Jedenácti letá Bella chodila po pláži a dívala se na překrásný západ slunce. Mířila za svou matkou, která od ní byla pár metrů a seděla na dece a čekala na ni.
Bella šla ale velmi pomalu, aby se mohla co nejdéle dívat na západ slunce.
Byla sama a s moc lidmi se nebavila, byla spíše plachá a také hlavně nešikovná. Neměla spoustu přátel, ale jí to nevadilo, protože měla svou ztřeštěnou a nevyrovnanou matku, která ji měla ráda a kterou měla ráda zase ona.
Její rodiče byli rozvedení a ona raději trávila svůj čas se svou matkou, kterou měla raději než otce. Ano, vyznělo to trošku zle, ale se svým otcem si prostě nerozuměla. Občas tam jezdívala, ale každé setkání bylo trapné.
Také se jí moc nelíbilo Fork, kde bylo stálé špatné počasí a pršelo tam každý týden minimálně jednou. Všude bylo mokro a vlhko.
Šla dál po pláži a ani si nevšimla dívky, která seděla před ní v písku a jen tak si s ním hrála.
Bella nedávala pozor a zakopla o dívčiny nohy, které byly natažené a spadla na zem do písku.
,,Moc se omlouvám, nechtěla jsem zakopnout o tvé nohy, nedívala jsem se na cestu a..." Začala stydlivě, ale dívka ji přerušila, protože nechápala, proč by se měla omlouvat Bella, když je to ona, kdo seděl rozvalený na písku.
,,Ne, to je v pořádku. Taky jsem se nedívala a měla jsem ti uhnout. Jsi v pořádku, broučku?" Zeptala se mladá žena a pomohla Belle.
,,Ano." Řekla, ale než měla možnost říct něco dalšího, přiběhla k nim její matka.
,,Bello, jsi v pořádku?" Zeptala se. ,,Jo." ,,Omlouvám se za ni. Občas dokáže být nemotorná. Nestalo se nic?" ,,Ne. Není první, kdo do mě vrazil, nebo o mě zakopl." Usmála se dívka a uklidnila tak matku. ,,Díky bohu." Oddechla si.
,,Jsem Renee a tohle je má dcera Bella." Představila Renee a natáhla k mladé ženě ruku.
,,Elisa Qunne Mikaelsonová."
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...