,,No tak." Smála se Elisa. ,,Jestli nechceme přijít pozdě, musíš mě pustit." Pokračovala a snažila se odtáhnout od Jaspera.
,,Máme ještě dost času." Řekl a Elisa protočila očima. ,,No tak. Jestli jsi si toho ještě nevšiml, tak jsem stále nahá." Řekla. ,,Neboj se, všiml jsem si." Ušklíbl se.
,,Jaspere, prosím. Chci jít ještě do sprchy a musím se obléknout." Řekla a Jasper ji nakonec pustil. ,,Děkuju." Elisa dala Jasperovi pusu na tvář a šla do koupelny, aby mohla udělat ranní hygienu a dát si pořádnou sprchu.
Elisa vyšla jen s ručníkem kolem těla a šla ke skříni, aby sem mohla obléct. Nebylo těžké si vybrat nějaké oblečení. Nešla mezi lidi, ale na tréning.
,,No, dneska bude rozhodně zábava." Řekla Elisa, když vyrazili k místu určení. Což bylo skoro na hranici mezi nimi a Quileuty.
Všichni Cullenovi, kromě Edwarda a Belly už tam byli.
,,Proč zábava?" Zeptal se Jasper zmateně. ,,Protože vám všem mohu nakopat prdel. No, spíše tobě, Emmettovi, Edwardovi, Carlisleovi a Davidovi." Vysvětlila a usmála se, zatímco se všechny ženy zasmály a kluci protočili očima.
,,To bych chtěl vědět, co nám můžou udělat ty tvé malé ručičky." Zamumlal Emmett a Elisa se ušklíbla. ,,To uvidíš." Řekla.
,,Nenech se porazit, lásko." Řekla Elisa, když šel Jasper bojovat s Emmettem. ,,Neboj se." Řekl Jasper a políbil ji.
Pro Jaspera nebylo zrovna těžké Emmetta porazit. Emmett sice byl silnější, ale Jasper měl výcvik.
Všichni se otočili za zvukem motoru a viděli, že Edward a Bella už přijeli.
Každý pár se postavil co nejblíže k sobě a čekalo se jen na vlky, kteří přišli pouze minutu po Edwardovi a Belle.
,,Nevěří nám na tolik, aby byli v lidské podobě." Řekl Edward, když si přečetl jejich myšlenky.
,,Jsou tady, na tom záleží." Řekl Carlisle, než šel dopředu. ,,Budeš překládat." Dodal a Edward šel za ním.
,,Vítejte. Jasper má zkušenosti s novorozenci, naučí nás, jak na ně." ,,Chtějí vědět, jak se nováčci liší." Řekl Edward.
,,Jsou o hodně silnější. V tkáních jim koluje jejich lidská krev. Náš rod není nikdy fyzicky silnější, než v prvních sedmi měsících života." Řekl Carlisle a kývl na Jaspera, kterého musela Elisa nedobrovolně pustit, aby mohl jít dopředu vedle Carlislea.
,,Má pravdu. Proto je vytvářejí. Armáda novorozenců nepotřebuje tisíce jako lidská, ale ta se jim nemůže postavit. Mám dvě nejdůležitější věci k zapamatování. Za prvé nikdy je nenechte obejmout vás rukama, bleskově vás rozdrtí. A za druhé, nikdy nechoďte do výhodné akce. Na to právě čekají a vy prohrajete." Řekl Jasper a někteří vlci zavrčeli.
,,Někteří chtějí vědět, jak se od nás Elisa liší." Řekl najednou Edward a Elisa zvedla obočí. Myslela si, že Sam, Jared a Paul to ostatním řekli.
,,Jsem silnější a rychlejší, než kdokoli z chladných. V našich žilách stále koluje krev, jíme, spíme. Zabije nás jen to, že nám vrazíte kůl do srdce nebo ho vytrhnete. A můžeme shořet na slunci." Vysvětlovala Elisa skutečně.
,,Ptají se, jak právě teď tedy můžeš být na slunci." Řekl Edward.
Elisa zvedla pravou ruku a ukázala na prsten.
,,Je to lapis lazuli. Tenko kámen je očarován čarodějkami, aby upíří mohly na slunce. Nemají ho všichni." Vysvětlila ještě a vlci kývli hlavou.
,,Začneme. Emmette." Pobídl Jasper a všichni Cullenovi se postavili stranou, aby Jaspera a Emmetta mohli nechat bojovat.
,,Nezdráhej se." Řekl Jasper. ,,To nemá v povaze." Ušklíbl se Emmett a zaútočil první. Nejdříve Jaspera tlačil dozadu a nakonec ho hodil za sebe. Jasper se hladce vyhnul další ráně a Emmetta shodil na zem. ,,Nikdy se nerozptyluj." Upozornil Jasper.
Další šel Carlisle a Edward. Vypadalo to, že Edward vyhrává, jenže zapomněl na velmi důležitou věc. Když byl Carlisle dole, Edward ho přestal hlídat, takže měl možnost podkopnout mu nohy, takže vyhrál Carlisle.
,,Ještě jedna věc. Nikdy se k nepříteli neobracejte zády." Řekl Jasperem a v klidu prošel okolo nich. Následovalo pár dalších bojů a nakonec se všichni otočili na Elisu, která se jen tak znuděně opírala o strom.
Jo, nudila se. Zatím nebojovala a strašně moc chtěla. Ještě nikdy nebojovala s upíry, jako jsou oni.
,,Eliso." Pobídl ji nakonec Jasper. ,,Vyber si." Dodal a Elisa se ušklíbla. ,,Můžu i víc?" Zeptala se trochu vzrušeně.
Jasper chvíli váhal, než přikývl.
,,Skvěle. První Emmett, potom Carlisle, David Edward a nakonec Jasper. Přece nemůžu snížit ego jen jednomu." Řekla Elisa a všechny dívky se zasmály.
Elisa skutečně vždy vyhrála. Nechtěla se nechat porazit. A navíc slíbila, že jim nakope prdel, ne?
,,Chce si někdo vsadit?" Zeptal se David, když přišel poslední boj mezi Elisou a Jasperem. ,,Myslím, že je sázení v tomto případě úplně na nic. Vždyť Elisa ho porazí během minuty." Řekla Rosalie a skřížila si ruce na prsou.
Jak řekla Rosalie skutečně to trvalo pouze chvilku a Elisa ho porazila. I když to pro ni nebylo tak jednoduché, jako s ostatními.
,,Tak, dámy, myslím, že má teď každý nižší ego." Oznámila Elisa a uklonila se, když jí ostatní dívky zatleskaly.
Potom se otočila zpět k Jasperovi a pomohla mu na nohy.
,,Stejně si to ego můžeš znovu zvýšit večer." Zašeptala mu ještě do ucha a mrkla na něj, než šla za Alice.
,,Prosím, použijte tvůj dům." Poprosila Alice, protože to stejně každý upír slyšel. ,,Neboj se. U mě bude mnohem větší zábava. Navíc, kdyby jsme byli u vás, tak nás budete rušit tím, že nám stále budete bouchat na dveře a křičet, aby jsme se trochu uklidnili." Řekla Elisa a trochu se ušklíbla na Alice, která nakrčila nos.
,,Co se stalo pak?" Slyšela Elisa, když se blížila společně k Alice k džípu, u kterého byl Jasper a Bella, která seděla na kapotě.
,,Potkal jsem Davida a Alice. Alice věděla, že přijdu, ovšem. Věděla i o Elise." ,,Jo. A nechal jsi mě čekat dost dlouho." Řekla Elisa. ,,Omlouvám se, madam." Zasmál se Jasper a políbil ji.
,,No, teď půjdeme ke mě. Uvidíme se později." rozloučila se Elisa se všemi a společně s Jasperem šla k ní.
Aby se Elisa ale přiznala, na boj s novorozenci se celkem i těšila. Ne, že by se jí jen tak líbilo zabíjení lidí, nebyla psychopat. Ale nenechá nikoho, aby ublížil její rodině.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...