Elisa byla ráda, když se jim povedlo Bellu dostat z města a to ještě bez jakéhokoliv podezření, že něco chystají.
Poslali ji na Floridu k její matce a Edward jel pro jistotu s ní. Kdyby se něco pokazilo.
Už jen stačilo počkat si na Victorii, která se měla objevit pozdě večer v lese. Tedy podle Aliciiny vize. Mohla se také splést a mohli být úplně na špatném místě a čekali tam zbytečně.
,,Alice, skutečně jsi ji viděla tady, nespletla jsi se?" Zeptala se pro jistotu Elisa. ,,Je někde blízko." Ujistila ji Alice. ,,Když to říkáš." Zamumlala Elisa a věděla, že by neměla pochybovat.
Nakonec uslyšeli šustění listí.
,,Nalevo!" Vykřikla Alice.
Elisa vyrazila jako první. Byla ze všech nejrychlejší a také nejsilnější, mohla Victorii lehce porazit. Byla pro ni hračka dohonit ji a chytit.
Elisa vzala Victorii pod krkem a přitlačila ji ke stromu. Hned cítila, jak pod jejím tlakem Victoriina kůže praská jako porcelán.
,,Předpokládám, že víš, kdo jsem." Ušklíbla se Elisa, když si všimla, jak se na ni Victorie vyděšeně dívá.
Samozřejmě věděla, kdo to je. Kdo starší dvě stě let to nevěděl? A navíc vždyť i samotní Volturiovi se jí a její rodiny báli.
Elisa skutečně neměla tak zdržovat a rovnou jí utrhnout hlavu, protože jí Victorie zlomila předloktí, takže ji Elisa pustila.
Ne, že by to byla pro Elisu velká bolest, zažila i horší, ale i tak.
Victorie ji hodila o vedlejší strom a než utekla, zabodla jí ještě větev do břicha.
,,Já tu mrchu zabiju." Řekla ztěžka, když se dívala na větev, která prošla přímo jejím břichem. ,,To mám za to, že musím skoro všechno komentovat." Dodala ještě.
Elisa slyšela, jak na ni po několika minutách začali všichni Cullenovi volat a hledali ji.
,,Tady!" Upozornila na sebe a za chvíli už vedle ní klečel Jasper a pomohl jí se pořádně posadit.
Elisa nebude lhát, bolelo ji to, a to dost. Dokonce i více, jak zlomené předloktí, které se hned zahojilo.
,,To bude bolet." Řekl Jasper, když položil ruce na větev. Elisa trochu zasyčela bolestí. ,,Opatrně." ,,Promiň." Omluvil se Jasper.
,,Dobře. Na tři, ano. Jedna... dva..." Začala Elisa, ale Jasper větev vytáhl ještě před tím, než Elisa stihla říct tři. ,,Doprdele! Co se stalo s trojkou?" Zeptala se a sledovala, jak se díra začala hojit.
Za chvíli se k nim přidali i ostatní a Elisa trochu zvedla obočí, když si všimla, že je Emmett celý mokrý.
,,Co se stalo?" Zeptala se Elisa. ,,Podařilo se nám Victorii sledovat až na hranice mezi námi a rezervací, ale přeskočila na druhou stranu. Emmett ji tam chtěl následovat, ale zastavil ho vlk." Vysvětlil Jasper a Elisa trochu přikývla.
Po to všem se Elisa vydala společně s Cullenovými k nim domů. Nechtělo se jí zůstávat samotné a navíc už tam prakticky bydlela.
Tak nějak se tam zabydlela a k sobě domů se chodívala pouze převléct a dát si nějakou krev.
Jakmile přišli domů, Elisa šla okamžitě do Jasperova pokoje, aby se mohla převléct do jeho tepláků, trička a mikiny.
Možná jí to bylo velké, ale bylo jí to také velmi pohodlné. Klidně by v tom chodila celé dny. Jenže to nešlo vždy.
Elisa byla ale celkem naštvaná. Naštvaná na sebe. Také si dávala za vinu to, že Victorie utekla.
Mohlo být po Victorii, kdyby nebyla blbá. Už mohlo být po starostech, ale nic. Ona ji prostě musela nechat utéct, i když omylem .
Měla ji doslova pod rukama, ale nic.
Ale aspoň šla domů i s malým pocitem spokojenosti.
Elisa pochybovala, že se Victorie někdy v dalších dnech objeví. Hlavně teď, když věděla, že Cullenovým pomáhá jeden z původních upírů.
Victorie se Elisy bála a pochybovala, že po dalším jejich setkání vyjde živá. Jakmile ji Elisa znovu spatří, zemře její rukou a nebude váhat. Zabije ji během mrknutí oka.
Elisa ji velmi ztěžovala plány. Chtěla se pomstít, ale teď to bude těžší.
I kdyby proměnila 100 lidí na chladné, Cullenovi je s pomocí Elisy porazí, to je jasné. Mohli to být novorozenci, ale Elisa nemohla zemřít.
Elisa si povzdechla a podívala se z okna. A ani se neotočila, když někdo po chvíli zaklepal.
,,Nemusíš klepat, je to tvůj pokoj." Řekla a hned na to vešel Jasper s malým úsměvem.
,,Jsi v pořádku?" Zeptal se a posadil se vedle ní na postel. ,,Je to moje chyba." Řekla a otočila se na něj. ,,Není to tvoje chyba, Eliso. Probodla tě větví, nemohla si ji jen tak sledovat. Je to v pořádku, ano." Utěšoval ji a dal jí pusu na temeno hlavy.
,,Něco jsem ti ještě přinesl." Dodal a podal jí krevní vak.
,,Jsi zlato. Děkuju." Poděkovala a vak si převzala, aby se mohla napít. Vak byl během pár sekund prázdný a Elisa ho položila vedle sebe. ,,To jsem potřebovala." Řekla a ještě si otřela koutek úst, kde zbyla trocha krve.
,,Cítíš se lépe?" Zeptal se ještě jednou Jasper a Elisa prostě přikývla. ,,Mnohem." Odpověděla.
,,Miluju tě." Dodala s malým úsměvem a podívala se mu do očí. ,,Miluju tě." Oplatil, než ji políbil.
Elisa byla ráda, za tu chvíli. Mohla být pouze s Jasperem a nikdo je neotravoval. A aspoň ji odreagoval od špatných myšlenek, které odsunula bokem a všímala pouze Jaspera.
(Nová kapitola je konečně taky. Po čtyřech měsících jsem vydala další. Vím, že není nic moc, ale další bude lepší.)
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanficElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...