VII.

1.7K 75 19
                                    

Elisa nesnášela brzké vstávání. 

Nejen že musela vstávat, ale ona musela i do školy. Elisa věděla, že se tam zapsala dobrovolně, ale pomalu toho začínala litovat. I když byla ráda, že konečně znovu potkala své staré přátele a Jaspera. 

Elisa se posadila, promnula si oči a rozhlédla se po pokoji.

Po chvíli vstala a šla do koupelny, aby si mohla dát sprchu a udělat ranní hygienu. 

Potom přešla ke své šatně, aby se mohla obléct. 

Oblékla si odpovídajíc set spodního prádla, černé šaty, které neměly téměř žádný výstřih a měly krátké rukávy, dále si oblékla vínové dámské sako a obula si černé boty na podpatku. 

Na hlavu si ještě položila malou zlatou kourunku, která se zpkládala z malých zlatých lístečků, popadla černý batoh a šla do kuchyně, kde si krevní vak přelila do sklenice a začala pomalu upíjet a přemýšlela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na hlavu si ještě položila malou zlatou kourunku, která se zpkládala z malých zlatých lístečků, popadla černý batoh a šla do kuchyně, kde si krevní vak přelila do sklenice a začala pomalu upíjet a přemýšlela. 

Vlastně by měla Klausovi poděkovat, že ji zavřel do rakve, protože kdyby to neudělal, nebude naštvaná, neodjede do Forks, nesetká se s Alice a ostatními a hlavně nepotká Jaspera.

Přece jen je všechno zlé je k něčemu dobré. 

Elisa by mu měla spíše poděkovat, což se nestávalo často.

Elisa a Klaus si byly nejblíže ze všech sourozenců. Hlavně to nejspíše bylo tím, že měli stejnou matku i otce. Elisa si občas říkala, co by se dělo, kdyby Esther nepodváděla Mikaela. 

Elisa ani Klaus by potom neexistovali. Esther by nejspíše své děti neproměnila v upíry a bylo by nejspíše vše v pohodě. Každý by měl svůj šťastný konec bez všech nadpřirozených tvorů. No, kromě vlkodlaků.

Z přemýšlení ji přerušilo troubení a Elisa zatřepala hlavou. 

Podívala se z okna a viděla Jaspera, který vystupoval z auta a čekal na ni. 

Elisa pobaveně zakroutila hlavou, dopila krev, popadla batoh a šla ven. 

,,Nečekala jsem, že mě vyzvedneš." Řekla a než nastoupili, dala mu malou pusu. ,,Protože to bylo překvapení." Řekl Jasper a vyjel do školy. 

Po trošku delší cestě zastavil před školou vedle aut svých sourozenců, kteří na ně čekali. 

,,Jak se máte?" Zeptala se Elisa a všichni vyrazili do školy. ,,Až na to, že o tobě Jasper pořád mluví, je to v pohodě." Řekl Emmett a hned na to od Jaspera dostal pohlavek. 

,,Au. Je to pravda." Bránil se a mnul si bolevé místo a Elisa s úsměvem zakroutila hlavou. 

,,Už se tak těším na zítřek. Přijedou mí přátele a pojedeme na pláž." Radovala se Elisa. ,,Ty smíš na pláž?" Zeptal se David, který šel vedle Elisi s rukou přehozenou kolem Alice. ,,Jasně. Já a Quilety jsme totiž "přátelé"." Řekla a musela tam dát uvozovky. 

S minulou smečkou bylo všechno v pořádku, ale když byla první den navštívit Billyho, vypadalo to, že se zachvíli promění a ukousnou jí hlavu. 

,,No nic, dámy a pánové, musím na hodinu. Mějte se." Rozloučila se Elisa a vyrazila a hodinu angličtiny. 

Elisa byla ráda, že škola ubíhala rychle, tentokrát to ale nebyl takový teror jako jindy.

I když si Elisa všimla zvláštních pohledů od Belly a Elisa byla kvůli tomu nervózní, nechtěla, aby Bella zjistila, co je. To by nejspíše nedopadlo vůbec dobře. A věděla, že má Bella nějaké podezření.

Elisa vycházela zrovna se všemi sourozenci ze školy, když si všimla známé party u auta. 

,,Koho pak to tu máme. Naše upíří královna." Začal Damon a ušklíbl se na Elisu. Elisa okamžitě cítila, že Jasperův stisk na jejím pasu zesílil. Bylo jí jasné, že žárlí. Elisa se zasmála a dala mu pusu na tvář. ,,Nežárli." Řekla, než se šla s každým přivýtat.

,,Co tu děláte tak brzo?" Zeptala se Elisa. ,,Nudili jsme se, tak jsme si řekli, že přijedeme už dnes." Vysvětlila Caroline. ,,Jo. Ty nás snad nevidíš ráda?" Zeptal se Damon a Elisa protočila očima. 

Elise už od začátku bylo jasné, že je pozoruje celá škola, ale bylo jí to jedno.

,,To jsem neřekla. Jen jsem překvapená." Řekla Elisa a zkřížila si ruce na prsou. ,,Pojďte. Představím vás ostatním." Dodala a své přátele vedla ke druhé skupince.

,,Lidi, tak tohle je Caroline, Elena, Bonnie, Stefan a Damon." Představila Elisa první skupinu. ,,No a tohle je Alice, Rosalie, Emmett, Davit a hlavně Jasper." Dodala a dívala se, jak Caroline okamžitě přiběhla k Jasperovi. 

,,Takže ty jsi ten Jasper, který ukradl srdce tady naší královny." Řekla s úsměvem a Elisa ji pro jistotu odtáhla dál, protože byla Caroline nějak až moc milá. Caroline se odtála a popadla překvapeného Jaspera za košily. 

,,Teď mě dobře poslouchej. Jetli jen trochu ublížíš naší Qunne, neváhám tě roztrhat na milion malých kousků, jasný." Vyhrožovala Caroline. Elisa ji vzala za ruku a odtáhla co nejdál. ,,Uklidni se, Caroline, ano."  Řekla Elisa a Caroline mrzutě přikývla, než okamžitě přišla k Rosalie a Alice.

,,Pane bože, miluju tvoje oblečení a tvoje boty." Řekla Caroline a nejdříve ukázala na Alice a potom na Rosalie. 

Elisa byla překvapená, jak rychle se všichni zapojili do rozhovorů. Ale byla za to samozřemně ráda. Hlavně, že se nikdo nehádal a vycházeli spolu. Jinak by nevěděla, co by se dělo. 

Nemohla by si jen tak vybrat strany. Nechtěla přít ani o jednoho přítele, i když to mezi Caroline a ostatními ze začátku skřípalo, kvůli tomu, že je Klausova sestra.

Elisa se musela také zasmát, když celá parta začala vyzvídat Cullenovi a ptát se, co dokáží chladní.

Byl to úplně jiný druh. Jediné, co měli společné byla rychlost, zvýšené smysly a strava. Jinak se to úplně lišilo. 

Hlavně se smála tomu, jak se Damon posmíval Cullenovým, že jistkří na slunci a začal jim říkat diskokoule.  

Páni, řeknu vám, že se jmény mé přidané postavy už se mi to začíná motat. Chvíli chci psát Elisa a potom si to spletu a chci napsat buď Katalin, Rosabella nebo Annabelle. Naštěstí se hned opraví.  

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat