XXVIII.

1K 59 4
                                    

Noc podle Elisy uběhla velmi rychle rychle a nastal čas, kdy už Elisa a všichni Cullenovi stáli na kraji bitevního pole a čekali na příchod novorozenců.

Vlci na druhou stranu byli ještě schovaní na kraji lesa, aby měli moment překvapení, na který nebudou novorozenci připravení.

Elisa se znepokojeně podívala na svou druhou rodinu. Nechtěla, aby se jim něco stalo, bylo to velmi nebezpečné a mohli se zranit, nebo dokonce zemřít. Stejně tak i smečka. I je si oblíbila. 

Elisa se podívala dolů a všimla si, že ji vzal Jasper za ruku. Ohlédla se na něj a oba dva na sebe kývli. 

Všichni slyšeli, jak se novorozenci blíží a blížili se velmi velkou rychlostí

Jakmile vyběhli z lesa, Elisa a Cullenovi se rozběhli proti nim a začal boj. 

Nebudeme si lhát, Elisa byla překvapená, když viděla, kolik novorozenců proti nim šlo. Ani nechápala, jak Victoria mohla takhle někoho jen tak proměnit. Vždyť někteří byli ještě děti. No děti, teenageři. Ale i tak. 

Victoria jim zničila životy, zničila životy jejich rodinám. Jen je použila, aby se pomstila. Victoria věděla, že zemřou. 

Chvilku na to se do boje přidali i vlci, kteří skočili do skupiny novorozenců a velmi rádi je začali zabíjet.

Elise bylo už na začátku jasné, že to dají. Možná šli proti novorozencům, ale Cullenovi měli na své straně smečku a hlavně Elisu, která jim trhala hlavy jakoby nic. 

Ale Elise jich bylo popravdě trochu líto. Měli před sebou velmi dlouhý život a takhle dopadli. A to jen kvůli Victorii. 

Elisa se snažila jak nejvíce mohla, a že jí to šlo. Možná to byli novorozenci, ale ona byla noční chodec a ještě k tomu původní upír. Prostě na ni neměli. Jo, občas byla skutečně egoista. 

Uhnula jedné ráně a jediným pohybem urvala novorozenci hlavu. Když postřehla, že se za ní blíží další novorozenec, zvedla nohu a ukopla mu hlavu.

Elise se také ovšem nelíbilo, že nikde neviděla neviděla Victorii nebo Rileyho.

Nebojovali příliš dlouho, když si všimla vyplašené dívky. Bylo na ní vidět, že se bojí, a že nechce bojovat. 

Elisa se rozhlédla, než běžela k té dívce. Bylo vidět, že se skutečně bojí, že se nechce přidat k boji. 

,,Nemusíš se bát, nic ti neudělám, ano." Řekla Elisa a dívka přikývla. ,,Hlavně zůstaň tady a skryj se." Nařídila ještě Elisa, než šla znovu bojovat. 

Bylo jí tolik líto dívky, protože očividně byla proměněna nedobrovolně a měla obrovský strach. I když to vlastně nikdo nebyl proměněn dobrovolně. 

Elisa uhnula jedné ráně a jediným pohybem urvala novorozenci hlavu. Když postřehla, že se za ní blíží další novorozenec, podkopla mu nohy a odtrhla ruce i hlavu.

Když si všimla novorozence, který se nepozorovaně blížil k vlkovi, který měl moc práce s jiným, skočila na novorozence a povalila ho na zem.

Nohu mu položila na záda, vzala jeho ruce a odtrhla mu je od těla.

Vlk se na Elisu otočil a kývl na ni, než ji přeskočil a zabil dalšího novorozence, ke kterému byla Elisa otočená zády.

Boj netrval zrovna dlouhou dobu, ale přesto to byl tvrdý boj, který nakonec zvládli.  

Elisa se rozhlédla kolem sebe a každého zkontrolovala. Oddechla si, když zjistila, že se nikdo z její druhé rodiny, ani z vlků nezranili. 

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat