Bylo to už několik dnů a zima přišla velmi rychle.
Čímž pádem i boj mezi nimi a Volturiovími.
Bohužel.
Elisa z toho všeho už začínala být opravdu nervózní a to bylo co říct. Jenže se bála o své děti, nechtěla, aby se jim něco stalo.
Ale Elisa se starala o tolik věcí, že si skoro nenašla čas na dvojčata. I když se snažila s nimi trávit co nejvíce času.
,,Mami! Tati! Jsou Vánoce!" Freya a Henrik vběhli do pokoje a vyskočili. Elisa okamžitě popadla přikrývku a zakryla se jak nejvíce mohla.
Slyšela jak se Jasper vedle ní zasmál, tak ho uhodila do ruky.
Minulá noc byla řekněme velmi zajímavá a Elisa si ji užila, jenže šla spát nahá což byl problém. Jasper nemohl spát, takže si našel čas na to se obléct.
Bylo mu jasně, že k nim brzo ráno dvojčata přijdou a začnou je budit. Dělali to často.
Elisa se otočila na břicho a zasténala do polštáře.
,,Mami! Mami!" Křičeli a chtěli, aby se otočila, jenže nic. A Jasper byl akorát pobavený.
,,Dejte vaší matce ještě chvilku. Zatím běžte do kuchyně, za chvíli přijdu." Řekl po chvíli Jasper a zachránil Elisu.
,,Tak jo!" Řekla dvojčata a vyběhli z pokoje.
,,Měli by jsme zamykat." Řekla a Jasper se zasmál. „To by jsi nikdy neudělala, protože jsi stejně vždy ráda, když tě budí." Řekl Jasper a Elisa se na něj podívala a zvedla obočí.
,,Co se mi líbí na tom, že vběhnou do našeho pokoje a začnou po mě skákat?" Zeptala se Elisa, než se posadila, takže přikrývka spadla a odhalila její prsa.
Jenže Jasper měl pravdu. Možná vždy hrála mrzutou, ale zase byla ráda, že ji budili. Líbilo se jí, že první, co ráno viděla, byly úsměvy jejích děti.
,,Na ten výhled bych si mohla zvyknout." Řekl Jasper. Elisa protočila očima a šla se obléct a také do koupelny, aby mohla udělat ranní hygienu, než vyrazila do kuchyně.
Dvojčata už v jídelně seděla u stolu a čekali na jejich rodiče.
,,Dobré ráno, miláčci." Popřála Elisa a oboum dala pusu na temeno hlavy. „Dobré ráno, mami." Poprali nazpět, než se na sebe podívali.
,,Ty...." Začali znovu společně. „Přestaň!"
,,Pokud okamžitě nepřestane oba dvs, nedostane své dárky." Vyhrožovala Elisa a dvojčata okamžitě zmlkla.
Jasper se zasmál, když vešel do kuchyně, protože to samozřejmě slyšel.
,,Nebojte se, vaše matka si dělá pouze srandu." Uklidnil je, než šel Elise pomoct. Nebylo lehké vařit pro několik lidí. Spotřebovali tolik ingrediencí a jídla.
,,Tady to voní." Ozval se Kol a Elisa se na něj na chvíli otočila. „Nemohl jsi se obléct?" Zeptala se Elisa, protože tam vstoupil pouze v teplácích.
Kol na to nic neřekl a pouze si sedl ke stolu.
Za chvíli tam byl každý a mohli se všichni nasnídat.
,,Strýčku, Niku, víš, co dostaneš k vánocům?" Zeptala se Freya s plnou pusou. „Nic, protože moc zlobil." Odpověděla místo něj Elisa a všichni kromě Klause se zasmáli.
Později toho dne už celá rodina a přátelé seděli v obývacím pokoji u stromečku a rozdávali si dárky.
Freya a Henrik samozřejmě dostali nejvíce. I když to nebyla zrovna spousta dárků. Elisa a Jasper je nechtěli rozmazlovat a navíc věděli, že ještě nějaké dostanou od ostatních.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...