Elisa věděla, že bude nejlepší dát Jasperovi trochu prostoru.
Chtěla jít za ním, ale nakonec se rozhodla, že raději půjde domů, aby se mohla převléct a dát si nějakou krev, aby se pořádně nasytila.
Potřebovala to.
Doma si oblékla pouze bílé tričko s potiskem Adidas a černé šortky s bílými pruhy.
Nechtěla žádnou sukni, nebo šaty.
Elisa přešla do kuchyně, kde okamžitě přišla k lednici s krevními vaky a vytáhla rovnou čtyři.
Obyčejní lidé se při depce cpali jídlem a Elisa krví. Byla upír, tak co jiného od ní čekat, že.
Elisa věděla, že ji ještě čeká rozhovor s Bellou. Také se na něj zrovna netěšila, ale věděla, že Bella to také vězme dobře.
Musela se praštit do čela, když si uvědomila, že nechala v Jasperově pokoji dýku.
Vzala ji pro jistotu s sebou, protože chtěla mít jistotu, že ji Klaus jen tak nepoužije.
Elisa také věděla, že Klausovi jednou odpustí, ale tentokrát to dost přehnal a byla na něj neuvěřitelně naštvaná. A kdo by nebyl, že.
Hlavně na něj byla naštvaná také pro to, že zničil její a Jasperův vztah. Byl to ten nejlepší kluk, kterého kdy potkala.
Miluje ho a bojí se, že už ji nevezme zpět. A navíc kdo by se nebál.
Elisa se posadila v obýváku do křesla a začala pít krev z krevních vaků.
,,Odpustí ti, Queen." Elisa se lekla a otočila se na Edwarda u jejího okna. ,,Snad." Řekla a povzdechla si.
,,Bella už to ví?" Zeptala se ještě. ,,Ne. Nechám to na tobě." Odpověděl Edward a posadil se na sedačku.
,,Pokazila jsem to." Řekla a dala si hlavu do dlaní. ,,Nemohla jsi za to." Řekl a vzal ji za ruku.
,,Stále tě miluje, akorát si za ten rok prošel hodně. Odpustí ti." Uklidňoval ji.
,,Co se stalo?" Zeptala se a lehce se zamračila. ,,No, vzali jsme Bellu na baseball, kde jsem narazili na nomády. Laurenta, Jamese a Victorii. James chtěl Bellu zabít, ale naštěstí jsme ho zastavili.
Potom Alice pro Bellu uspořádala narozeninovou oslavu, kde se Bella řízla o papír a Jasper se neovládl. Naštěstí jsme ho zastavili dřív, než se mohl dostat k Belle.
Po té oslavě jsme opustili Forks. Chtěl jsem se nechat zabít, ale Bella mě zastavila.
No a teď máme problém se záhadnými zmizení a myslíme si, že za to může Victorie, která chce pomstít Jamese." Vysvětlil Edward a Elisa zvedla obočí.
Byla překvapená tím, co všechno se stalo. I když by se divit neměla, zažila toho víc.
,,A já myslela, že ve Forks bude klid." Řekla si pro sebe a Edward se zasmál. ,,Měla jsem dost dramatu." Dodala.
,,No, aspoň nám teď můžeš pomoc." Řekl Edward a Elisa protočila očima. ,,Ale aspoň to není nic oproti tomu, co jsem zatím zažila." Řekla.
,,Nemohlo to být tak špatné, ne." ,,Ještě nedávno můj bratr posedl tělo učitele historie, aby se dostal k mým přátelům, kteří tehdy ještě nebyly mí přátelé.
Nechal obětovat upíra, vlkodlaka a dvojnici, aby se z něj stal hybrid.
Jedno celé léto procházel různá místa, aby našel další vlkodlaky, ze kterých by také mohl udělat hybridy.
Museli jsme zabít našeho nevlastního otce a vypořádat se se Stefanem, který byl bez emocí a ukradl nám sourozence." Řekla jednu příhodu stručně a Edward se na ni vyjeveně podíval.
,,A to není všechno." Řekla ještě. ,,A já myslel, že jsme měli problémy." Řekl Edward.
,,No, půjdu." Řekl Edward po chvilce a podíval se za Elisu.
Elisa se otočila a viděla Jaspera.
Kývla na Edwarda, který se na ni trochu povzbudivě usmál a odešel.
,,Myslím, že tohle patří tobě." Řekl Jasper a natáhl k ní ruku, ve které držel dýku. Elisa vstala, pomalu přišla k němu a opatrně si převzala dýku, která byla speciálně pro ni. ,,Díky." Vzala ji a zatím ji položila na konferenční stolek.
,,Přísahám, že jsem nechtěla odejít. Nezvládla bych to." Řekla, když se otočil k odchodu.
,,Miluju tě, Jaspere. Jste má druhá rodina a neopustila bych vás jen tak, přísahám." Dodala a vzala ho za ruku.
,,Eliso, nebyla jsi tu. A zrovna v tu chvíli, kdy jsem tě nejvíce potřeboval." Řekl Jasper. ,,Ale nemohla jsem za to. Nik mě zavřel do rakve, byla jsem mrtvá." Bránila se.
,,Miluju tě. Nikoho jsem tak ještě nemilovala jako tebe. Bez tebe nemůžu žít." Pokračovala a věděla, že za chvíli začne brečet.
Připadalo jí to, jakoby se měla za chvíli rozpadnout.
Jasper si povzdechl s přistoupil k ní blíž.
,,Ani já bez tebe. Jen prostě... nebyla jsi tu. Už si uvědomuju, že jsi za to nemohla, ale stále mám prostě takový zvláštní pocit." Řekl a položil jí jednu ruku na tvář a druhou na pas.
,,Vím, že jsem tu nebyla, ale přísahám, že už nikdy neodejdu. Nikdy vás, tebe, neopustím." Řekla potichu.
Jasper se k ní naklonil a políbil ji.
,,Miluju tě." Řekl, když se trošku odtáhl a opřel si čelo o její. ,,Miluju tě." Oplatila a lehce se usmála.
Pochopila, že jí opustil a byla neuvěřitelně ráda. Nemohla ani slovy vyjádřit jak.
Nemohla bez něj žít.
A on zase bez ní. Bez ní ani nevěděl, co má dělat. Tak moc jí chtěl zpátky.
(Po trošku delší době je tu konečně další kapitola. A ani bych se nedivila, pokud by se někde objevilo jméno Rosabelle, protože jsem napsala tolik kapitol u knížky Beloved girl, že už její jméno chci psát všude.)
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...