Elise se tak moc nechtělo do školy. Chtěla zůstat v posteli a jen tak se převalovat, nebo se možná s Jasperem podívat na film.
Ale byla ráda, že už za pouhých pár týdnů budou maturovat a Elisa už nemusí školu vidět.
Naštvaně zavrčela, když jí začal zvonit mobil a rozhodně to nebyl budík.
Se zavřenýma očima nahmatala svůj mobil na nočním stolku a jen tak zvedla hovor.
,,Prosím." Řekla ospale a otočila se na záda. ,,Eliso-" Elisa to okamžitě položila. Nechtěla mluvit ani s jedním svým sourozencem. Byla na ně naštvaná a nechtěla s nimi mluvit, ani je nechtěla slyšet.
Už dlouho se s ní snažili mluvit, volali jí, psali, ale Elisa na nic neodpovídala, nechtěla. A bylo jí úplně jedno, že se chtěli omluvit. Tentokrát to skutečně přehnali. Její druhá rodina ji skutečně potřebovala a ona tam nebyla, aby jim pomohla. A jediný, kdo za to mohl, byly pouze její sourozenci.
,,Jednou s nimi budeš muset mluvit." Elisa překvapeně vykřikla a podívala se na Jaspera, který ležel vedle ní. Úplně zapomněla, že zůstala u něj. Myslela si, že se právě probudila ve své posteli, ale nic.
,,Tohle mi nedělej." Řekla a Jasper se pouze zasmál. Elisa se na něj zamračila. To nebylo vůbec vtipné. Teda podle ní.
Elisa si zkřížila ruce na prsou a otočila se k němu zády.
,,Ale no tak, Eliso." Řekl. Elisa nijak nereagovala. ,,Queen." Řekl a posadil se za ni. ,,Nemůžeš být tak uražená." Pokračoval, než jí začal dávat polibky na krk.
Elisa se na konec neubránila úsměvu. Na něj se nemohla nikdy zlobit dlouho.
,,Nesnáším tě." Řekla s malým úsměvem a otočila se na něj. ,,Miluješ mě." Namítal. ,,A moc." Přikývla a políbila ho. Skutečně ho milovala a to už se nikdy nezmění.
,,Můžeme dnes zůstat doma? Prosím, prosím." Prosila a trochu naklonila hlavu na stranu, což nutno podotknou bylo roztomilé. ,,Cokoliv si přeješ." Řekl. ,,Super." Radovala se, než si znovu lehla, přikryla se a zavřela oči.
Jasper se zasmál a pobaveně zakroutil hlavou, když se na ni tak díval.
Miloval tu dívku a už na vždy pro něj bude ta jediná. Ukradla jeho srdce a s ní se cítil šťastný.
,,To není vůbec strašidelné." Řekla, protože si byla plně vědoma toho, že ji pozoruje. ,,Já jen obdivuju tvou krásu." Bránil se a Elisa se zasmála. ,,Jsi neuvěřitelný." Zakroutila ještě hlavou a znovu se posadila.
,,A ty jsi zase neodolatelná." Oplatil. Elisa popadla polštář a uhodila ho do hlavy. ,,Hej! To je to, co dostanu za to, že ti lichotím?" Zeptal se a vzal jí polštář. ,,Ne, to je za to, že jsi tak kýčovitý. Za lichotky je jiná odměna." Řekla, než se k němu naklonila a dala mu malý polibek na rty.
Elisa byla ráda, že nakonec zůstali doma, i když se to Esme nelíbilo, protože vynechali školu. Ale co. Aspoň se spolu mohli podívat na filmy a jen tak se k sobě tulit na gauči.
Jenže později toho večera přišly další potíže, další věc, kterou museli Elisa a Cullenovi řešit, aby ochránili Bellu.
Někdo byl u ní doma a nemohl to být jen tak někdo. Kdyby to byl jen nějaký upír, který procházel, nenechal by jejího otce naživu. Zanechal sice za sebou pach, ale když to šli Elisa, Jasper a Emmett prověřit, pach po pár kilometrech zmizel.
,,Pach se ztratil asi 5 mil od Bellyna domu." Oznámil Jasper, když vstoupili do obývacího pokoje za ostatními.
,,Tohle někdo musel naplánovat. Kdyby to byl obyčejný upír, který by jen procházel, Bellyn otec už je mrtvý a pravděpodobně by bylo i pár dalších lidí." Řekla Elisa a posadila se do křesla. Bylo jí ale jasné, že to musel být chladný. Její druh upíra by se bez pozvání nemohl dostat do Bellyna domu.
,,Victorie." Řekla okamžitě Bella, ale Alice záporně zakroutila hlavou. ,,Její rozhodnutí bych viděla." ,,Musí to být Volturiovi." Řekl Edward a Elisa se na něj otočila. Elisa slyšela o jejich potížích s nimi.
Volturiovi už také věděli o Belle, což nebylo nejlepší. Elisa věděla o zákonech které chladní měli a Edward jedno porušil. Řekl o nich člověku. Po setkání s Volturiovými také bylo úplně jasné, že se z Belly stane upír. Buď to, nebo ji zabijí. I když to by Elisa nedovolila, nechtěla přijít o svou kamarádku.
,,To si nemyslím. Sledovala jsem taky Arova rozhodnutí." Řekla Alice. ,,A navíc, jakmile Volturiovi zjistí, že jsem tu s vámi, neodváží se přiblížit." Řekla Elisa a ušklíbla se.
Elisa věděla, že se jí a jejích sourozenců Volturiovi bojí. Volturiovi by se neodvážili postavit se ani jednomu z Mikaelsonových. Mohli by je zabít během pár vteřin.
A navíc, pokud jsou Cullenovi pod ochranou Elisy, nikdo se jich nesmí ani dotknou. Každý věděl, že by šel na jistou smrt, kdyby někdo ublížil někomu, kdo je pod ochranou Mikaelsonových.
I Victorie to věděla, ale chtěla se pomstít za to, že zabili Jamese. Někteří ji mohli považovat za odvážnou, kvůli tomu, že se postaví původnímu upírovi, ale podle Elisy byla spíše blbá.
,,Budeme opatrní. Budeme se střídat a hlídat Bellu v jejím domě." Řekl Carlisle a Elise bylo okamžitě jasné, že Rosalie bude proti. Elisa věděla, že Rosalie na Bellu žárlí a závidí jí. Může žít lidský život, mýt rodinu a děti, ale raději to vše zahodí a stane se chladnou, aby mohla být s Edwardem.
,,Další ochranná hlídka?" Zeptala se Rosalie a nezněla nadšeně. ,,Rosalie." Řekl přísně Carlisle.
,,Ne, má pravdu." Řekla Bella. ,,Nemůžete chránit mě, hlídat mého tátu a pátrat po vetřelci." Pokračovala. ,,Taky po Victorii." Dodala Rosalie. ,,A shánět si potravu." Dokončila Bella.
,,Nenechám tě tady bezbrannou." Odporoval Edward. ,,A já vás nenechám o hladu." Byla pravda, že Cullenovi už delší dobu nelovili a měli trochu hlad. Jejich oči nezářily tou krásnou jantarovou barvou, ale byli černé a toužily po krvi.
A Elisa v poslední době také neměla zrovna moc krve, ale stále byla silná.
,,A nebudu tak bezbranná. Já mám..." Pokračovala Bella, ale zastavila se. ,,Co?" Zeptal se Edward, ale bylo mu jasné, že myslí Jacoba. Elise vědělo, že se mu to nebude líbit. Ale jí to zas tak nevadilo.
Zaprvé bude více lidí, kteří budou chránit její kamarádku a také se chce setkat i se zbytkem smečky. I oni byli pro ni už velmi dlouho spojenci a byli pod její ochranou.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanficElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...