XII.

1.2K 63 0
                                    

Elisa byla čím dál tím víc a víc nervózní.

Její bratři se blížili a ona nevěděla, co má pořádně dělat.

Jeden týden už skončil a nastal další.

Elisa hlavně nevěděla, kdy chtějí přijet. Jestli někdy ráno, odpoledne, večer, v pondělí, úterý, nebo snad až pátek.

Prostě řekli příští týden. Neupřesnili to.

Elise se nechtělo předstírat, že jsou s Jasperem pouze přátelé, jenže nechtěla, aby mu Klaus něco udělal.

Věděla, že je toho schopný.

,,Vstávat, Queen. Za chvíli ti začíná škola." Elisa si musela přehodit peřinu přes hlavu, když Rebeka do jejího pokoje pustila světlo.

,,Ne." Odporovala Elisa. ,,No, tak. Přijdeš pozdě." Pokračovala Rebeka a Elisa se posadila.

,,Ano, mami." Řekla nakonec a Rebeka protočila očima a odešla.

Elisa vstala a šla do koupelny, aby mohla udělat ranní hygienu a dát si sprchu a potom jen v ručníku přešla do pokoje.

Sundala ruční a nechala ho ležet na zemi, zatímco dál vybírala oblečení.

,,Budeš se jen dívat?" Zeptala se a otočila se k Jasperovi.

,,Co tu vlastně děláš?" Dodala a dál procházela šatnou. ,,Přišel jsem navštívit svou kamarádku." Slovo kamarádku zdůraznil a Elisa se na něj smutně usmála.

,,Vím, že to bude těžké, ale nechci, aby se ti něco stalo, ano." Prošla kolem něj, dala mu malou pusu na rty a šla k věšáku, ze kterého vzala bílou košili a hned z vedlejší poličky si vzala černé džíny.

Položila to na malý stolek a šla si obléct spodní prádlo. Potom si oblékla košili a džíny a obula si černé boty na podpatku.

A na hlavu si položila pouze malou čelenku s falešnými kvítky a perličkami

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A na hlavu si položila pouze malou čelenku s falešnými kvítky a perličkami.

A na hlavu si položila pouze malou čelenku s falešnými kvítky a perličkami

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To je poprvé, co tě vidím v něčem jiném, než šatech nebo sukni." Řekl Jasper, který po celou dobu koukal, jak se převléká.

,,Dnes si chci vzít něco pohodlnějšího." Řekla prostě. ,,Teď běž, uvidíme se před školou." Dodala, než vzala kabelku a šla dolů.

,,To nebylo moc nenápadné." Řekla Rebeka a Elisa naštvaně zavrčela. ,,No co. Jen tě připravuju na bratry. Aspoň víš, že i kdyby jste šeptali, uslyší vás." Řekla Rebeka.

,,Myslíš, že by nás bratři tak poslouchali?" Zeptala se Elisa a Rebeka přikývla, než se napila ze svého hrnku.

I Elisa musela uznat, že by to udělali. Co jinýho by měli na práci, než kontrolovat své sestry, že.

,,Nechci se tak schovávat." Povzdechla si. ,,Taky bych nechtěla, ale pro dobro Jaspera je to nejlepší." Řekla Rebeka.

Věděla, jak líto to bude její sestře, ale tak jako ona znala reakci jejich bratra.

,,No nic, musím. Uvidíme se po škole, ahoj." Rozloučila se Elisa, popadla kelímek s krví a jela do školy.

Ve škole zastavila vedle Belly, vzala si všechny věci a vystoupila.

,,Ahoj, Bello." Pozdravila a Bella se lekla. ,,Omlouvám se." Řekla Elisa se smíchem. ,,To nic." Řekla nakonec Bella.

,,Asi nevíš, kdy přijede Edward, co?" Zeptala se a Elisa se ušklíbla. ,,Copak? Zalíbil se ti?" Zeptala se Elisa škádlivě.

,,Ne, to ne, jen si s ním chci promluvit. Protože hned ten první den tady se nechoval moc přívětivě." Vysvětlila Bella, ale Elisa si stále myslela své.

,,Cokoliv." Řekla Elisa.

,,Prosím neříkej mi, že je v tom krev." Řekla Bella, když viděla, jak Elisa pije z brčka. ,,Je." Přiznala Elisa narovinu a Bella trochu znechuceně nakrčila nos.

,,No co. Jsem upír a potřebuju krev." Bránila se Elisa a znovu se napila.

,,Co vlastně musíš udělat, aby se z tebe stal upír?" Zeptala se Bella a společně šly do školy.

,,Zemřít." Odpověděla Elisa a Bella se na ni zaraženě podívala. ,,Zemřít?" ,,Mhm." Broukla Elisa a klidně dál pokračovala.

,,Musíš vypít krev upíra, zemřít a do 24 hodin vypít lidskou krev, jinak zemřeš." Vysvětlila Elisa celý proces.

,,Takže ty jsi..." ,,Zemřela, ano." Přikývla.

Aby se Elisa přiznala, k téhle části se ještě s Bellou nedostala. Nechtěla to na ni vše hned zároveň vyvalit.

Pouze řekla, že za to mohla jejich matka.

,,Jak?" Ptala se Bella dál. ,,Otec nás zabil jednoho po druhém. Prohnal nám srdce mečem." Odpověděla Elisa klidně, ale trochu se jí chtělo brečet.

,,To je strašný. Jak vám to mohl udělat. Váš vlastní otec." Řekla Bella naštvaně.

,,Nebyl to můj otec." Zavrčela trochu Elisa a Bella zvedla obočí. ,,Já a Klaus jsme měli jiného otce, než zbylí sourozenci. Naše matka měla totiž poměr s lykantropem z vedlejší vesnice." Vysvětlila Elisa.

Elisa měla na jazyku velmi hanlivou poznámku, ale rozhodla se ji neříkat.

,,Musím, za chvíli začne hodina." Dodala Elisa, než zmizela do třídy.

,,Ahoj, pixie." Pozdravila Elisa a úsměvem. ,,Ahoj, Queen." Oplatila a obě dvě si začaly všímat učitele.

Elisa byla ráda, když nastal čas oběda.

,,Edwarde. Konečně jsi zpět. Vítej mezi námi." Žertovala. ,,Taky tě rád vidím." Řekl sarkasticky a Elisa protočila očima, než si vzala jahodu ze svého talíře.

,,Co je to za vůni?" Zeptala se zničeho nic Rosalie. Elisa pomalu natáhla ruku ke kelímku, který přitáhla k sobě a schovala pod stůl.

,,Nevím." Řekla Elisa nevině. Někdo jí vzal kelímek a položil zpět na stůl. Všichni se na ni podívali a Elisa si přála být v tu chvíli neviditelná.

,,No co. Měla jsem hlad." Bránila se Elisa a zvedla ruce. Všichni protočili očima ale nechali to naštěstí být.

,,Hele, všimli jste si, že na sobě Elisa nemá šaty." Podotkl Emmett, aby změnil téma. ,,No jo. Zvláštní." Řekla Alice.

,,Co s tím máte? Prostě jsem si vzala něco pohodlného, co má bejt." Řekla Elisa a trochu se zamračila.

,,Nic. Je je to pouze nezvyk." Řekl Jasper a dal jí ruku kolem ramen.

Elisa věděla, že se na ni i ostatní studenti občas zmateně podívali, když si všimli, že Elisa nemá šaty nebo sukni, ale co.

Už dlouho neměla džíny. Ale samozřejmě korunku si vzala.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat