Další den se znovu sešlo pár upírů v obývacím pokoji, aby diskutovali o boji, který měl bohužel brzy nastat.
Elise bylo celkem jedno, jestli to bude pouze debata, nebo boj. Nebála se všem postavit. A její přátelé a sourozenci rovněž.
Nechtěla se vzdát. Šlo o její rodinu a ona by pro ni udělala cokoli. Klidně by obětovala i svůj vlastní život.
,,Aro nás chce ochromit dřív než zaútočí. Mě se pokusí zabít jako prvního, protože předpovídán jejich kroky." Řekl Edward.
,,Škoda, že nemáme tvůj štít." Řekl Garrett a podíval se na Bellu. ,,V boji mi nepomůže." Bella zakroutila hlavou.
,,Ale můžeš pomoct druhým, když ho na ně přeneseš." Řekla Tanya. ,,Jak to myslíš?" Zeptala se Bella. ,,Když budete bránit jiné, než sebe." ,,To je možné?" Zeptala se Bella.
,,Schopnosti se rozvíjejí. Časem." Vysvětlil Carlisle. Každý dar se dá přece rozvinout. Což znamená, že i štít.
,,Já je z počátku měla jen v dlaních. Teď je umím ovládat celým tělem." Řekla Kate a narážela na své elektrické šoky.
,,Jak to děláš?" Zeptala se Bella, ale Kate neodpověděla a trochu se zarazila. ,,Pověs." Zavrčela Bella a vzala ji za ruku. ,,Au." Řekla Kate.
Elisa protočila očima. Nebylo třeba použít sílu. I když věděla, že si Bella ještě neuvědomovala svou sílu.
Později stáli za domem a Kate vysvětlovala Belle jak na to.
,,Musíš štít vizualizovat. Vidět, jak se pohybuje." Začala Kate a Bella se to pokusila udělat. ,,Jeho barvu. Představit si, jak se zvětšuje. Zkus ho rozvinout kolem sebe." Dodala nakonec.
Bella ji poslechla a pokusila se o to, jenže to vydržela pouze pár sekund.
,,Asi potřebuje motivaci." Řekla Kaze a podívala se na Edwarda.
,,Ne." Protestovala Bella, když Edward po chvíli vykročil v před. ,,Já to vydržím." Řekl Edward.
,,Jo, to říká každá." Řekl Garrett směrem k Emmettovi a původním sourozencům, kteří se trochu zasmáli.
,,Soustřeď se, Bello, ať ho to nebolí." Ušklíbl se Emmett.
,,Já se na to ale ještě necítím." Varovala Bella, jenže už bylo pozdě a Kate se dotkla Edwarda, který skončil na kolenou.
,,Nezlob se. Říkala jsem ti to." Řekla mu Bella. ,,Ty jí vůbec nemotivuješ." Řekl Emmettem.
Sourozenci se podívali na sebe a trochu se zasmáli.
,,Tohle bude ještě zajímavá podívaná." Řekl Kol a jeho sestry a bratři přikývli.
Elisa se možná bavila, ale také jí velmi chyběla dvojčata a chtěla s nimi trávit svůj čas.
Ale zatím je Elisa nechala s Bonnie a ostatními, chtěli je poznat a Bonnie chtěla Freye ukázat nějaká kouzla.
Elisa nevěděla, jestli je dobrý nápad nechat dvojčata s Damonem, ale aspoň tam byli ostatní, aby ho krotili.
,,Chceš to zkusit?" Zeptal se naštvaně Edward svého bratra, který zvedl ruce.
Zkusili to znovu, jenže zase nic.
,,Kate." Varovala Bella, když Kate znovu na Edwarda použila své elektrické šoky, aniž by byl kdokoliv připravený.
,,Stále ti chybí podmět. A co Renesmee, je vzhůru?" Řekla Kate a Bella se zamračila. ,,Zbláznila ses?"
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...