Elisa se chtěla převalil z jedné strany na druhou, ale jakmile to udělala, spadla z gauče přímo na zem a zároveň s sebou stáhla i další osobu.
I když vlastně nespadla na zem, spadla na někoho. A ten někdo se probudil a bolestivě vykřikl, čímž probudil všechny v pokoji.
,,Ahhh. Bože." Řekla blondýnka, kterou vzala Elisa s sebou. ,,Moje žebra." Dodala a třela si bolavé místo.
,,Nestěžuj si na žebra, na mě spadlo skoro sto padesát kilo." Stěžoval si Damon a shodil ze sebe obě dvě dívky.
,,No dovol. Ani jedna neváží tolik, aby jsme daly dohromady sto padesát." Řekla uraženě Elisa a strčila do něj.
,,Kolik je?" Zeptala se Bonnie a posadila se. ,,Přesně?" ,,Ne, přidej k tomu ještě 37 minut." Řekla sarkasticky Caroline.
,,8:56." Odpověděla nakonec Elena, která se podívala na mobil.
Když se Elisa tak zamyslela, ani pořádně nevěděla, co se minulou noc dělo. Když se Elisa s ostatními vrátila k ní, chvíli si povídali a trošku popíjeli.
Později se to změnilo na menší párty, a každý se aspoň trochu opil. Dokonce i Bonnie.
Nakonec všichni usnuli v obývacím pokoji, po kterém se různě rozmístili.
I když spolu už nechodili, Elena a Stefan se k sobě tulili na zemi u stolu, Bonnie se pouze ve spodním prádle a tričku schoulila v křesle, Damon si lehl na zem těsně vedle gauče s lahví od bourbonu v náručí a Caroline a Elisa se v objetí uvelebily na gauči.
Elisa se rozhlédla po místnosti, kde byl opravdu velký nepořádek.
Položila si ruku na čelo a trochu zasténala.
,,Proč jsme tak pili?" Zeptala se. ,,Zbylo mi vůbec něco na jindy?" Dodala. ,,Pochybuju." Řekl Stefan.
Elisa mohla říct, že Bonnie musí mít asi největší kocovinu, protože nebyla upír. U ostatních to bylo trošku lepší, ale ne nejlepší.
,,Kdo chce zůstat tady, ať řekne já." Řekla Caroline. ,,JÁ." Řekli všichni a zvedli ruku.
,,No tak, vstávat. Měla jsem naplánovaný celý den, tak ať to všechno stihneme." Řekla po nějaké době Elisa a každý se šel chystat.
,,Kdo je připraven jít na plát a skákat z útesu?" Zeptala se Elisa už vesele, když už čekala u dveří.
,,My." Vykřikli zase společně a vyrazili. Museli se naskládat do dvou aut, protože jich bylo dost.
Elisa jela v předu a navigovala. Těšila se tak jako všichni ostatní. Už to byla nějaká chvíle, co si takto užili.
A i když měli ještě někteří stále menší kocovinu, slavili dál. Proč taky ne, že. Byli spolu a mohli dohnat všechen ten čas.
Také byli aspoň chvilku bez problémů a dramatu.
Nakonec zastavili na parkovišti a všichni vystoupili.
,,Páni. Od tama chceš skákat?" Zeptala se Caroline a ukázala na útes. ,,Mhm." Broukla Elisa a usmála se. ,,Není to moc vysoko?" Zpochybňovala to Caroline.
,,Nebuď labuť, Barbie. Bude legrace." Řekl Damon a trochu do ní strčil loktem. ,,Už chci vidět, jak zrovna ty skáčeš." Řekla Elena a skřížila si ruce na prsou.
,,Jen počkej, Eleno." Řekl Damon a během pár sekund už stála v moři a úplně od hlavy až k patě mokrá.
Všichni se začali smát, jediná Elena se mračila na Damona.
,,Stačilo. Pojďme si užít den." Řekla Bonnie a Elisa přikývla.
Pobrali všechny věci z aut, roztáhli deku trochu dál od vody a všechno položili na ni. To znamenalo všechno možné jídlo, i trocha krve a nějaké hry.
Elisa se posadila na kraj a Caroline si hned lehla vedle ní a hlavu jí položila do klína. Elisa se zasmála, ale nechala to tak.
Po nějaké té době se odebrali nahoru na útes a všichni už na sobě měli pouze plavky.
,,Tak... kdo jde první?" Zeptal se Stefan a pochybovačně se díval dolů do vody. ,,Kdo jiný, než Elisa. Vždyť to navrhla." Řekl Damon a postrčil ji na kraj.
,,Srábci." Protočila očima a skočila perfektní šipku.
,,Wow! To bylo skvělý!" Křičela, když se vynořila a oddělala si vlasy z obličeje. Po jejím skoku se k ní přidali i ostatní a pravá zábava teprve začala.
,,Kdo bude poslední u břehu, musí předvést striptýz." Řekl Damon a všichni na něj zvedli obočí. ,,No co. Nebyl by to špatný pohled na nahou Elisu." Dodal a pokrčil rameny.
,,Damone, mám přítele." Připomněla a protočila očima. ,,No jo, no." Řekl a začal plavat ke břehu.
Elisa se ušklíbla na své přátele, než k němu rychle doplavala a stáhla ho pod vodu.
,,Ty potvoro!" Vykřikl, když se vynořil a naštvaně se na ni podíval. ,,No tak. Je to jen sranda." Řekla, než ji potopil.
Elisa vyplavala a začala kašlat.
,,Damone." Řekla vztekle. ,,No tak. Je to jen sranda." Použil její slova a ušklíbl se na ni. ,,Jsi pitomec." Řekla, než se každý vydal na břeh.
,,Proč cítím mokrého psa?" Zeptal se z ničeho nic Damon a každý to hned cítil taky.
Elisa se otočila za sebe a v menší dálce viděla tři Quillety.
,,Protože tu jsou Quiletové." Odpověděla a ukázala na ně. ,,Kdo?" Zeptal se Stefan. ,,Jsou to lidé, převážně muži, kteří se umí proměnit na obrovského vlka." Vysvětlila.
,,Něco jako ten malý zmetek Tyler?" Zeptal se Damon. ,,Ne. Tyler je lykantrop, vlkodlak, který se mění pouze za úplňku. Oni jsou Quiletové, kteří se mění kdy chtějí." Vysvětlila znovu.
,,Tak jako tak smrdí." Řekla Caroline a všichni se zasmáli. I Bonnie, která je cítit nemohla.
,,Asi by jsme měli jít. Začíná být zima a stmívá se." Řekla po delší době Elena. ,,Jo." Souhlasila Elisa a začali balit všechny věci, aby se mohli vrátit k Elise.
Tentokrát už to nebylo tak chaotické a všichni se odebrali k Elise do pokoje, aby kdyby náhodou neusnuli znovu v obývacím pokoji převážně na zemi.
,,Takže, co teď?" Zeptala se Caroline. ,,Pravda nebo úkol?" Navrhla Bonnie. ,,Ne, ne, ne. Zase by to dopadlo špatně jako naposledy." Nesouhlasila Elisa, když si vzpomněla, co se stalo naposledy.
I když si z toho večera popravdě moc nepamatovala.
Hlavně si pamatovala na tu kocovinu, kterou měla další ráno. A to, že se probudila po boku nahého Damona a Caroline.
Ne že by si nějak stěžovala, ale raději se rozhodli o tom nemluvit. Ani jeden to moc nechtěl probírat.
Hlavně pro to, že si z toho pamatovali minimum.
Nakonec šli spát hodně pozdě. A všichni si celý teď den užili. Po tom všem dramatu v Mystic Falls bylo fajn si oddechnout.
Udělat si nějaký ten čas a pohodu. Prožít příjemný den a atmosféru s přáteli.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...