,,Eliso. Vstávej." Řekl někdo. Jenže Elise se opravdu nechtělo vstávat. Hlavně když věděla, že je další školní den.
I když věděla, že by si ještě měla užít zbytek týdne, dokud tam nebudou všichni její sourozenci.
,,No tak, Queen."
Elisa dělala, že jí nezajímá, když ji Jasper začal líbat na krk. Pouze dál ležela se zavřenýma očima.
Nechtělo se jí vstávat, jenže věděla, že bude muset.
Posadila se a promnula si ospalé oči.
,,Na takové vstávání bych si dokázala zvyknout." Usmála se Elisa a opřela si hlavu o pokrčená kolena.
,,Ale ještě tu chybí snídaně do postele." Dodala ještě, než vstala a šla se obléct.
Vešla do své šatny a začala ji procházet. Nebyla zas tak velká, ale nevěděla, co si má vzít.
Což nebývalo moc časté.
Vždy si prostě vybrala šaty, boty a popřípadě nějaké doplňky. Občas nějakou tu košíku, trička a džíny.
Nakonec si oblékla bílé šaty do poloviny lýtek s velkým výstřihem a tenkými ramínky, světle hnědý kabát bez rukávů a obula si béžové boty na podpatku.
Potom ještě přišla k poličce a sáhla pro stříbrné korunce s diamanty a perličkami.
,,Opravdu se divím, jak v tom vydržíš chodit celý den." Řekl Jasper. ,,Jsem zvyklá." Pokrčila rameny a společně šli dolů do kuchyně.
,,Dobré ráno." Popřála Rebeka, která už seděla u kuchyňského ostrůvku a pila krev.
,,Jasně, dobré." Řekla Elisa ironicky a přidala se k Rebece. ,,Ty nemusíš do školy." Dodala a Rebeka protočila očima.
,,Sama jsi se přihlásila." Podotkla a tentokrát protočila očima Elisa.
,,No nic, musím. Ahoj, sestřičko." Rozloučila se Elisa a s Jasperem se vydali ven k jejímu autu a vyrazili do školy.
,,Zvládl jsi to." Řekla Elisa na na vteřinu se na něj hrdě usmála, než se znovu věnovala silnici. ,,Co?" Zeptal se Jasper.
,,Zvládl si být poblíž krve, aniž by jsi se jí pokusil vypít." Vysvětlila a Jasperovi to došlo.
Opravdu to zvládl. Možná tam ta myšlenka byla, ale ovládl se.
,,Z poloviny lituju, že jsem se přihlásila a z druhé ne." Řekla po cestě.
,,Jak to?" Zeptal se. ,,Za A lituju toho, protože se musím učit a brzo vstávat, a za B nelituju toho, protože bych nepotkala tebe a znovu se nesešla s Alice, Edwardem, Rosalie, Carlisleem a Esme." Vysvětlila Elisa a zastavila vedle sourozenců Cullenových.
,,Ahoj." Řekla Elisa a objala se s Alice a Rosalie.
,,Jdeme?" Zeptala se Alice, všichni přikývli a vyrazili do školy.
,,Jo a Bella už ví, že jsem upír." Řekla Elisa a všichni se zastavili a zděšeně se na ni podívali. ,,Co?" Zeptala se zmateně.
,,Ty jsi jí to jen tak řekla?" Zeptal se David. ,,Ne. Přišla na to skoro sama. Udělala si svůj test." Odpověděla Elisa a šla dál.
,,Co myslíš tím testem?" Zeptala se Rosalie a zamračil se. ,,Popálila mě železníkem. A dala mi ho taky do vody." Odpověděla Elisa znovu a Rosalie se zamračila ještě víc.
Ta lidská dívka ublížila její kamarádce.
,,Každopádně jsem v pořádku. Jo a přijela má sestra." Dodala. ,,Neříkala jsi, že přijedou až příští týden?" Zeptala se Alice zmateně.
,,Měli. Ale naštěstí přijela jen Rebeka. Kdyby přijeli i bratři, Jasper už je mrtvý a já znovu s dýkou v srdci." Řekla Elisa trochu neklidně.
,,Bojím se, že se Rebeka příští týden omylem prořekne a Klaus to zjistí." Dodala a povzdehla si.
,,Hej, uvidíš, že to dopadne dobře, ano. Teď pojď, musíme na historii." Řekl Jasper, dal jí ruku kolem pasu a vedl do třídy.
,,Pokud si myslíš, že to vše dobře dopadne, tak já si myslím, že jsem Lady Gaga." Řekla Elisa a Jasper se musel zasmát.
,,Já si to nemyslím, já to vím." Řekl a Elisa protočila očima. ,,V tom případě... Ahoj, jsem Lady Gaga, ráda tě poznávám." Řekla Elisa a dál už vnímala pouze učitele.
I když po chvíli přestala. Začínalo jí to nudit. Nemusela se učit něco, co už uměla. Proč taky, že?
,,A neřekla si jí doufám o nás." Řekla Rosalie při obědě. ,,Ne, neřekla. Vlastně se na vás ani neptala. Jen se zeptala, jestli to víte." Řekla Elisa a Rosalie přikývla.
,,Tohle mě ale zajímá. Proč se ti vlastně říká Queen?" Zeptal se Emmett a všichni u stolu na něj zvedli obočí. ,,No co. Jen se ptám." Bránil se.
,,Za prvé je to moje druhé jméno, a za druhé-" Elisa se na chvíli odmlčela, než se ušklíbla. ,,Jsem přece králová New Orleans."
Elisa byla ráda, že zbývaly už jen dvě hodiny a mohli jít domů. Ještě hodinu a šla by za školu.
Jenže když vyšli ven, Elisa se velmi divila, když se všichni dívali směrem k jejímu autu a kluci přímo slintali.
Elisa se zmateně otočila a viděla svou sestru.
,,Co ta tady dělá?" Zeptala se sama sebe.
,,Neříkej, že mě tu nevidíš ráda." Řekla Rebeka falešné uraženě. ,,To jsem neřekla. Jen nechápu, proč jsi sem šla." Řekla Elisa a skřížila si ruce na prsou.
,,Jen jsem chtěla vidět, kam chodíš. A musím říct, že škola v Mystic Falls, byla rozhodně lepší." Řekla Rebeka a Elisa protočila očima.
,,Tak představíš nás?" Dodala a podívala se na sourozence Cullenovi. ,,Jo." Přikývla.
,,No, Jaspera už znáš. Dál je jeho sestry Alice a Rosalie a jeho bratři David a Emmett. Mají ještě jednoho, ale ten tu právě není." Představila je Elisa a potom se otočila na sourozence.
,,No, a tohle je má jediná sestra Rebeka." Představila ještě Elisa.
Elisa se divila, že spolu i vycházeli. Rebeka nikdy moc nemusela chladné.
A jdyž se tak diváka mezi Rosalie a Rebeku, zdály se jí skoro stejné. Skoro. Viděla tam prostě nějakou podobu.
Jak ve vzhledu, tak v povaze.
Ale byla ráda, že spolu vycházeli. Teď hlavně aby s nimi vycházeli i její bratři a vše bude v "úplném" pořádku.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...