Elise chvilku trvalo, než se znovu usadila. Hlavně, když byla rok pryč.
V jejím domě byla spousta prachu a nějaký nepořádek, takže to musela také uklidit.
A možná to bylo pro ostatní studenty zvláštní, ale vrátila se do školy. Studenti se sice divili, ale učitele ne, protože je ovlivnila.
Namluvila jim také, že měla měla rodinné problémy, což nebyla zas taková lež, a že všechny úkoly posílala přes počítač.
Také společně s ostatními Culenovými řešila situaci v Seattlu. Byla častá a záhadná zmizení a nikdo nevěděl, o co jde.
Elisa a ostatní Cullenovi celou situaci sledovali a hlídali to, jenže to nebylo zrovna nejlehčí a nemohli pořádně přijít na to, co se děje. Báli se, že se situace ještě zhorší, protože kdyby se to stalo připletou se do toho Volturiovi.
I když podle Elisy by utekli hned, co by ji viděli. Měli strach a respekt z Mikaelsonových a Elise se popravdě líbilo mít takovou moc nad nimi.
,,Nech mě spát." Řekla Elisa, když jí Jasper začal líbat na krk. ,,Musíš vstávat, lásko. Je škola." Řekl Jasper a otočil si ji čelem k sobě.
Elisa otevřela jedno oko a dívala se, jak si ji pobaveně prohlíží.
Naštvaně zasténala, odhodila peřinu a posadila se.
,,Připomeň mi prosím, proč jsem znovu začala chodit do školy." Řekla a prohrábla si vlasy. ,,Protože jsi se nechtěla nudit a chtěla jsi být se mnou." Připomněl jí Jasper.
Elisa něco nesrozumitelného zabručela a vstala, aby si mohla jít opláchnout obličej a vyčistit si zuby.
Potom se přesunula do šatny, ve které se začala přehrabovat a hledala vhodné oblečení.
Nakonec si oblékla čisté spodní prádlo, tmavě šedý svetr, který zastrčila pod černou sukni a obula si ještě černé boty na podpatku.
Potom přešla k poličce s korunkami a korunami a vybrala si stříbrnou korunu s diamanty.
,,Proč tak velká koruna?" ,,Musím přece ukázat, kdo je tady královna, ne." Ušklíbla se a prošla kolem něj a šla do kuchyně.
Přišla k ledničce, ze které vytáhla dva krevní vaky, které jí včera donesl Carlisle z nemocnice, a jeden přelila ho do kelímku s brčkem a druhý do flašky.
,,Můžeme jít." Řekla Elisa a šla ven, kam ji Jasper následoval. Nasedli do auta a jeli do školy. Elisa ráda řídila, jenže tentokrát si chtěla užít krev, takže seděla na sedadle spolujezdce a upíjela z kelímku.
Zastavili před školou, kde na ně čekali ostatní sourozenci Cullenovi a mohli jít na hodiny. Uběhlo pár hodin a všechny čekal oběd.
Elisa šla vedle Jaspera, který si ji za pas držel co nejblíže u sebe. A z druhé strany šla Alice s Davidem.
Čtveřice procházela jídelnou a nakonec si sedla k Edwardovi, Belle a jejím kamarádům.
,,Chci uspořádat párty." Řekla okamžitě Alice. ,,Skvěle. Kolikrát absolvujeme střední školu?" Zeptal se Jasper a Elisa něj strčila loktem a Edward se ušklíbl. ,,Třikrát." Zašeptala Elisa, ale všichni upíři ji slyšeli.
,,Párty? U vás doma?" Zeptala se Angela, teda Elisa doufala, že je to Angela. Neznala je tak moc, aby si pamatovala každé jméno.
,,Nikdy jsem tam nebyla." Řekla Jessica. ,,U nich nikdy nikdo nebyl." Řekl jí Erik.
,,Další párty?" Zeptal se Edward a trochu se zamračil. Elisa se znepokojeně podívala na Jaspera a vzala ho za ruku, kterou povzbudivě stiskla. Bylo jí řečeno, jak to pro něj bylo těžký a nelíbilo se jí to. Kdyby jen mohla být v ten den s ním.
,,Bude to legrace." Řekla Alice. ,,Jo, tos říkala i posledně." Řekla Bella.
Elisa si všimla, že Alice najednou přestala vnímat a měla prázdný pohled a trochu se sklouzla po židli.
,,Ty Angelo, potřebuješ pomoct?" Zeptala se Bella, aby odlákala pozornost od Alice. ,,Vlastně jo, mám..."
Elisa přestala vnímat, tak jako všichni sourozenci a podívala se na Alice. Elisa věděla, že jí Edward čte myšlenky, protože se začal mračit a Elisa se to vůbec nelíbilo.
Elisa si taky stále zvykala na to, že chladní mají dary. Jako například Jasper, Alice a Edward. Elisu zajímalo, na co ty čarodějky myslely, když se rozhodly stvořit chladné. Celkově byli chladní podle Elisy zvláštní a podle ní se čarodějkám kouzlo nějak nepovedlo.
Jakmile se Alice vzpamatovala, Elisa, Jasper a David s omluvou vstali a vedli ji pryč.
,,Co jsi viděla?" Zeptala se okamžitě Elisa. ,,Victorie." Odpověděla a Elisa se zamračila ještě víc. Sice tam nebyla, když ji potkali, ale už podle toho, co jí řekli, se jí zrzka nelíbila.
,,Co s Viktorií?" Zeptal se David. ,,Bude tu. Objeví se tu pozítří večer. Blízko hranice." Odpověděla Alice. ,,Opravdu?" ,,Ano."
,,Musíme to co nejdříve říct Carlisleovi." Řekla Elisa a šla k parkovišti k jejímu autu. Sedla si na místo řidiče a jakmile byli v autě i ostatní, nastartovala a jela co největší rychlostí k nim domů.
,,Jsi si tím jistá?" Zeptal se Carlisle, když už všichni seděli v obýváku s Alice jim řekla, co viděla.
,,Ano." ,,Co by tu ale chtěla?" Zeptal se Emmett. ,,To by mě taky zajímalo. Kdyby chtěla Bellu zabít, už dávno by se o to pokusila." Řekla Elisa. Elisa opravdu nechtěla ztratit svou lidskou kamarádku. Byl to první člověk, o kterého se po dlouhé době starala.
,,Nemyslím si, že by se o to zatím pokusila, ví, že Bellu chráníme." Řekla Alice.
,,Co by tu potom chtěla?" Zeptal se David. ,,To je zatím vedlejší. Musíme dostat Bellu z města a prověříme to." Povzdechl si Carlisle.
,,Skvěle, takže budeme znovu riskovat naše životy jen kvůli nějaké holce." Zamračila se Rosalie. ,,No tak, Rosalie. Bella je teď rodina a bude jednou z nás." Řekla Esme.
To byla další věc. Elise se moc nelíbilo, že chtěla být Bella upír, ale na druhou stranu to chápala. Chtěla být s Edwardem a to nešlo, pokud bude člověk.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...