XXVII

1K 59 0
                                    

Jasper, Edward a Bella se měli sejít s Jacobem na menším placu v lese, které mělo sloužit jako bitevní pole, které jim mělo poskytnout výhodu v boji.

A Elisa se k nim ochotně přidala. Věděla, že se Edward a Jacob nesnášejí a chtěla si poslechnut jejich hádky.

A navíc chtěla pomoct a zůstat poblíž Jaspera.

,,Už se těším, až novorozencům budu moct zítra nakopat zadky. Budou litovat toho, že opovážili postavit se Elise Queen Mikaelsonové." Řekla Elisa, když čekali na Jacoba uprostřed malého pole, kde měl proběhnou boj.

Tři její společníci se zasmáli. I když věděli, že to Elisa myslí vážně.

Novorozenci se rozhodli jít proti její rodině a jí se to vůbec nelíbilo. Nikdo jim neublíží a ten, kdo se o to jen pokusí, bude pykat.

,,Kéž bych vás mohla donutit k tomu, aby jste nebojovali." Povzdechla si ještě.

Kdyby to bylo na ní, postaví se klidně celé armádě sama. Možná měla až moc sebevědomí a až moc si věřila, ale zvládla by je.

Nechtěla, aby si kdokoliv s Cullenových a smečky ublížil.

Ale oni ji v tom zase nechtěli nechat samotnou. Vždyť to byla jasná sebevražda. I když ona zrovna jen tam umřít nemohla.

Za chvili z lesa vyšel Jacob a jako vždy bez trička.

,,Ty nebojuješ? Natáhl jsi si sval nebo co?" Zeptal se posměšně Jacob.
,,Dělá kvůli mě." Bránila Bella Edwarda. ,,Jak chceš. Řekněte mi plán." Řekl ještě Jacob.

,,Tohle pole nám poskytne výhodu v bitvě. Musíme nalákat novorozence na Bellyn pach, ale musí to skončit tady." Vysvětlil Jasper.

,,Půjdu s Edwardem do tábořiště, ale i kdyby mě nesl, můj pach zachytí." Dodala za něj Bella.

,,Tvůj smrad, ovšem. Je odporný." Řekl Edward Jacobovi a Elisa se snažila nerozesmát. To jejich hašteření bylo také někdy opravdu až směšné.

,,Doufám, že si teď nechceš srovnávat smrad." Začal se Jacob dohadovat. ,,Co tím myslí je, že tvůj pach překryje můj, když mě poneseš ty." Přerušila je Bella. ,,Platí." Řekl vlk.

,,Tohle není dobrý nápad." Řekl Edward a bylo jasné, že žárlí. Který kluk by nežárlil, kdyby jeho přítelkyně byla s jiným klukem, který ji miluje a ještě k tomu nenosí košili.

,,Edwarde. Nebudou se chtít ani přiblížit k jejich..." Začal Jasper a bylo jasné, co chce říct, ale raději to neřekl.
,,Vůni." Dokončil nakonec Jasper a pohlédl na Jacoba.

,,Tak to zkusíme." Navrhla Bella a šla k Jacobovi, který ji vzal do náruče.

,,Vlčí kolínka už jde." ,,Běž." Rozkázal Edward a netvářil se vůbec nadšeně.

,,Páni. Žárlil jsi hodně." Smála se Elisa. ,,Taky by jsi žárlila, kdyby Jaspera milovala jiná." Řekl Edward. ,,Nežárlila, protože k němu žádnou nepustím a hlídám si ho." Ušklíbla se Elisa.

,,No a teď nás nech dělat naši práci." Dodala a s Jasperem zmizeli v lese každý na jinou stranu.

Měli zkusit, jestli nezachytí Bellyn pach a taky že ne. Jediné, co cítili, byl vlčí zápach.

Elisa byla neuvěřitelně ráda, když to zabralo. Nechtěla, aby si její lidská kamarádka ublížila.

Zatím byla pouhý člověk a mohla se jednoduše zranit.

Za chvíli se znovu sešli na bojišti.

,,Všechno, co jsem zachytil, byl vlčí pach." Oznámil Jasper. ,,Totéž. Žádná Bella." Přikývla Elisa.

,,Tohle nám vyjde." Uklidnil Jasper Edwarda, ale ten nebyl příliš přesvědčen. ,,Skvělý." Řekl Edward. ,,Edwarde, vše bude v pořádku. Uděláme pro to maximum." Řekla Elisa a položila mu ruce na ramena.

,,Je to i má kamarádka a nepřeji si, aby se jí něco stalo." Dodala ještě. ,,Děkuju." Zašeptal a Elisa kývla hlavou a trochu se usmála.

,,No a teď domů. Zítra nás čeká pořádný boj a na rozdíl od vás potřebuju spánek." Řekla, než vyrazila domů.

Dva chladní se zasmáli a následovali ji.

Nebyla to zrovna dlouhá cesta a Elisa byla ráda, že dorazili brzy.

Elisa věděla, že Cullenovi chtějí jít ještě na lov, aby se posílili na zítřejší noc, a aby dali trochu prostoru Belle a Edwardovi.

Aby se Elisa přiznala, nešla lovit, ona je šla spíše hlídat, kdyby se kdokoliv objevil. Byla tam pro to, kdyby se někdo rozhodl zaútočit dřív.

Neměla ráda zvířecí krev, ktera by jí navíc spíše oslabila. Potřebovala lidskou.

Elisa se tedy vrátila dřív domů, protože potřebovala pořádný spánek.

Ale také měla v plánu ještě něco jiného.

Nejdříve si zašla do Carlisleovi kanceláře, kde popadla dva krevní vaky, jednu malou ampulku a potom šla do kuchyně.

Elisa nejdříve vypila všechnu krev, než začala hledat dost ostrý nůž.

,,Aha!" Vykřikla trochu, než se znovu postavila ke kuchyňskému ostrůvku a ampulku otevřela.

Potom vzala nůž a přejela ostřím po dlani. Z rány okamžitě začala téct krev, která po malých kapkách padala do ampulky.

Elise stačilo pouze pár kapek, nepotřebovala ji naplnit celou.

Potom ampulku zavřela a vydala se do Edwardova pokoje.

Dveře byly otevřené, tak se opřela o rám dveří a s malým úsměvem sledovala, jak Edward koukal na Bellum.

Bylo to, jakoby si myslel, že se za chvíli zmizí, jakoby ho měla každou chvíli opustit.

,,Rozhodla se, Edwarde. A i když se mi její rozhodnutí nelíbí, podpořím ji." Promluvila Elisa poprvé a Edward se lekl, protože ji vůbec neočekával.

Věděl, že se vrátila, ale nemyslel si, že půjde za ním.

,,Co?" Zeptal se trochu zmateně. „Její rozhodnutí stát se upírem." Vysvětlila a pokrčila rameny a šla blíže k němu.

Vzala jeho velmi studenou ruku a do dlaně mu vložila uzavřenou ampulku.

,,To je má krev. Je mi jedno, jak s ní naložíš, ale teď je tvoje. Ale pokud by se Bella zítra zranila, dej jí ji. Uzdraví ji." Řekla Elisa a Edward přikývl.

,,Děkuju." Poděkoval a Elisa kývla hlavou. „Jsi pro mě rodina a pro rodinu udělám cokoli." Řekla Elisa, než odešla, aby se mohla vyspat.

Potřebovala dost síly a energie.

Věděla, že to bude tvrdý boj.

Novorozenci měli opravdu velkou sílu, byli silnější, než Cullenovi. Jenže zase neměli výcvik, byli neukáznění.

Ale Cullenovi navíc měli na své straně ještě ji i celou smečku, u které Elisa nepochybovala, že chtějí zabít pár upírů.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat