XLI.

850 56 1
                                    

Elisa věděla, že se vše zhoršovalo. Všechno bylo horší a horší a šlo to z kopce.

Každý měl nějakou práci. Nikdo neměl nějak moc velké volno. I když byli doma, pořád byli ve střehu.

I když Elisa měla zákaz se zapojovat. Jasper nechtěl, aby pomáhala. Zvlášť, když se blížil její porod.

Nedovolil jí ani pročítat knihy s legendami, aby zjistili, co se děje s Bellou a jak je možné, že je těhotná.

Ale legendy měli na starost Edward, Alice, Jasper a Carlisle, aby jich bylo víc a rychleji zjistili, co se vůbec děje.

Dále David a Emmett stále nervózně čekali před oknem a kontroloval les za domem. V podstatě hlídal jejich dům akorát zevnitř.

A nakonec Rosalie a Esme se starali o Elisu a Bellu.

Napětí mezi všemi potom stoupalo a zhoršovalo se po další Bellyné prohlídce. A věci se znovu postupně dál a dál zhoršovaly.

Už nepročítali legendy, hlídky nechali a třech vlcích, takže v podstatě nebylo co dělat.

Všichni byli v obývacím pokoji a ani jeden se nehnul. Byli jako sochy. Teda až na Jacoba a Bellu, která jeho společnost oceňovala čím dál tím víc.

Elisa také seděla vedle Belly na gauči a objímala ji kolem ramen.

Bylo jí líto Belly a toho, jak se její stav zhoršoval stejně, jako její vstah s Edwardem.

Bella kvůli dítěti nemohla přijímat žádnou potravu, byla úplně vyhublá a pokaždé, když něco snědla, bylo jí zle. Dítě jí také ubližovalo, jenže si ho stále chtěla nechat.

Radina byla kolem Elisi a Belly a dávala na obě dvě pozor. I když to Elisa nepotřebovala. Možná byla těhotná, ale dokázala si poradit i sama.

Elisa také trávila nějaký čas i s Leah a Sethem. Byla s nimi ráda a aspoň jí dělali společnost.

A Jacob trávil skoro celý svůj volný čas po boku Belly, což přišlo Elise celkem divný, ale raději to nekomentovala. Věděla, že Bella někoho potřebuje.

,,Musíme přijít na to, jak do nich dostat potravu." Promluvila poprvé Esme, když se Belle znovu udělalo zle.

,,Kdybych tak ten plod viděla..." Začala Alice, ale Rosalie ji přerušila. ,,Miminko." ,,Třeba bych přišla na to, co chce."

,,Myslím, že máš pravdu." Řekl najednou Edward, který si přečetl Jacobovi myšlenky. ,,Jacoba něco napadlo." Vysvětlil Edward, když se na něj všichni podívali.

,,To nebyl nápad. Jen jedovatá poznámka." Řekl Jacob. ,,Co tě napadlo?" Zeptal se Carlisle. ,,Že možná hledá někoho, do koho by se mohl zakousnout." Odpověděl Jacob.

,,Má žízeň." Došlo Belle. ,,Ten pocit znám." Řekl Emmett. ,,Zvířecí krev jí asi stačit nebude." Řekl Edward a podíval se na Carlislea.

,,Elisa tu má pro sebe nějakou 0 negativní. Pokud by jí to nevadilo, mohl bych zkusit dát Belle." Řekl Carlisle a všichni se otočili na Elisu.

Elisa měla skutečně nějakou zásobu krve. Nějaká byla dokonce ještě u ní doma, kde ji měla ukrytou v mrazáku.

Elise se zdálo, jakoby potřebovala dvakrát víc krve, když byla těhotná. Což nejspíše skutečně potřebovala, protože potřebovala nakrmit sebe i dvojčata.

,,Pokud to Belle udělá dobře." Souhlasila Elisa. Carlisle kývl hlavou a na chvíli odešel do své kanceláře.

Alice vzala Davida za ruku a vstala. ,,Pojď se projít." Řekla a vyšli z místnosti a hned za nimi je následoval Emmett.

,,Můžeš jít, lásko." Řekla Elisa, když se dívala na Jaspera, který ji nechtěl opustit. Jenže Elisa věděla, že nemohl být tak poblíž krve.

Ale na druhou stranu musela uznat, že se mu vedlo čím dál tím lépe, protože trávil čas s Elisou, která měla také krev ve svém těle.

,,Dobře." Jasper dal Elise pusu na čelo a šel na ni čekat do jejich pokoje.

Carlisle se nakonec vrátí s jedním krevním vakem, který začal přelévat do sklenice.

,,Počkej, počkej, počkej. Tohle jí chceš dát vypít?" Zeptal se Jacob. ,,Tak nejrychleji ověříme tvou teorii." ,,Jen pokud ti to nevadí." Dodal ještě Edward a podíval se na svou ženu.

,,Zkusím cokoliv." Řekla Bella okamžitě. ,,Ještě počkej." Zastavil Edward Carlislea a šel za ním do kuchyně.

Edward přelil krev ze sklenice do kelímku s brčkem, než se vrátil za ostatními a podal kelímek Belle.

,,Takhle to třeba půjde pít snáš." Řekl ještě.

Bella se napila a každý očekával, co se stane. Doufali, že to bude dobré, protože Bella potřebovala něco, aby přežila.

I když krev pro člověka nebyla zrovna dobrá.

Když se nic nestalo, všem se ulevilo, krev zabrala. Elisa se usmála a pohladila Bellu po zádech. Bylo to dobré.

,,Dobře." Řekla Bella, než se znovu napila.

Carlisle jí zkusil pulz, který se jasně začal zvyšovat. ,,Tvůj pulz se zvyšuje." Usmál se a i všichni ostatní.

,,Zabírá to." Řekla Esme. Elisa vzala Bellu za ruku a trochu se usmála. Byla ráda, že to zabralo.

Ale Elisa se trochu zarazila, když ji něco napadlo.

Nevěděla to jistě, ale doufala, že to bude ještě lepší, když se o něco pokusí. Mohlo by to pomoct. Tedy snad.

,,Mohu?" Zeptala se Elisa a ukázala na kelímek. Bella přikývla a předala Elise kelímek. Většina očekávala, že se napije, jenže ne.

Sundala víčko, které předala Edwardovi a kelímek si postavila mezi stehna, aby nemohl spadnout.

,,Mohu pořádně ostrý nůž?" Zeptala se a Carlisle přikývl a šel pro něj. Ani ne za minutu se vrátil a podal jí ho.

,,Počkej. Co to děláš?" Zeptal se Jacob, když si Elisa přiložila nůž k zápěstí. „Pamatuješ na ten den, kdy jsi si ublížil?" Jacob přikývl.

,,Co ti pomohlo rychleji se uzdravit?" Zeptala se ještě. „Tvá krev." Uvědomil si a Elisa s úsměvem přikývla.

,,Nechceš si podřezat zápěstí, že ne?" Zeptala se Leah, která se tam objevila společně se Sethem.

Věděla, že by neměla poslouchat, ale když slyšela Elisu, musela prostě přijít a podívat se jestli bude v pořádku.

,,Ano." Odpověděla Elisa s úsměvem, než to udělala a čerstvá krev okamžitě začala téct do kelímku.

,,Asi mi bude zle." Řekl Seth, než otočil hlavu. Elisa trochu protočila očima. Věděla, že moc lidí nesneslo pohled na krev, ale nemusel se dívat.

Když se rána zahojila a krev přestala téct, Elisa zavřela kelímek a krev znovu předala Belle, která ji zkusila.

Ostatní byli popravdě překvapení, když viděli, že Bella vypadá lépe. Její tváře už nebyly tak propadlé a kruhy pod očima trochu zmyzely.

,,Proč mě to nenapadlo dřív?" Ptala se Elisa sama sebe.

Ale byla ráda když svou kamarádku viděla v lepším stavu. Aspoň tak jí mohla pomoct. Jenže si nadávala za to, že ji to bohužel nenapadlo dřív. Kdyby ano, nemusela si Bella procházet tím vším.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat