XXXIV.

982 62 14
                                    

Elisa byla připravená říct Jasperovi, že je těhotná. Už to chtěla mít za sebou a chtěla, aby to konečně věděl.

Navíc měl právo to vědět, když měl být otcem.

Ale na druhou stranu se bála jeho reakce. Co když by neměl radost a dítě nechtěl. Vždyť se to mohlo stát a Elisa ani nevěděla, co by dělala.

Elisa něco naštvaně zabručela, otočila se na druhou stranu a přehodila si přikrývku přes hlavu.

Jasper už se ji hodinu pokoušel probudit, ale Elise se nechtělo vstávat. Chtěla zůstat v posteli a jen tak se celý den převažovat. Možná si také něco dát.

,,No tak, Queen." Pokoušel se Jasper po několikáté. „Ne." Zakroutila hlavou a dál spala.

,,Připravím ti snídani." Řekl a Elisa se okamžitě posadila. „Co bude?" Zeptala se a Jasper se zasmál.

Nebudeme si lhát, Jasper poznal, že se s ní něco děje, ale nic neříkal a doufal, že Elisa v pořádku. Také doufal, že kdyby ne, řekla by mu to.

,,Cokoliv budeš chtít." Řekl. „No, překvap mě. Ale ať je to rozhodně sladké." Řekla, než vstala a šla nejdříve do koupelny, aby mohla udělat ranní hygienu.

Elisa se potom vrátila do pokoje a šla se obléct do čistého spodního prádla, obyčejných černých tepláků a šedého crop-topu.

Nakonec se vydala do kuchyně, kde skutečně viděla Jaspera vařit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakonec se vydala do kuchyně, kde skutečně viděla Jaspera vařit.

,,Nečekala jsem, že skutečně uděláš snídani." Řekla a objala ho kolem pasu, přičemž si ještě opřela hlavu o jeho záda.

Jasper se k ní otočil čelem a dal jí krátký polibek na rty, než ji vzal za pas a vysadil na kuchyňskou linku, než pokračoval.

,,Pro mou ženu cokoliv." Řekl a Elisa se usmála.

Elisa se opřela dlaněmi o linku a začala trochou houpat nohama.

Za chvíli vedle ní ležel talíř plný lívanců a Elisa neváhala a začala jíst.

Popravdě si trochu říkala, jak mohla mít takový hlad. I když by to dávalo trochu smysl, když byla těhotná.

,,Jak ses to naučil?" Zeptala se Elisa a dál spokojeně pokračovala ve své snídani. Jasper se zasmál, přistoupil k ní a postavil se mezi její nohy.

,,Řekněme jen, že Alice může být neodbytná. Hlavně po tom, co měla vizi o jednom z nás." Řekl a Elisa se hlasitě zasmála.

Měla něco takového čekat.

Elisa si možná říkala, že má dost odvahy, aby to Jasperovi řekla, ale její odvaha pomalu mizela, takže věděla, že si musí pospíšit, než to znovu úplně odloží.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat