Elisa věděla, že se nikomu nelíbil Bellyn nápad spolupracovat se smečkou, ale Elise to nevadilo. Proč by taky.
A navíc je Bella aspoň na dalších pár dnů přemluvila, aby spolupracovali, i když to nebylo zrovna klidné spojenectví. Navzájem se nenáviděli. Hlavně smečka Cullenovi.
Většinu času také hlídala Elisa společně s Cullenovými, ale vždy pozdě v noci, je vystřídali vlci, aby mohli Cullenovi lovit a mít dost síly, kdyby se vrátila Victorie, nebo další upír.
Elisa s nimi ale nelovila, pouze je doprovázela, kdyby potřebovali její pomoc. Neměla ráda zvířecí krev. Možná jednou zkoušela žít pouze se zvířecí krví, ale nevyšlo to.
Elisa věděla, že má Bella znovu strávit den s Jacobem a také věděla, že později večer bude kmenová rada Quileutů a Elisa se tam chtěla podívat taky. Už na dvou byla, a proto se domluvila s Billym, aby se mohla přidat. A aspoň by mohla poznat zbytek smečky.
I když se to Jasperovi nelíbilo. Nechtěl být tak daleko od ní. Věděl, že nemůže zemřít, ale i tak. Stejně se jí něco mohlo stát, protože si myslel, že se vlci neumí ovládat.
,,Musíš tam jít?" Zeptal se Jasper Elisy, když se díval, jak se převléká. Elisa protočila očima a otočila se k němu čelem.
,,Jaspere, nemusíš se bát, budu v pořádku, ano." Uklidnila ho, přišla k němu a dala mu ruce kolem krku. ,,Mám o tebe prostě strach." Povzdechl si a Elisa se tentokrát usmála. ,,Nemusíš. Umím se bránit a navíc nemůžu ani zemřít." Řekla Elisa. ,,Ale můžeš se zranit." Namítal.
,,Budu v pořádku." Ujistila ho ještě jednou a šla pokračovat v oblékání.
Věděla, že si teď nemůže vzít nějakou sukni nebo šaty, takže si oblékla obyčejnou khaki mikinu, černé legíny a obula bíle tenisky s černým pruhem.
I když byla pravda, že Elisa v poslední době nosila spíše džíny, než aby si oblékala šaty a sukně. Ne, že by je přestala mít ráda, ale na chvíli je odložila stranou.
Ale co si nemohla odpustit, byla malá černá čelenka.
Jasper se postavil za ni, objal ji kolem pasu a opřel se bradu o její rameno.
,,Víš, že ti to sluší?" Zeptal se a začal jí dávat malé polibky na krk a Elisa pobaveně zakroutila. ,,Hezký pokus, ale stále jdu." Prokoukla ho a odtáhla se od něj. ,,Aspoň jsem to zkusil." Povzdechl si.
Věděl, že jí to nemůže jen tak zakázat. Možná to byl její přítel, ale nemohl jí něco zakazovat, nebo říkat co má dělat. A navíc Elisa stejně měla vždy svou vlastní hlavu.
,,Neboj se, brzy mě máš zpět." Řekla a dala mu malou pusu, než vyrazila.
Elisa věděla, že tam bude rozhodně rychleji, když použije svou upíří rychlost, než kdyby jela autem.
Věděla, že jde celkem brzo, ale nijak jí to nevadilo. Stejně ještě budou čekat na Bellu a Jacoba, který ji vzal na nějakou tůru.
Když tam dorazila, většina už byla připravena. Elisa ale poznala pouze šest tváří, zbytek jí byl úplně cizí.
,,Nechcete s něčím pomoct?" Zeptala se a upozornila na sebe všechny, co tam byli.
,,Queen." Řekl s úsměvem Billy a otočil se na ni. ,,Ahoj, Billy." Pozdravila ho a objala. ,,Skutečně jsi dorazila." Řekl. ,,Tohle jsem si přece nemohla nechat ujít. Doufám, že dnes večer řekneš tu legendu o tom, jak jsem vám zachránila zadky." Ušklíbla se a hravě do něj strčila.
,,Elisa Queen Mikaelsonová." Uslyšela a otočila se na staršího muže. ,,Quil Ateara III." Uvědomila si. ,,Už je to dlouho. Hádám, že už je z tebe dědeček." Dodala a kývla na chlapce vedle něj. ,,To je můj vnuk, Quil." Představil ho.
,,Co máte s tím jménem Quil?" Zeptala se Elisa, protože věděla, že jméno Quil už v jejich rodině koluje velmi dlouho.
,,Tak, a teď bych ráda slyšela i jména ostatních." Řekla ještě s velkým úsměvem a položila si ruce na boky.
,,Queen, tohle je Sue Clearwaterová, Harryho manželka." Začal. Elisa věděla, koho myslí. Tak jako s Billym, tak i s Harrym se znala, ale bohužel už mezi nimi nebyl. ,,Tohle jsou jejich děti. Leah a Seth." Pokračoval a ukázal na dívku a chlapce.
,,A potom ještě Embry. Sama, Emily, Paula a Jareda znáš." Dokončil a Elisa na všechny kývla hlavou na pozdrav. ,,Jsem Elisa, ale většina mi říká Queen." Představila se sama.
,,Když se jmenuješ Elisa, tak proč ti říkají Queen?" Zeptal se zmateně Embry. ,,No, za prvé je to mé druhé jméno a za druhé-" Na chvíli se zastavila a ušklíbla. ,,-Jsem královna New Orleans." Řekla a většina se na ni překvapeně podívali.
,,Má rodina pomohla vybudovat to město a proto se jako snob označuju za královnu a můj bratr za krále." Vysvětlila. ,,Ale snob skutečně nejsem." Dodala ještě a všimla si, jak Billy protočil očima. ,,Ale jsi melodramatická." Řekl.
Elisa byla ráda, že ji přijali, i když jí Paul a Sam stále trochu nedůvěřovali. Byla upír, i když nic jako Cullenovi.
Ale povedlo se jí prolomit ledy i s Leah, která byla jak ledová královna. Jenže každá dívka může hrát drsnou, ale na konci dne je stejně stejná, jako jiné obyčejné dívky.
Nakonec se k nim později večer přidala i Bella s Jacobem a mohli začít.
,,Quileutové, byl už od začátku malý kmen, ale vždycky jsme měli kouzlo ve svých žilách. Byli jsme duchovní bojovníci.
Uměli jsme se proměňovat. Dokázali jsme se měnit v mocné vlky. To vše nám pomohlo odstrašit naše nepřátele a chránit náš kmen.
Jednoho dne naši bojovníci narazili na zvláštního tvora. Vypadal jako člověk, ale byl tvrdý jako kámen a chladný jako led.
Ostré zuby našich válečníků ho nakonec roztrhali na kusy, ale jen oheň ho mohl zničit dokonale.
Žili ve strachu, že chladný muž nebyl sám a měli pravdu. Ta žena se pomstila celé vesnici. Náš stařešina Tahaaki byl jediný duchovní, který zbyl, aby zachránil kmen po té, co byl jeho syn zabit.
Třetí žena Tahaakiho, věděla, že prohrají. Třetí žena nebyla bytostí kouzel, neměla nějaké zvláštní schopnosti, kromě jediné. Odvahy.
Oběť třetí ženy odlákala pozornost chladné ženy na dost dlouho, aby ji mohl Tahaaki zničit. Tak zachránila kmen. Jak šel čas, naši nepřátelé vymizeli, ale jedni zůstávají. Ti chladní.
Naše kouzlo nás před nimi varovalo. Cítíme hrozbu teď. Cítíme hrozbu v krvi. Něco strašného se blíží. Musíme být připraveni. Všichni." Elisa se během toho zamyšleně koukala do ohně a poslouchala každé slovo, které řekl.
Elisa ráda poslouchala tyhle legendy. Vždy je milovala a obdivovala, jak byli všichni stateční. Hlavně ta žena. Obětovala se, aby mohli ostatní žít. Tohle moc lidí nedokázalo. No, v minulosti ano, ale teď.
Nebylo moc lidí, kteří by se odvážili udělat takový krok. Raději by utekli, než aby se obětovali pro jiné.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...