XL.

861 60 3
                                    

Když se Elisa ráno probudila, bolelo ji skoro celé tělo. Hlavně záda. Nebylo vůbec lehké pod srdcem nosit dvě děti, které rosty velmi rychle.

Ale Elisa se to stejně snažila přetrpět.

Vždyť je to zázrak. Elisa si nikdy nemyslela, že bude mít děti, ale tady to bylo. Vždyť dokonce čekala dvojčata.

Posadila se a rozhlédla se po místnosti. Usmála se, když viděla Jaspera, který stál u okna.

,,Dobré ráno." Popřála s úsměvem. „Dobré ráno, lásko." Oplatil Jasper, přišel k ní a dal jí pusu na čelo.

,,Myslíš, že bys mi mohl pomoct vstát?" Poprosila ho a Jasper okamžitě přikývl. „A neměla by jsi náhodou ležet." Řekl.

Elisa trochu naštvaně zasténala.

,,Už mě nebaví pouze sedět nebo ležet. Chci se jít ven projít, nebo si aspoň sednout. Chci na čerství vzduch." Stěžovala si a podívala se na něj, při čemž ještě našpulila rty.

Jasper se zasmál a trochu pobaveně zakroutil hlavou.

,,Jak si přeješ, lásko."

Elisa trochu Vykřikla, když ji vzal Jasper nečekaně do náruče a šel pryč.

Nakonec se Elisa začala smát a pokusila se odtáhnout.

,,No tak, Jaspere. Prosím, pusť mě." Prosila Elisa. „Ani nápad." Zakroutil hlavou Jasper.

Nakomec ji postavil za domem na verandu.

,,Vrátím se se židlí." Řekl, než ji dal pusu na tvář a na chvíli odešel. Elisa se trochu usmála a zakroutila hlavou.

Možná chtěla jít ven, ale až potom, co udělá ranní hygienu a převlékne se z pyžama.

Elisa trochu naklonila hlavu na stranu, když ti všimla Setha a Leah, kteří hlídali u lesa a čekali, jestli se neukáže smečka.

V poslední době se to popravdě zhoršovalo a i Cullenovi trochu hlídali. No, spíše zevnitř zkoumali les.

Také hlavně prohledávali internet a knihy a snažili se přijít na to, co může Bellyno dítě být. Stále nebyli plně přesvědčeni, že je to dítě, a proto se toho Edward chtěl stále zbavit.

Elisa chtěla být Belle tak moc oporou, jenže na sebe neměly zas tak čas. Hlavně od té doby, co se k nim přidal Jacob a Jasper nenechal Elisu odejít z pokoje, protože její porod se blížil.

Nechtěl, aby se jí něco stalo.

Elisa sestoupila z verandy a šla za dvojicí.

,,Víte, nikdo by neměl opouštět svou smečku, pokud je tam vítaný a chtěný." Řekla Elisa a oba dva se lekli.

Elisa se trochu zasmála, než se na Leah podívala trochu ustaraně.

,,Co se děje?" Zeptala se. „Nepřipadalo mi že tam patřím." Přiznala Leah a Elisa se na ni smutně usmála.

I když si všimla, že se oba dva zaměřili na její velké břicho.

,,Jacob neřekl, že Bella není jediná." Dodala Leah. „Není tak, že bych s ním trávila nějaký čas." Řekla Elisa a Leah kývla hlavou.

,,Jak se to stalo?" Vyzvídal zvědavě Seth. „Mně a Jasperovi napomohla čarodějka." Vysvětlila jednoduše a pokrčila rameny.

,,Ony existují i čarodějky?" Zeptal se Seth udiveně a Elisa se zasmála a přikývla. „Také magici, vlkodlaci, dvojnice." Vyjmenovávala Elisa a pobavili ji jejich tváře.

,,Co je to dvojnice?" Zeptala se Leah a Elisa začala trochu přemýšlet. „Každých pět set let se narodí dívka, která je úplně totožná s tou, která se narodila před ní, před 500 lety. Ale musí to být vždy stejná krevní linie.

To za pomoci krve první dvojnice se ze mě a mé rodiny stali původní upíři. Matka použila její krev.

Donutila nás ji vypít. I když jsme si původně mysleli, že je to víno." Řekla Elisa.

Elise už bylo popravdě jedno, že se z ní stal upír, protože nebýt toho, nikdy nepozná Jaspera a nebude moct mít dvojčata.

,,Počkat. Tak jste se změnili? Stačilo vypít nějakou krev a je to?" Zeptala se Leah trochu znechuceně a Elisa se zasmála.

,,Ne. Má matka byla původní čarodějka a musela použít těžké kouzlo." Řekla Elisa.

,,Tvá matka byla úplně první čarodějka?" Zeptal se pro změnu Seth a Elisa se znovu zasmála a zakroutila hlavou.

,,Říká se jí tak kvůli tomu, že je naší matkou. Je matkou nás původních upírů. Původní rodina, tudíž původní čarodějka." Vysvětlila.

,,A co tvůj táta. Ten se nazývá původní otec?" „Mikael byl akorát hazl." Řekla Elisa a protočila očima.

Byla ráda, že ho Klaus konečně zabil.

,,Mikael? Ty svému otci říkáš křestním jménem?" Zeptala se Leah. Byla celkem udivená. Ona sama by to třeba neudělala, protože ho milovala.

,,Mikael nebyl můj skutečný otec, byl to otčím. Matka byla akorát děvka a podvedla ho. Dvakrát, nutno podotknout."

Elisa popravdě nesnášela oba dva své otce a to toho vlastního ani nepoznala.

,,Má rodina je prostě složitá. Třeba z naší matky se upír nestal, neudělala ho ze sebe, jinak by už nemohla používat magii.

Otec byl původní upír a zároveň lovec, který upíry lovil. Hlavně mě a mé sourozence.

Já a můj starší bratr Niklaus jsme bastardi. Nemanželské děti. Náš otec byl vlkodlak, což z mého bratra činilo hybrida po té, co nás matka proměnila." Vysvětlovala stručně Elisa.

,,A neměla by jsi být také hybrid, když máte s bratrem stejného otce. A navíc je vlkodlak, jak říkáš." Řekla Leah.

,,Nejsem vlkodlak. Ne vždy se na někoho musí vlkodlačí gen přenést. Můj bratr zdědil gen po našem otci a já zase po matce magii.

O kterou jsem ovšem přišla po té co se ze mě stal upír. Ale aby jsme se stali vlkodlaky, museli jsme tu kletbu nějak spustit."

Elisu popravdě bavilo povídat si s nimi. Seth byl malý kluk a Leah byla akorát nepochopená a zlomená dívka.

,,Spustit? Jak?" Zajímal se Seth.

,,Aby se z vás stali vlci, musí být kolem nějaké nebezpečí. Nejlépe upír, ale u vlkodlaků je to jiné.

Vlkodlak musí zabít, aby se jeho kletba spustila.

Když můj bratr zabil svého prvního člověka, spustil tím kletbu, a tak se Mikael také dozvěděl, že Klaus není jeho synem a já jeho dcerou."

Tohle už Elise trochu vadilo, protože si vzpomněla na všechnu tu bolest. Mikael nebyl zrovna hodný muž, a když se dozvěděl, že jsou sourozenci bastardi, jeho chování k nim bylo ještě horší.

,,Ale váš otec vás miloval, ne?" Leah trochu váhala, když se na to ptala. Bylo jí jsane, že to není zrovna vhodná otázka.

Elisa se ironicky zasmála a zakroutila hlavou.

,,Pokud myslíte, že bitím ukazujeze lásku, pak ano. Měl nás velmi rád, byli jsme jeho nejoblíbenější děti." Řekla ironicky.

,,To je mi líto. Neměla jsem se ptát, omlouvám se." Omluvila se Leah a vzala Elisu za ruku.

Elisa se smutně usmála a ruku trochu stiskla.

,,To nic, nevěděla jsi to." Uklidnila ji a objala ji i Setja kolem ramen.

Elisa byla ráda, že si s nimi mohla popovídat. I když si povídali o její minulosti.

Ale na druhou stranu strávila nějaký čas venku na čerstvém vzduchu. A kdyby nebyli v takové situaci, ve které byli, nejspíše by navštívila Billyho, aby mu mohla oznámit ty dobré zprávy.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat