XXIX.

1K 62 3
                                    

Později toho dne se Elisa vydala společně s Carlislem k Billymu, aby se Carlisle mohl postarat o Jacoba. Elisa věděla, že tam nemusí, ale jela tam hlavně kvůli Billymu a smečce. Byli to dá se říct její přátelé. Hlavně Billy.

Když tam přijeli, před domem čekala dokonce celá smečka.

,,Ahoj, Billy." Pozdravila Elisa staršího muže na vozíčku a šla ho obejmout.

Carlisle mezi tím vešel do malého domku a rovnou za Jacobem, aby ho mohl ošetřit.

Elise bylo nepříjemné, když Jacoba později slyšela křičet bolestí. A věděla, že i smečce se to nelíbí. Carlisle mu musel lámat některé kosti znovu, protože špatně srostly a bylo jasné, že je to polestivé.

Po nějaké době Carlisle vyšel ven, kde všichni čekali a i Bella, která přijela chvíli po Elise a Carlisleovi.

,,To nejhorší je pryč." Oznámil Carlisle. ,,Přežije." Dodal a všem se viditelně ulevilo. ,,Dal jsme mu trochu morfia, ale jeho teplota ho brzy spálí. Vrátím se z kapačkou." Řekl ještě, ale Elisa zakroutila hlavou. ,,Možná nebude třeba." Řekla Elisa a Carlisle to pochopil.

,,Díky." Poděkoval Billy doktorovi a Carlisle přikývl, než se otočil na Bellu.

,,Chce tě vidět." Řekl Carlisle Belle a potom se otočil ještě na Elisu. ,,Běž. Potom se vrátím domů." Řekla. Carlisle přikývl a odjel.

,,Můžu mu dát trochu své krve." Řekla najednou Elisa a otočila se na Billyho. Elisa by klidně nabídla Jacobovi krev, ale pouze se souhlasem Billyho. Nemohla to udělat jen tak. Jacob byl jeho syn a jeho souhlas potřebovala.

Bylo vidět, že chvíli přemýšlí. Věděl, jak u nich funguje proměna. A její krev ho jen tak nepromění. Podíval se ještě na smečku, která to moc nechápala. Pouze Sam, Jered a Paul, kterým to sama řekla, když přijela do Forks.

,,Dobrá." Souhlasil nakonec.

Elisa vešla do domu a šla rovnou do Jacobova pokoje.

,,Necháš nás o samotě." Poprosila Elisa Bellu. ,,Stejně už odjíždím." Řekla Bella a naposledy stiskla Jacobovu ruku, než odešla, aby se mohla dostat domů.

,,Možná jsem dostala Billyho souhlas, ale potřebuju také tvůj." Řekla Elisa a Jacob se na ni zmateně podíval. ,,Můžu tě vyléčit, ale potřebuju tvůj souhlas." Vysvětlila. Elisa mu nemohla jen tak vnutit svou krev. Možná už to někomu někdy párkrát udělala, ale teď nemohla.

I Jacob nakonec přikývl. Sice nevěděl, jak to udělá a co má v plánu, ale pokud jí důvěřoval dokonce jeho otec, tak může i on.

Elise se znovu ztmavly oči a pod nimi se objevily žíly, společně s jejími tesáky. Potom se kousla do zápěstí, které mu potom nabídla. Věděla, že pro člověka není příjemné pít cizí krev, ale mohlo mu to moct. 

,,Pij. Uleví se ti." Pobídla ho a tentokrát se na ni pochybovačně podíval. ,,Nestane se z tebe upír, nemusíš se bát." Zasmála se. Jacob její zápěstí váhavě přijal, než se napil její krve. 

Nebudeme si lhát, nebyla to zrovna ta nejlepší věc, kterou kdy pil a bylo to velmi nechutné, ale skutečně cítil, že se jeho stav lepší.

,,Brzdi, vlčku." Řekla, než své zápěstí odtáhla. Okamžitě se začalo hojit a za pár vteřin po něm zbyla pouze krev, kterou si otřela o černé legíny.

Jacob se posadil a velmi překvapeně se na Elisu podíval.

,,Jak jsi to udělala?" Zeptal se a byl rád, že už necítil žádnou bolest. Ani on by se tak nezvládl vyléčit a to měli trochu rychlejší uzdravování. ,,To je tajemství nočních chodců." Řekla, než si položila prst na rty a mrkla na něj.

,,Tak co? Jdeš ven, aby jsi ukázal smečce, že jsi úplně v pořádku?" Zeptala se ještě a natáhla k němu ruku. Jacob se na ni chvíli díval, než ji přijal a společně šli ven za ostatními.

Všichni možná byli překvapeni, když viděli, že je Jacob úplně v pořádku, ale radost z toho, že se uzdravil byla ještě větší. Nevěděli, co přesně Elisa udělala, ale bylo to úžasné.

,,Teď by jste na něj měli asi 12 hodin dávat pořádný pozor." Řekla Elisa. Počítala s tím, že z jeho systému její krev zmizí dříve, než u obyčejných lidí. Vždy to trvalo tak 24 hodin, ale u něj to podle ní bude kratší dobu.

,,Děkuju." Poděkoval jí Sam za celou smečku a Elisa s úsměvem kývla hlavou. ,,Pokud znovu budete potřebovat lékaře, zavolejte nejdříve mně." Řekla a otočila se na Billyho, který se spokojeně usmíval.

,,Děkuju ti, Queen." Poděkoval také. ,,Není za co, Billy. Vždyť víš, že už dávnou jsem slíbila, že vám budu pomáhat. Jste pod mojí ochranou." Řekla Elisa a ještě jednou ho objala.

,,Skutečně na něj dávej těch 12 hodin pozor. Víš, že se lehce dostane do problémů." Dodala ještě "vážně" a Billy se zasmál.

Elise začal zvonit mobil a ona se na něj podívala.

Jasper.

,,No, budu muset jít. Přeju hezkou noc." Popřála, než zmizela.

Elisa byla popravdě ráda, že mohla pomoct. Také měla pocit, že jim to dluží. Vždyť se nemuseli vůbec přidávat do boje. Byl to boj Cullenových. I když jí bylo také jasné, že měli radost z toho, že mohli zabít nějaké upíry. 

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat