XLV.

853 53 1
                                    

Elisa byla ráda, že se všechno urovnalo a nehrozilo jim žádné nebezpečí.  Tedy to si pouze myslela. 

Ale rodina už toho zažili příliš a zasloužili si klid

Také byla ráda, že Volturiovi přijali Bellu. I když si stejně myslela, že to bylo hlavně kvůli Elise, které se báli. 

Nemohli říct jen tak ne, nebo ji odmítnout.

Jenže jediné, co jí nejvíce trápilo a vadilo byl čas, protože Freya a Henrik rostli velmi rychle. 

Ale zase se nebála, že o ně přijde, protože byli z poloviny upíři, takže nemohli zemřít. I když nevěděli, v kolika letech přestanou stárnout. 

Jak tak dvojčata rostla, každé se začalo podoba jednomu z rodičů. Freya se více podobala Jasperovi a Henrik Elise.

A každý to rád připomínal. 

Dvojčata možná vůbec nevypadala stejně, ale zase se podobali ve všem ostatním.

Což rozhodně podle Elisi nebylo dobré, protože se jí zdálo, že mají povahu jejího bratra. Bohužel zrovna Kola. 

Freya a Henrik byli skoro pořád v nějakém průšvihu a nepřestali se postrkovat. 

,,Dost!" Vykřikla Elisa a držela sourozence daleko od sebe. 

,,On/ona si začal/a!" Vykřikli společně a Elisa si povzdechla. Tak to bylo skoro každý den.

,,Je mi jedno, kdo si začal, jen už prosím přestaňte, ano." Poprosila je, protože z nich už nemohla 

Ale pamatovala si, jaká byla ona a Klaus. To byly neustálé boje. Jenže jakmile si všimli, že se blíží jejich otec, okamžitě přestali.

Věděli, že kdyby je jejich otec viděl a slyšel, nedopadne to vůbec dobře. 

,,Dobře." Přikývli společně, i když věděli, že se za chvíli něco stane. 

Jenže to byla další věc. Freya a Henrik mluvili velmi často společně. Bylo to roztomilé. I když to byl občas důvod proč se hádali. 

Nejdříve něco řekli spolu a potom to bylo samé: ,,Buď zticha!" ,,Ne, ty buď zticha!" ,,Já to řekl/a dřív." 

,,Nechtěli js...." Začala dvojčata společně. Dvojice se na sebe otočila, jenže než měli možnost promluvit, Elisa jim položila ruce na pusu a umlčela je.

Elisa zvedla obočí, odtáhla ruce a čekala, co řeknou. 

,,No tak. Co bude?" ,,Omlouváme se, mámi." Elisa se usmála a oběma dala pusu na čelo. 

,,Zvládnete se aspoň týden nehádat?" Zeptala se Elisa a oba dva nedobrovolně přikývli, než běželi do jednoho pokoje. 

Ne, že by stále sdíleli pokoj. Ale přes jeden se dalo dostat také do druhého. Henrik si myslel, že když půjde přes Freyin pokoj, bude to mít kratší. 

Freya na něj pořád křičela, ať chodí svými dveřmi, jenže to nedělal, protože věděl, že ji to naštve. 

Elisa trochu vyskočila, když ji Jasper najednou objal kolem pasu. 

,,Zase se hádali?" Zeptal se pobaveně Jasper a Elisa se přikývla. Jasper si ji otočil k sobě a políbil ji. 

,,Hele, nemysli si, že nevím, že chodíš na lov jen, aby jsi se vyhnul těmto hádkám a kárání." Řekla a Jasper se zasmál. 

,,Možná trošku." Přiznal a Elisa protočila očima. Skoro vždy šel raději ven, aby se tomu vyhnul. 

,,Příště to řešíš ty." Řekla, než mu dala ruce kolem krku a políbila ho. Od té doby, co se narodila dvojčata, neměli zrovna čas na sebe. 

,,Tati!" Elisa naštvaně zasténala a pár se od sebe odtáhl, aby se mohla trojice přivítat. 

Možná se neviděli pouze chvíli, ale kdykoliv, když se Elisa nebo Jasper vrátili domů, dvojčata je neskutečně radovala a vítala. 

I když se neviděli třeba jen půl hodiny. 

,,Ahoj. Slyšel jsem, že jste zase zlobili." Řekl Jasper. Dvojčata už se chystali, že ukáží jeden na druhého a začnou se hádat, jenže si všimli, jak se na ně Elisa mračila. 

,,No...." Začali. ,,No?" ,,Začalo to tím, že Freya vylila vodu a svedla to na mě. Potom jsme se začali hádat a pokračovalo to až k tomu, co se stalo minulý týden." Vysvětlil Henrik a Jasper přikývl. 

,,A jak vás vaše matka potrestala?" Zeptal se ještě Jasper. ,,Vlastně tentokrát nijak." Řekla zamyšleně Freya. 

Jasper se podíval na Elisu a zvedl obočí. Elisa si trochu povzdechla. 

,,Víš, nemá cenu jim dávat trest. Když jsem jim naposledy řekla, aby uklidili nepořádek, který nadělali, akorát to zhoršili." Řekla Elisa a byla to pravda. 

Když se hádali na posledi, Freya měla na stole přichystanou paletu s temperami a vodu. 

Když začala malovat a zároveň držela v jedné ruce paletu, Henrik prošel kolem a omylem do ní strčil. Freya upustila paletu na zem, což znamenalo, že byla zem od různých barev.

Když Elisa přišla do obývacího pokoje a viděla nepořádek a viděla je, jak se hádají, zuřila. 

Ne, že by na ně nějak pořádně křičela, ale byla naštvaná. 

Když jim řekla, aby se přestali hádat a uklidili to, akorát to zhoršily a barvi byli více rozpatlané po podlaze a dokonce na BÍLÉM koberci, který už nešel vyčistit. 

,,Máš pravdu." Přikývl Jasper, než se ušklíbl. 

Odstoupil od dvojčat, položil Elise ruce na pas a políbil ji. 

,,Fuuuuuj!" Řekla dvojčata společně, než utekl každý do svého pokoje. 

Elisa odstoupila a trochu pobaveně zakroutila hlavou.

,,To je rozhodně lepší, než jim dávat trest." Řekla a zakroutila hlavou. Dvojčata nesnášeli, když to dvojce dělala. 

Před nimi si Elisa a Jasper nemohli dát ani malou pusu, aniž by jedno z dvojčat řeklo fuj. 

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat