A. Cullenová

1.6K 77 0
                                    

Alice kráčela ulicemi New Yorku.
Milovala velká města.

Všechnu svou rodinu nechala doma a sama se vydala do města.

Nebyla venku ani hodinu a už měla spoustu tašek, které byly naplněny až po okraj různým oblečením, boty, šperky a mnohem dalších věcí.

Kráčela dál, než byla její ústa zakryta mužskou rukou.

Alice se nadechla a zjistila, že je to člověk.

„Neboj se, nebude to dlouho trvat." Zašeptal jí do ucha a Alice se zachvěla strachem. „Jsi studená." Zamumlal a pokusil se jí svléknout, ale Alice do něj strčila a tím ho rozzuřila. 

Pokusil se ji uhodit, ale Alice jeho ruku chytila a držela dál od sebe. Mužovi oči se rozšířily.

„Tv... tvé oči." Koktal, když její oči potemněly.

„A co s nimi?" Zeptal se nový hlas. Otočil se a uviděl krásnou ženu, která se na něj ušklíbla.

„Pojď sem." Řekla. Její hlas byl krásný, sametový a sladký. Muž přikývl a pomalu a omámeně šel za ní.

Naklonila se jakoby ho chtěla políbit, ale na poslední chvíli mu své ostré tesáky zasunula do krku a začala z něj vysávat všechnu krev.

,,Pomoc!" Křičel, ale bylo mu to k ničemu, nikdo ho neslyšel a nikdo mu nepomohl. Po krátké chvíli byla všechno jeho krev pryč a  byl mrtvý.

,,Omlouvám se, pixie." Řekla dívka a pomohla Alice vstát.

,,Víš, že jsem ho měla, že ano?" Zeptala se Alice

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Víš, že jsem ho měla, že ano?" Zeptala se Alice. ,,Jo. Jen jsem se chtěla ujistit, že budeš v pořádku." Přikývla dívka.

,,Alice Cullenová." Představila se nakonec Alice a natáhla k brunetce ruku, kterou přijala.

,,Elisa Qunne Mikaelsonová."

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat