo objal Elisu zezadu kolem pasu a dal polibek na krk. Elisa potichu zasténala, ale hned na to Jaspera trochu odstrčila a otočila se k němu.

,,Nevyhýbám." Odpověděla. ,,Ale skoro to tak vypadá." Řekl a znovu jí položil ruce na pas a políbil ji a Elisa okamžitě spolupracovala. Nemohla se odtáhnout, i kdyby chtěla. 

Jenže se po chvíli musela odtáhnout, protože nechtěla, aby je Rebeka nachytala. 

,,Teď ne." Zašeptala Elisa a trochu odstoupila. ,,Proč?" ,,Protože přímo pod námi je má sestra, která přijela dřív." Odpověděla. 

,,Vlastně jsem přímo ve dveřích." Elisa se znovu lekla a rychle odstoupila od Jaspera.

,,Neříkej to Klausovi." To bylo jediné, co mohla říct, na co se zmohla. 

,,Takže jste se znali jen pár dnů a stejně jste se dali dohromady?" Zeptala se Rebekah, když společně seděli v obývacím pokoji a Elisa svírala Jasperovu ruku.

,,Tak nějak." Odpověděla Elisa. 

,,Klaus nezabije jen jeho, ale i tebe." Řekla Rebeka. ,,A právě proto budeme před Klausem předstírat, že jsme pouze přátelé." Vysvětlila Elisa.

,,Jo. Tak to si hlavně dávejte pozor, ať vás Klaus jednoho rána nepřistihne nahé v posteli. Nebo jak jsem vás přistihla teď já." Varovala je Rebeka. 

,,Já ho varovala." Řekla Elisa a ukázala na Jaspera, který protočil očima. 

,,Rebeko, prosím neříkej to Klausovi. Víš, co by se stalo, kdyby se Klaus dozvěděl, že je Jasper můj přítel." Řekla smutně Elisa a Rebeka přikývla. 

Moc dobře věděla, co Klaus udělá. Vždy, když se dozvěděl, že mají přítele, bylo by mu jedno, co řekne Elisa nebo Rebekah, vždy je nakonec zabil. 

,,Nemusíš se bát. Ale víš, že to jednou zjistí." Řekla Rebeka. ,,Já vím." Přikývla Elisa.

,,No nic, půjdu spát. Užijte si zbytek večera." Usmála se Rebeka a zmizela ve svém pokoji. 

,,Opravdu je tvůj bratr tak špatný?" Zeptal se Jasper a Elisa přikývla, i když to nebyl zas tak úplně špatný.

Pouze pokud šlo o kluky. 

Elisa věděla, že to myslí v dobrém, že nechce, aby jí a Rebece někdo ublížil, ale někdy už to přeháněl a dvoum sestrám občas trvalo delší dobu, než mu odpustily.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat