,,Seattlem se nyní šíří hrůza. Policie je zaskočená nárůstem počtu vražd a zmizení."
Elisa, Jasper, Carlisle a Emmett další den sledovali televizní zprávy a poslouchali, co se děje v Seattlu. A nebylo to zrovna dobré.
,,Teorie se pohybují od krutého nového gangu, po vysoce nebezpečného sériového vraha." Pokračovala reportérka.
Elise se to popravdě nelíbilo. Situace byla horší a horší a nic s tím pořádně nedokázali udělat.
,,Zhoršuje se to." Řekl Carlisle Edwardovi, který přišel i s Bellou a vypnul televizi. ,,Musíme něco dělat." Dodal ještě.
,,Ani jeden z nás nezpůsobí takovou škodu, jakou popisují. Je jich víc. A jsou neukáznění, nápadní." Řekl Jasper. ,,Novorozenci." Řekl Edward, který si přečetl Jasperovi myšlenky.
Elisa slyšela, že jsou novorozenci silní a v jejich žilách stále koluje jejich lidská krev a nelíbilo se jí, že by proti nim měli jít. Ne, že si se bála o sebe, ale bála se o svou druhou rodinu. Novorozenci byli silnější, než Cullenovi.
,,Co? Jako nový upíři?" Zeptala se Bella. ,,První měsíce po proměně." Řekl Jasper. ,,Tehdy jsme nejvíce neovladatelní, divocí, šílení žízní." Vysvětlil ještě. ,,Máš se na co těšit." Ušklíbl se Emmett na Bellu a Elisa nad ním protočila očima.
,,Tyhle nováčky nikdo nevychoval, ale není to náhoda." Řekl Jasper ještě. ,,Někdo buduje armádu." Řekl Carlisle. ,,Teď rozhodně pojedeme do Seattlu." Přidal Emmett a vstal.
,,Vzniká armáda upírů?" Zeptala se Bella. ,,Je vytvořena k boji." Řekl Jasper. ,,Jsme jediný klan kolem Seattlu." Řekl Edward. ,,My sami je ale nezastavíme, to dokáží jedině Voltuři. Proč to nechali zajít jen tak daleko." Povzdechl si Carlisle.
,,Možná jsou za tím oni." Navrhl Edward. ,,V Itálii jsem četl Arovu mysl. Chce, abych s Alice přešel k nim. Ví, že nemá šanci, dokud bude naše rodina naživu." Dodal ,,Armáda by za něj všechno vyřešila." Souhlasil s Edwardem Jasper.
Elisa zakroutila hlavou. K tomu nikdy nedojde. Nikdo neublíží její rodině a nenechá Volturiovi, aby vzali Edwarda a Alice. Patřili ke Cullenovým, nepatřili do nějaké gardy.
———————
Nakonec uplynulo dalších pár dnů a žádný nebyl zrovna dobrý.
Elisa pomohla Jasperovi a Emmettovi zkoumat okolí, kdyby se někdy někdo ukázal a mohli ho zneškodnit. Ve Victoriině případě rovnou zabít.
Když se po dlouhé době vrátili zpět, Elisa viděla Rosalie, jak si četla časopis, Carlisle zpravoval Belle ruku a Edward na to intenzivně zíral. Elisa trochu zvedla obočí a přemýšlela, co se stalo.
,,Zase sis zakopla o nohu, Bello?" Žertoval Emmett a zasmál se. ,,Praštila jsem vlkodlaka." Řekla. ,,Drsňačka. Bude z tebe pěkně tvrdej nováček." ,,Dost tvrdej, abych tě srovnala." Řekla ještě Bella.
Rosalie už to nechtěla poslouchat, naštvaně hodila časopisem na stůl a odešla ven na balkón.
Elisa si trochu povzdechla. Věděla, o co Rosalie šlo, proč si na Bellu stále stěžovala. Také Elisa věděla vše o její minulosti a sama věděla, že to bylo špatné. No, spíše proměna. Jinak měla Rosalie skvělý život.
Elisa odstoupila od Jaspera a šla za Rosalie, kterou objala kolem ramen.
,,Má tolik možností, ale stejně se chce stát upírem." Řekla Rosalie a položila si hlavu na rameno původní upírky. ,,Může se jednou vdát, mít rodinu a děti, ale raději to vše zahodí." Dodala ještě.
,,Vím, Rose. Ale rozhodla se a my už to nezměníme, není to na nás." Řekla Elisa a lehce se na blondýnku usmála. Rosalie si povzdechla. Byla za Elisu ráda, byla pro ni jako sestra.
Navíc vždy věděla, co říct, aby je rozveselila, uklidnila, občas k tomu ani nepotřebovala slova. Skutečně nebyla jako jiné lidé.
Za chvíli se znovu otevřeli a zavřeli dveře a ke dvojici přišla Bella.
,,Blábol si jinde o radosti stát se novorozencem." Řekla naštvaně Rosalie, ale na Bellu se neotočila a dál v klidu byla v Elisyně objetí.
,,Hele, Rosalie, nevím, co jsem udělala, abys mě musela tak nenávidět." Začala Bella, ale Rosalie se jen ironicky zasmála. ,,Tak to není. Nijak se mi nelíbíš, ale... Bello, já ti závidím." Přiznala se Rosalie. ,,Cože? To je nesmysl." Řekla Bella zmateně a zaskočeně.
,,Dám vám trochu prostoru." Řekla Elisa a odešla, jenže jakmile vešla, někdo si ji přehodil přes rameno a šel s ním pryč.
,,Jaspere, prosím pusť mě." Zasmála se. ,,A co když ne?" Zeptal se a dál ji nesl k nim do pokoje. ,,Tak s tebou týden nepromluvím." Řekla, i když oba dva věděli, že toho nebyla schopna. Až moc Jaspera milovala a navíc jedno odloučení už oboum stačilo.
,,Chci tě zítra někam vzít." Řekl, když ji konečně pustil a Elisa trochu naklonila hlavu na stranu. ,,A kam?" Zeptala se. ,,To by bylo překvapení." Neodpověděl jí a Elisa zvedla obočí.
,,Víš co, zní to dobře. Aspoň si od všeho odpočineme a strávíme čas jen my dva." Souhlasila Elisa nakonec a trochu se usmála.
Byl to vlastně úžasný nápad. Už dlouho nikde nebyli a bylo by fajn někam si zajít. Aspoň by byli sami a na chvíli by si mohli od všeho odpočinout.
Doufala jen, že to nikdo a nic nezničí, že si skutečně užijí den bez toho, aniž by jim někdo zavolal s tím, že májí potíže a musí se vrátit.
A navíc věděla, že když ji Jasper někam vezme, určitě bude to stát za to.
(Vím, kapitola je dost krátká, ale přísahám, že další bude už delší. I když další bude nejspíše až ve čtrvrtek)
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanficElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...