XXXI.

1K 64 1
                                    

Elisa byla ráda, že první část svatby měla za sebou, ale zbývala ještě polovina dne. 

Hlavně doufala, že se nic nepokazí, protože její rodina a přátelé z Mystic Falls se neměli zrovna moc v lásce, takže doufala, že se nepohádají, nebo rovnou nepoperou. 

Což by se u Kola a Damona dalo očekávat. Ti dva už se od prvního setkání přímo nenáviděli. 

,,No, nejhorší je za námi." Řekla Elisa a podívala se na Jaspera, který se zasmál. ,,To se ještě uvidí." Řekl. ,,Hlavně to prosím nepřivolávej." Varovala ho Elisa. ,,Jak si přejete, madam." Elisa protočila očima a hravě ho uhodila do ruky. 

,,Taky je náš šťastný pár." Řekla Alice, když k nim přišla společně s ostaními Cullenovými. ,,Jste spolu tak roztomilí." Pokračovala, popadla Elisynu ruku a začala s ní třást. ,,Moc vám gratuluju." Dodala nakonec.  

,,Dobře, děkuju, pixie, ale stačí." Řekla Elisa a odtáhla svou ruku a ostatní se zasmáli.

,,Gratulujeme. Bylo načase, aby jste si oba dva někoho našli. A jsme ti vděční, že děláš Jaspera šťastného." Řekl Carlisle za všechny a Elisa se usmála. ,,Děkuju." Poděkovala Elisa. ,,Děkujeme." Opravil ji Jasper a Elisa protočila očima. 

Elisa doufala, že takové gratulovaní nebude trvat dlouho. Bylo tam až moc hostů a Elisa u některých ani nevěděla, kdo jsou. Nebyla to ona, kdo posílal svatební oznámení. Pouze dala Alice seznam těch, které tam chce nejvíce. 

,,Tady je naše královna." Elisa si musela trochu povzdechnout a položit si ruku a čelo. To není dobré. 

,,Tvůj bratr je idiot." Řekl Damon. ,,Který přesně?" Zeptala se Elisa, i když jí bylo jasné, který z nich to bude. ,,Vlastně všichni." Řekl Damon a Elisa zvedla obočí, než si povzdechla. 

,,Hlavně dnes nic nepokazte, ano?" Poprosila je. Všichni přikývli, tady až na jednoho. ,,Damone." Řekla přísně Elisa a všimla si, jak do něj Stefan strčil loktem. ,,Fajn." Souhlasil také a Elisa se spokojeně usmála. 

,,Queen." Začala Bonnie. ,,Ano?" ,,Myslíš, že s tebou budu moct později mluvit o samotě?" Zeptala se Bonnie. ,,Dobře." Souhlasila Elisa, ale bála se toho, co to bude. Netvářila se zrovna nadšeně.  

,,Jo a Jaspere." Začal Damon. ,,Ano?" ,,Ubliž jí a já tě zabiju." Vyhrožoval Damon a hned na to odešel společně s ostatními.  

,,Hlavně ho neposlouchej, lásko. Jsou to jen obyčejné výhružky. A navíc nikomu nedovolím, aby ti ublížil." Uklidnila ho Elisa a Jasper se zasmál. ,,Stejně bych ti nikdy neublížil, Eliso. Jsi to nejdůležitější v mém životě, jsi to nejlepší, co se mi kdy stalo." Řekl a Elisa se dojatě usmála. 

,,Miluju tě." Řekla, než ho políbila. ,,Myslím, že tě miluju víc." Oplatil. ,,Nemožné." Žertovala a oba dva se zasmáli. 

,,Queen, Jaspere." ,,Billy." Řekla a otočila se k němu. ,,Už jsem si myslela, že nedorazíš, nikde jsem tě tu neviděla." Dodala a objala ho. ,,Tohle jsem si přece nemohl nechat ujít." Řekl. 

,,Musím ti také poděkovat." Řekl ještě. ,,Za co?" ,,Že jsi pomohla Jacobovi. Mohl prožívat svou bolest déle, ale vyléčila jsi ho." Vysvětlil. Elisa ho vzala za ruku a trochu ji stiskla. ,,Není za co. Jsi můj přítel a já kdysi přísahala, že budu chránit váš kmen." Řekla. 

,,No nic, dám vám trochu prostoru. A gratuluju." Řekl, než odjel na svém vozíčku. 

,,Zdá se mi to, nebo tě každý miluje." Řekl Jasper a Elisa se zasmála. ,,No, já bych řekla, že mám více nepřátel, než přátel." Řekla, než k nim přišla další skupinka. 

Elisu velmi překvapilo, když k ní přišla žena s dlouhými hnědými vlasy a dala jí pusu na obě dvě tváře. Skutečně to nečekala a byla trochu zaražená. 

,,Queen, tohle jsou Eleazar, Carmen, Tanya a Kate. Naši příbuzní z Aljašky." Představil je, i když se divil, že nikde neviděl Irinu. 

Elisa trochu přimhouřila oči, než se zasmála. To nemohlo být možné. 

,,Předpokládám, že má Irina stále strach, že ano." Řekla Elisa, když si uvědomila, že dvě blondýnky a jejich sestru už potkala. Nebylo to zrovna za dobrých okolností, ale co. I když to nebyla Elisa, které se zrovna bály. Byl to spíše Kol. 

,,Ano." Řekla Kate. Kate a Tanya s Elisou možná mluvily, ale nikdy neudržely kontakt. ,,Očekávala, že tu tvůj bratr bude." Dodala Tanya za svou sestru. ,,No, udělala správně, že nepřijela. Myslím, že by ji Kol na místě zabil." Řekla Elisa. 

,,Jinak... gratulujeme." Řekla Tanya. ,,Možná jsi Mikaelson, ale Jasper tě miluje a jsme dokonce rády, že jsi tu pro něj." Dodala a Elisa kývla hlavou. 

,,Ty znáš snad každého." Řekl Jasper, když je i čtveřice opustila. ,,Je mi tisíc let. Poznala jsem kdekoho." Řekla a protočila očima. Byla pravda, že Elisa znala dost lidí, ale ne se všemi se přátelila. Kdyby to tak bylo, tam má spojenců a přátel tolik, že by je ani nedokázala spočítat. 

,,Nejhorší přichází." Zamumlala Elisa a dívala se, jak se k nim blíží jejich sourozenci. Jasper jí jednou rukou objal kolem pasu a dal pusu do vlasů. 

,,Neměla by jsi říct, že to nejlepší přichází." Ušklíbl se Kol. ,, Nemyslím si." Řekla a Rebeka se zasmála. ,,Má pravdu." Souhlasila. ,,Au!" Vykřikla trochu, když ji Kol uhodil do ruky. ,,Dámy se nemlátí." Dodala. ,,Ty tu nějakou dámu vidíš?" Provokoval Kol a Rebeka mu dala pohlavek. 

Elisa se velmi snažila, aby se nerozesmála. Musela uznat, že tyhle jejich hádky byly vtipné. 

Kol a Rebeka se začali hádat a zbylá trojice na ně pobaveně koukala. 

,,Hádají se takto často?" Zeptal se Jasper. ,,Jo. Ale rádi se spolu hádají. Tak dávají oba najevo svou lásku." Řekla Elisa. ,,Jakou lásku?" Zeptali se Rebeka a Kol společně. ,,Hej!" Vykřikli znovu společně. 

Elisa tím byla skutečně pobavena. 

,,Myslím, že stačilo." Zastavil je raději Eliáš a Klaus přikývl, než se otočil na novomanželský pár. 

,,Myslím, že oběma dlužíme velkou omluvu." Řekl Klaus. Nebudeme si lhát, ani jeden ze sourozenců nečekal, že to bude zrovna Klaus, kdo bude omlouvat jejich činy. I když věděli, co pro něj Elisa znamená a většinou by pro ni udělal cokoli. 

,,Skutečně jsme neměli udělat to, co jsme udělali. Neměli jsme vás od sebe odloučit." Přidal se Eliáš. Byl vždy ten rozumnější. 

Pár přikývl a oba dva se trochu usmáli. 

,,Víte, že už je vám odpuštěno." Řekla Elisa a její sourozenci se usmáli. Byli rádi, když jim Elisa odpustila. Znamenala pro ně hodně. Elisa byla jejich sestra a většinou to byla ona, kdo je držel pohromadě.


Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat