L.

837 51 3
                                    

Elisa nevěděla, kolik upírů hodlá Carlisle přivést do jejich domu, ale doufala, že jich bude dost.

Věděla, že kdyby došlo na boj, Volturiovi nemají vládci proti původním šanci, ale i tak se každá pomocná ruka hodila.

Elisa zastavila na příjezdové cestě a její sourozenci nebyli daleko.

Všimla si Carlislea, který stál venku, aby je mohl uvítát.

,,Kolik?" Zeptala se ho Elisa, když k němu přistoupila. „20. A plus a tvými je to 30." Odpověděl jí a Elisa se usmála. Byla s tím počtem spokojená.

Bylo jich dost na to, aby Volturiovi zvládli.

,,Super. Pojďte zatím dovnitř. Musím se podívat na ostatní." Řekla Elisa, než celou svou rodinu vedla do obývacího pokoje.

,,Doufám, že ti nevadí, že jsem nechal tvé přátelé, aby se ubytovali u tebe." Řekl Carlisle po cestě a Elisa zakroutila hlavou.

Bylo jasné, že v domě Cullenových není dost místa pro všechny. Nemohli je tam nastěhovat všechny.

I když nikdo z chladných nespal.

Rodina vstoupila a všichni si okamžitě všimli strachu ostatních. Někteří dokonce "nenápadně" odstoupili.

Původní sourozence to pobavilo. Většinou byli rádi, když z nich měli všichni strach. Navíc to, že se posunou trochu dál, jim zrovna moc nepomůže.

,,Zbožňuju tohle setkání." Řekl Klaus a ušklíbl se. Elisa protočila očima a otočila se na Carlislea.

,,To jsou skutečně nebojácní přátelé." Řekla ironicky. I když byla pravda, že by se měli bát. A to už by se také raději postavili Volturiovým, než Mikaelsonovým.

Ale ti byli naštěstí tentokrát spojenci.

,,Ale jsou ochotni pomoct." Připomněl jí Carlisle, ale Elisa pouze znovu protočila očima.

,,No, myslím, že vy všichni víte, kdo jsem, ale ráda bych poznala ty, co neznám." Řekla Elisa a spojila ruce k sobě.

Elisa samozřejmě poznala některé z nich, ale spousta tváří jí byla neznámá.

Carlisle jí představil například jeho přítele Amuna, Kebi, Benjamina a Tiu. Jediný, kdo Elise přišel nejvíce sympatický, byl Benjamin, který uměl ovládat živly.

Nebo Senna a Zafrina, které byli z Amazonky.

Elise bylo jasné, že jejich příchod znamenal, že o jejich žádosti slyšeli i v nejzazších koutech světa.

Jasper jí také představil jeho přátelé Petera a Charlotte.

Aby se přiznala, moc jim nedůvěřovala. Nepřipadali jí sympatičtí. Ale snažila se kvůli Jasperovi chovat slušně.

Vždyť on také toleroval její přátelé. A to Damona neměl moc v lásce.

Kdo se jí ale vůbec nelíbil, byl Alistaire. Další Carlisleův přítel. Byl mrzutý, nespolečenský a nepříjemný.

Ale krotil se například před Klausem, protože stačilo jediné slovo a skončil by bez hlavy.

,,Tak moc bych se chtěla vypařit a jít si domů užít, ale chci dávat pozor na dvojčata." Řekla Elisa, když stála u okna a koukala na své sourozence, děti a dva vlky, kteří byli za domem.

,,Vždyť jsou s tvou sestrou." Řekl Jasper a zezadu ji objal kolem pasu. „No právě." Řekla a Jasper se tentokrát zasmál.

,,Tak moc jsem doufala, že po Bellyném porodu bude vše v pořádku. Chci klid a užít si se svou rodinou." Pokračovala s povzdechem.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat