Později celá rodina seděla v obývacím pokoji a všichni poslouchali jak Renesmee hrála vedle svého otce na piáno a velmi jí to šlo.
Tedy Elisa zas tak moc nevnímala, protože si všímala svých dvojčat, které pro ni byli hlavní.
Dvojčata se smála, zatímco je Elisa střídavě lechtala. Samozřejmě se snažili být co nejvíce potichu, aby netušili.
Ale byl to celkem těžký úkol. Dvojčatům se nevedlo smát se potichu.
Elisa trochu vykřikla, když ji Henrik svalil na záda a tentokrát to byla dvojčata, která vyhrávala a začala ji lechtat.
Elisa tak moc zbožňovala chvíle se svými dětmi.
Kdyby je ztratila, byla by velmi zdrcena. To už by si raději vrazila kůl z bílého dubu do srdce. Už by nedokázala bez dvojčat žít.
Společně s Jasperem pro ni tolik znamenali. Nedokázala by být ani bez jednoho z nich.
,,Zvítězili jsme!" Křičel Henrik, jenže ho hned na to zvedl Jasper a odtáhl od jejich matky.
,,Mám takový pocit, že to rodiče vyhráli." Řekl Jasper a Henrik naštvaně zasténal. „To není fér. Vždyť jsme to byli já a Freya proti mámě." Stěžoval si.
Elisa se trochu zasmála a zatímco Jasper držel Henrika, Elisa držela Freyu.
,,Myslím, že jsem si zavolala pomoc." Řekla Elisa. „To je podvod." Řekla uraženě Freya a zkřížila si ruce na prsou. „Měli jsme si na pomoc přivolat strýčka Emmetta." Dodala a Emmett se zasmál.
Elisa protočila očima a na chvíli své dceři sundala korunku, aby mohla jí i Henrikovi rozcuchat vlasy.
,,Mami!" Vykřikli spolu a začali se upravovat.
Celou rodinu to pobavilo.
Každý viděl, jak šťastná byla čtyřčlenná rodina. Byli perfektní příklad úžasné rodiny. A Freya a Henrik měli ty nejlepší rodiče, které si mohli přát.
Dopřáli jim vše, co chtěli, starali se o ně a udělali pro ně cokoliv. Ale Elisa a Jasper samozřejmě věděli, kde jsou hranice. Nemohli své děti rozmazlovat tak moc.
Elisa se podívala na Alice, která vcházela s úsměvem na rtech a s vázou v rukou do obývacího pokoje, jenže se zastavila a její výraz se změnil.
Za pár sekund váza začala vypadávat z rukou a o zem se roztříštila na spoustu malých střepů.
David okamžitě zavřel svou knihu a běžel k ní.
,,Co jsi viděla, Alice?" Zeptal se a všichni se k nim otočili. ,,Volturiovi. Jdou po nás. Aro, Caius, Marcus, stráž a Irina." Odpověděla. Elisa se zamračila a společně s Jasperem přitáhla dvojčata co nejblíže k sobě.
,,Proč?" Zeptal se Carlisle. ,,Co viděla v tom lese?" Zeptal se Edward své ženy a původní upírky. ,,Byli jsme se projít." Odpověděla Elisa. ,,Dvojčata a Ness chytali vločky." Dodal Jacob.
,,To je jasný." Povzdechl si Edward. ,,Irina je má za nesmrtelné děti." Dokončil Jasper.
Hned na to se všichni kromě Rosalie, Renesmee a dvojčat, odevrali do domácí knihovny. Rosalie šla tři děti radeji uložit do postelí. Ani jeden nechtěl, aby to děti slyšely.
,,Nesmrtelné děti byly velmi krásné, okouzlující. Každý je musel milovat." Začal Carlisle vyprávět.
,,Jejich vývoj však ustrnul ve věku, v jenž byly změněny. Nešlo je učit, ani držet na uzdě. Jediný záchvat vzteku mohl zničit celou ves. Lidé o tom pustošení slyšeli. Šířily se fámy. Volturiovi byli nuceni jednat.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...