,,Bože! Stop!" Křičela Elisa a snažila si zakrýt uši svým polštářem.
Elisa už byla naštvaná, chtělo se jí spát, jenže ji její sourozenci budili už v šest ráno.
Nechtělo se jí vstávat tak brzo. Za prvé měli školu až v osm a navíc měli nějakou exkurzi.
,,Nečerti se, sestřičko. Jen s tebou chceme strávit čas, než půjdeš do školy." Řekl Klaus a vzal jí polštář, kterým si zakrývala hlavu. Elisa naštvaně zasténala a posadila se.
,,A nemůže to počkat až po škole?" Zeptala se a promnula si oči. ,,Možná." Řekl Kol.
Elisa vlastně ani nevěděla, proč jí do pokoje vlezli všichni sourozenci. Vždyť stačil jeden, aby ji vzbudil.
Jenže ne. Jí tam museli vlést všichni.
Kol ležel vedle ní s rukama za hlavou, Klaus seděl z druhé strany, Eliáš se opíral o zeď a Rebekah seděla v křesle.
,,Je šest hodin ráno. Nevíte co znamená vyspat se do krásy?" Zavrčela a všichni její sourozenci se zasmáli.
,,Nebuď nevrlá." Řekl Klaus a trochu do ní strčil. ,,Budu." Odporovala a strčila do něj tak, že ho shodila z postele.
Všichni sourozenci se začali společně smát, zatímco se Klaus posadil a zamračil se na Elisu, která nevinně pokrčila rameny.
,,Teď běžte pryč, musím se převléct." Řekla Elisa a vyhnala všechny sourozence.
Ale nebylo to jen pro to, že se chtěla převléct, ale chtěla do svého pokoje pustit osobu, kterou viděla z okna.
,,Ahoj, lásko." Pozdravil Jasper a jemně ji políbil. ,,Ahoj." Oplatila Elisa a ještě mu dala malou pusu na koutek úst.
,,Víš, že je to nebezpečné, že." Dodala. ,,Vím, ale nemůžu to vydržet." Řekl potichu.
,,Nikdy bych si neodpustila, kdyby ti Klaus něco udělal." Odtáhla se od něj a šla do koupelny, kde udělala ranní hygienu a šla do své šatny, kde si oblékla čisté spodní prádlo, černé silonky a nadkolenky, černé tílko a béžový svetr, který zasunula pod kostnokavou sukni a obula si černé kotníkové boty na podpatku.
,,Běž, než zjistí, že jsi tady." Dodala, než vzala svou kabelku, černý kabát a vydala se do kuchyně.
,,Konečně. Co ti tak dlouho trvalo?" Zeptal se znuděně Kol, který popíjel krev. Elisa protočila očima a věci položila na kuchyňský ostrůvek.
,,Jsem dívka, tak co myslíš?" Zeptala se a nalila si kávu.
,,Máš to u mě." Zašeptala Rebeka Elise do ucha a Elisa zvedla obočí. ,,Co?" Zeptala se Elisa potichu a velmi zmateně.
,,Kdybych nemluvila, uslyší vás." Vysvětlila a Elisa se na ni vděčně usmála.
,,Takže..." Začal Kol a všichni se na něj otočili. ,,Co ten tvůj kluk?" Dodal a Elisa na něj vytřeštila oči. ,,Ja... jaký? Žádný není." Koktala.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...