Elisa možná slyšela otevírání dveří a Jaspera, jak se směje, ale snažila se to ignorovat, protože se jí chtělo spát.
Jenže to už nemohla ignorovat, když na ni za pár sekund někdo skočil.
,,SNĚŽÍ!" Křičela dvojčata a Elisa naštvaně zasténala, než je ze sebe shodila vedle sebe na postel.
,,No tak, mami, vstávej." Strkal do ní Henrik. ,,Jo. Teta Bella, Renesmee, Jacob a Seth tu budou za chvíli." Přidala se k němu Freya.
,,Fajn, fajn, fajn." Souhlasila po delší chvíli otravování. ,,Konečně." Zakřičela dvojčata, než znovu vyběhla ven z ložnice jejich rodičů.
Jasper se vedle Elisi zasmál a Elisa ho hravě uhodila do hrudi.
,,Jak můžou mít po ránu tolik energie?" Ptala se. ,,Kdo ví." Řekl jí Jasper, než jí dal pusu na tvář.
,,Půjdu udělat snídani, ty se zatím přichystej." Dodal. ,,Dobře. Přikývla a převalila se na druhý bok.
,,Miluju tě!" Zakřičela ještě za ním, než vyšel z pokoje.
Elisa se ještě chvíli převalovala, než nakonec vstala a nejdříve šla do koupelny, kde udělala ranní hygienu, než šla zpět do pokoje, aby se mohla obléct.
Ale tentokrát to bylo něco teplejšího.
Když sešla schody, všimla si, že dvojčata už seděla u stolu a snídali palačinky.
,,Dobré ráno" Popřála a dala dvojčatům pusu na čelo. ,,Dobré." Oplatili a dál snídali.
Elisa se musela zasmát, protože si všimla, že mají čokoládu skoro po celé tváři.
Jenže hned na to zvedla obočí, když si všimla korunky, kterou měla Freya na hlavě.
,,Freyo?" ,,Ano, mami?" ,,Kde jsi vzala mou korunku?" Zeptala se Elisa. I když nezněla nijak naštvaně nebo přísně. ,,Možná jsem se koukala do tvého šatníku." Řekla stydlivě a podívala se dolů.
Elisa se zasmála, než k Freye znovu přišla a spravila korunku tak, aby držela na hlavě a byla rovně.
,,Víš co, až se dneska vrátíme, přestěhujeme je všechny k tobě." Řekla Elisa a okamžitě si všimla jiskřiček v očích její dcery.
,,A ty už je nechceš?" Zeptala se Freya zvědavě. ,,Já už mám. Dokonce dvě." Řekla Elisa a ukázala svůj zásnubní prsten a přívěšek od sourozenců.
Elisa nevadilo, když korunky a všechny ty čelenky předá Freye. Aspoň se jich nemusela nijak zbavovat.
Nikdy by to neudělala, až moc pro ni znamenaly.
,,A jak to, že s námi nepřijde i Leah?" Zeptala se Elisa, když si nalévala kávu a potom se napila. ,,Její matka ji potřebuje doma." Vysvětlil Jasper a Elisa přikývla.
Jasperovi se popravdě nelíbilo, jak se Freya a Seth sblížili. Freya byla ještě malá a nechtěl kolem ní vidět jakéhokoliv kluka, dokud jí nebude minimálně sedmnáct.
I když věděl, že Setha nebude moct držet daleko, když byla Freya jeho otisk. U Henrika a Leah se to trochu lišilo, ale také s tím nebyl spokojený.
,,Půjdeš za ostatními?" Zeptala se Elisa, když už se odpoledne loučila a dvojčata se chystala. ,,Mhm. S Emmettem se chceme podívat na zápas." Odpověděl a Elisa protočila očima.
,,Mami! Teta Bella a ostatní už jsou tady!" Křičela Freya a Elisa si povzdechla.
Freya si stále neuvědomovala, že nemusí křičet. Byli upíři a Elisa by ji slyšela, i kdyby mluvila potichu.
,,Potom půjdeme za tebou. Miluju tě." Rozloučila se rychle Elisa, než se vydala ven.
,,Ahoj." Pozdravila a objala se s Bellou. ,,Ahoj." Oplatila Bella.
,,No, můžeme vyrazit." Řekla Elisa, když vysadila Freyu a Henrika na Sethův hřbet a společně vyrazili vysoko do kopců.
Elisa se usmála, když viděla, jak Freya a Henrik staví sněhuláka ze sněhu a Renesmee vedle nich chytala vločky.
Byla neuvěřitelně šťastná, když viděla, že lidi kolem ní jsou šťastní. Hlavně její děti a Jasper.
,,Mami! Pojď nám pomoct s největší koulí!" Křičela dvojčata. Elisa se zasmála, ale i tak jim šla pomoct.
,,Brzy musíme navštívit vaši tetu a strýce." Zmínila Elisa během stavění. ,,Vždyť jsme je viděli předevčírem." Řekl Henrik trochu zmateně.
,,Nemyslím sourozence vašeho otce, ale mé sourozence." Vysvětlila Elisa a dvojčata se zastavila, aby se mohli podívat na Elisu, která si povzdechla.
,,Už jsem vám o nich říkala. Dokonce jste se už potkali, akorát jsme byli pár dnů staří." Řekla a sourozenci přikývli.
Elisa se zamračila, když se podívali za ni a tvářili se trochu vyděšeně.
,,Mami." Elisa se otočila a na kopci si všimla Iriny. Zamračila se a přitíhla si své děti blíž k sobě.
S Kate a Tanyou si Elisa možná rozuměla, ale s Irinou vůbec. Navíc se jich Irina stejně bála.
Když na ni upozornila Renesmee Bellu, Bella na Irinu zakřičela, jenže utekla a Bella ji následovala, aby to mohla zkontrolovat.
Elise se to rozhodně nechtělo líbit. Nevěřila Irině a neměla ji ráda.
,,Co se děje?" Zeptala se Elisa Belly, když se vrátila. ,,Utekla. Skočila ze srázu a zmizela." Odpověděla Bella. ,,Musíme za Carlislem." Řekla Elisa a Bella přikývla.
Obě dvě pomohly dvojčatům a Renesmee na Setha a Jacoba a běželi k domu Cullenových.
,,Queen, Bello, co se děje?" Zeptal se Carlisle, když tam dorazili. ,,Byla tu Irina, ale zmizela jakmile jsme si jí všimli." Odpověděla Elisa a naštvaně zavrčel. Jak se jen opovážila se ukázat.
,,Tanya poslala Irinu, aby se přišla usmířit." Řekl Carlisle po dlouhém telefonátu s Tanyou. ,,Vypadá, že si to rozmyslela." Řekla Elisa a protočila očima.
,,Vidět Jacoba a Setha na ni bylo příliš." Řekla Esme. ,,Je z rodiny, změní názor." Usmál se Carlisle a objal Esme okolo ramen.
,Ještě, že tam s námi nebyla Leah. Ta by Irinu hned roztrhala." Řekla Elisa a ostatní se na ni podívali.
Elisa se posadila do křesla a Henrik a Freya se jí okamžitě posadili na klín.
Zbytek přišel do obývacího pokoje a Jasper šel okamžitě ke své malé rodině.
,,Tati, znáš máminy sourozence?" Zeptala se Freya. Jasper se podíval na Elisu, která se trochu usmála.
,,Protože jestli jo, chci vědět, který z nich je nejlepší." Dodal Henrik za svou sestru a Elisa se tentokrát začala hlasitě smát.
,,Co?" Zeptala se dvojčata a střídavě pozorovali své rodiče. Jenže nikdo z nich se neměl k odpovědi, takže se Freya a Henrik podívali na ostatní.
,,To jsou její sourozenci tak špatní?" Zeptal Henrik a Emmett se začal smát společně s Davidem.
,,Její sourozenci možná jsou fajn, ale mám pocit, že dva její bratři nemají Jaspera zrovna v lásce." Řekl Emmett a Jasper po něm hodil polštář, který ležel vedle Elisy.
,,Proč tě nemají rádi?" Zajímala se Freya. ,,Řekneme vám to jindy." Řekl raději Jasper místo odpovědi.
Elisa protočila očima a trochu se zasmála. Věděla, že se Klaus znovu trochu uklidnil, jenže stále byl trochu naštvaný.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...