LI.

844 58 5
                                    

Cullenovi otevřeli svůj dům jednatřiceti upírům a jedné čarodějce.

Elisa z některých upírů měla skutečně nepříjemný pocit, ale rozhodně se jich nebála. Ale i tak držela své děti daleko od většiny z nich.

Měla o ně strach. Většina upírů se živila lidskou krví a pochybovala, že se všichni uměli ovládat.

Ale zase byla ráda, že jim pomohli. Nemuseli, ale i tak se do toho pustili.

Mnozí měli také dar, které by se mohly hodit.

Pár upírů bylo za domem a někteří předváděli, co umí. Elisa a její sourozenci nebyli zas tak ohromeni. Oni nepotřebovali žádné dary.

I bez různých darů se jich většina nadpřirozených tvorů bála. Z čehož měli celkem radost.

Hlavně Klaus a Elisa. Měli moc, kterou mohli využívat. Každý se jich bál, protože je považovali za nejhorší z jejich rodiny.

I když jen pár vědělo, jaká Elisa skutečně je.

A byla krutá hlavně k těm, kteří ubližovali její rodině a přátelům.

Jenže zpět k darům. Zafrina ovládala myšlenky, což byl velmi užitečný dar. Uměla kohokoliv přimět, aby viděl, co chce.

Zkoušela to u Belly a Edwarda, jenže Bella nic neviděla.

,,Kdyby jsi mě nedržela, tvrdil bych, že je to skutečné." Řekl Edward, ale Bella byla velmi zmatená. Proč to on mohl vidět, ale ona ne.

,,Já nic nevidím." Řekla.

,,Neřekl jsi nám, že tvá žena je štít." Řekl Eleazar, když přišel blíž. A upoutal na sebe pozornost Elisy, Klause a Eliáše.

,,Co je štít?" Zeptala se Bella a podívala se na svého manžela. ,,Ty, co jsem znal, jsou jiní." Řekl jí Edward místo odpovědi.

,,Je to obranná schopnost." Vysvětlil Eleazar. ,,Proto jsem ti nemohl číst myšlenky. Ani Aro ne." Řekl Edward.
,,Máš velmi mocný dar." Řekl ještě Eleazar.

Kate popadla Bellu za ruku a zkusila na ni své elektrické šoky, ale nic. ,,Ano. Ona je vážně štít. Tohle by ji srazilo." Řekla Kate a pustila ji.

,,Možná se tvůj náboj přeceňuje." Ozval se Garrett a Elisa se ušklíbla. To nedopadne dobře.

,,Třeba platí jen na slabochy." Řekla Kate a natáhla ke Garrettovi ruku. ,,Garrette, neriskuj." Varoval ho Carlisle, když se Garrett začal přibližovat ke Kate.

Garrett se dotkl její dlaně a do těla se mu dostala elektřina, která ho srazila na kolena.

,,Jsi báječná ženská." Řekl Garrett a Elisa viděla, jak se na Kate zamilovaně dívá. Poznala ten výraz v jeho obličeji.

Tak se Jasper díval na ni.

,,Queen?" „Copak?" Zeptala se Elisa a otočila se na svého staršího bratra. „Co kdyby jsme předvedli ukázku pořádného boje?" Navrhl.

Elisa nechápala, proč zrovna v tu chvíli chtěl bojovat, ale věděla, že to pro ni bude sranda.

,,Ty snad chceš prohrát, bratře?" Zeptala se Elisa. „Ani v nejmenším, sestřičko." Řekl Klaus a ušklíbl se.

,,Vždycky se musí předvést." Povzdechl si Eliáš a díval se, jak se jeho sourozenci postavili naproti sobě.

,,Vsazím dvacet na Queen." Ozval se Kol a většina protočila očima. „Já na tvého bratra." Přidal se Gerrett.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat