III.

2.1K 86 1
                                    

Když se Elisa probudila, byla jedna hodina ranní.

Neprobudila se jen tak. Probudila ji noční můra. Elisa ani pořádně nevěděla, o co v ní šla.

Bylo to pomotané a lidé, kteří v noční můře byli, měli rozmazané obličeje, takže je Elisa nerozpoznala.

Věděla, že už neusne, takže vstala a šla do svého šatníku, kde si oblékla obyčejné tričko, džíny a bundu, protože chtěla jít na lov a nechtěla si zničit jakékoliv šaty. Vzala si telefon, který si dala do kapsy a vyrazila do města.

Chodila hlavně temnými uličkami a čekala, až se někdo ukáže.

A opravdu ukázal.

Za Elisou se ozval hluk, který vydával opilý muž.

,,Hej! Kočičko!" Zakřičel muž s lahví v ruce a pěkně opilý. Elisa se ušklíbla a otočila se k němu.

,,Ano, zlato?" Otočila se. ,,Nechceš jít se mnou? Mám volný byt." Řekl opravdu velmi opile a Elisa znechuceně nakrčila nos, než k němu přiběhla, vzala ho pod krkem a přitiskla ke tvrdé zdi.

,,Nekřič a nehýbej se." Rozkázala a pustila ho.

Její oči ztmavly, pod nimi se jí objevily žíly a vysunuly tesáky. ,,Promiň zlato, ale mám hlad a ty mi pomůžeš." Řekla a své tesáky mu zasunula do tepny na krku.

Sice to nebyla nejlepší krev, když v ní měl nějakou tu promili, ale nakrmit se potřebovala a v tu noční hodinu by nikoho lepšího nenašla.

Když viděla, že muž slábne, odtáhla se, rozkousl si zápěstí a dala mu ho k ústům. Do jeho systému se dostalo pár kapek její krve a dvě tečky na krku zmizeli.

Podívala se mu do očí a znovu ho přinutila.

,,Tohle se nikdy nestalo a nikdy si mě tu neviděl. Šel jsi ven, opil se a omdlel na ulici." Řekla Elisa, pustila ho a zmizela do noci.

Upíři rychlostí proběhla lesem a vrátila se domů.

Nevěděla, co má dělat, tak si znuděně lehla na sedačku a pustila si televizi.

Neseděla příliš dlouho, když uslyšela slabí zvuk.

,,Není pěkné někoho sledovat." Řekla Elisa a otočila hlavu k oknu.

Posadila se a naznačila Jasperovi, aby se posadil vedle ní.

,,Vím, že nespíte, ale občas je dobré najít si jinou zábavu, než pozorovat jiné upíry." Řekla s úsměvem. ,,Omlouvám se, Eliso." Řekl Jasper a posadil se vedle ní. ,,To je v pořádku. Nejsi první, kdo mě takto pozoroval." Řekla a Jasper se na ni překvapeně podívala.

,,Když máš tolik nepřátel jako já, skoro pořád tě někdo sleduje, aby tě mohl zabít." Vysvětlila. ,,Jak někdo, jako ty může mít nepřátele?" Zeptal se. ,,Mám příjmení Mikaelson." Odpověděla jednoduše. ,,Já a moje rodina máme spoustu nepřátel. Ale spoustu se nám raději pokloní, než aby šli proti nám." Dodala.

,,Řekni mi něco víc." Řekl Jasper a Elisa se usmála.

,,Mám sedm sourozenců, při čemž je šest nevlastních." ,,Váš druh může mít děti?" Zeptal se Jasper a Elisa se musela zasmát.

,,Ne. Byli jsme sourozenci ještě před tím, než jsme se stali původními upíry." Odpověděla. ,,Původní?" ,,Jsme první upíři našeho druhu. Nejmocnější rodina mezi všemi nadpřirozenými bytostmi. To zahrnuje i chladné a Quilety." Odpovídala dál.

,,Víš o Quiletech?" ,,Jo. A už nějakou tu dobu. Skoro každý ví, že Quiletové jsou pod naší ochranou, hlavně Klausovou, to je jeden z mých bratrů." Vysvětlila Elisa.

,,Jak se jmenují ostatní sourozenci." Vyzvídal. ,,Nejstarší byla Freya, která je nevlastní. Dál nejstarší a nevlastní bratr Finn, nevlastní bratr Eliáš, potom vlastní bratr Klaus, další nevlastní a mladší bratr je Kol, dál mladší a nevlastní sestra Rebekah a nakonec zesnulý bratr Henryk." Vyjmenovávala Elisa.

,,Jak jste se stali upíry?" Ptal se dál Jasper a Elisa se přestala usmívat. Jasper si všiml velké změny nálady u Elisy a vzal ji za ruku. ,,Jestli nechceš, nemusíš mi to říkat." ,,Ne, to je dobrý, jen... není to příliš lehké a růžové." Řekla a nad slovem růžové se uchechtla.

,,Začalo to tím, že se mí rodiče založili rodinu, když na jejich vesnici zasáhl mor. 

Kvůli tomu ztratili dítě, tak se rozhodli, že odejdou z Anglie do vesnice, která se teď jmenuje Mystic Falls a už to není zrovna vesnice. I když tato část ještě nebyla objevena. Takže všichni sourozenci, kromě Finna a Eliáš, se tam narodili.

Žili jsme tam s ostatními v míru, protože jsme tam chtěli zůstat, i když ve vedlejší vesnici žili vlkodlaci.

Jednou při úplňku šel můj bratr Klaus a Henryk ven místo toho, aby byli s námi, protože o úplňku bylo nebezpečné chodit ven. Ale Klaus a Henryk stejně šli.

Během noci je napadl vlkodlak a Henryk podlehl svým zraněním a zemřel.

Od té doby si má matka, původní čarodějka, řekla, že už nechce stratit další své dítě a že vymyslí kouzlo, které by nás mělo chránit před všemi nadpřirozenými bytostmi. Požádá svou kamarádku Ayanu, taktéž čarodějku, o pomoc, která pomoc odmítla, tak se to matka a otec rozhodli vzít do vlastních rukou. Ale Ayana matku varovala. Prý to bude mít následky.

Jednoho večera nám nabídli víno. Teda já a mí sourozenci jsme si mysleli, že je to obyčejné víno, ale bylo smíchané s krví. 

Jakmile jsme to vypili, náš otec nás jeden po druhém zabil. Byla to příšerná bolest.

Když jsme se probudili, nás otec přivedl ženu a řekl, aby jsme vypili všechnu její krev. Nevěděli jsme, co se děje, byli jsme zmatení, ale stále jsme se napili.

Nakonec se zjistilo, že jsme nesmrtelní a původní upíři.

Ale jak řekla čarodějnice, mělo to své následky.

Nesměli jsme na slunce, nemohli jsme vejít do cizího domu bez pozvání, Železník, nám mohl ublíží a hlavně nás mohl lehce zabít kůl z bílého dubu, který byl součástí kouzla." Vyprávěla a celou dobu se dívala na své ruce.

,,Náš otec byl krutý a hrubý muž. Vždy mě a mého bratra nenáviděl a my jsme nevěděli proč. Ale když se po zabití ženy spustil u Klause vlkodlačí kletba, zjistilo se, že naše matka měla poměr s vlkodlakem, dvakrát. Já jsem akorát nezdědila vlkodlačí gen." Dodala.

,,To je mi líto." Řekla Jasper a vzal Elisu za ruku. ,,Už je to dávno. Vyrovnala jsem se s tím." Pokrčila rameny a lehce se usmála.

,,Možná, že mě vidíš jako tu milou a přátelskou dívku, ale nejsem taková pořád. Jsem monstrum, Jaspere." Dodala a konečně se na něj podívala.

,,Ty nejsi monstrum." ,,Ale ano. Zabíjela jsem a zabíjím. Už jsem zabila tisíce lidí Jaspere a většinou jsem toho nelitovala." Řekla a zamračila se. ,,Ty nejsi monstrum." Přesvědčoval ji dál, ale vypadalo to, že přesvědčuje i sebe. 

,,Nikdy jsem ale nevztáhla ruku na dítě, nebo na nevinnou ženu. Jediné ženy byly ty, které se mě a mou rodinu pokusily zabít. A většinou to byly čarodějky, upíři, nebo vlkodlaci." Přiznala ještě.

,,Vidíš. To dokazuje, že nejsi monstrum. Skutečné monstrum by klidně zabilo i nevinné dítě." Řekl Jasper a přiblížil se k Elise, zatím co Elisa se přiblížila k němu.

Jejich rty byly blízko sebe a lehce se dotýkaly, ale dřív, než se mohlo stát něco víc, ozvalo se vyzvánění mobilu...

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat