Elisa opravdu nenáviděla vstávání. A každý, kdo ji znal to věděl. A divili se, že ráno nebývá víc nevrlá. No, záleželo na dnu.
Elisa se vůbec netěšila do školy.
Bylo to jediné místo, kde mohla být relativně s Jaspere. Jenže svítilo slunce, takže ani jeden, ze sourozenců Cullenových do školy nemohl.
Nemohli tam jen tak přijít a třpytit se.
Ale mohla strávit aspoň s Bellou, i když to znamenalo, že bude muset být s Angelou a Jessicou.
Angelu by ještě zvládla. Ale Jessicu neměla moc v oblibě. Byla to falešná a namyšlená mrcha.
Posadila se na kraj postele a promnula si oči. Nakonec vstala, šla do koupelny, kde udělala ranní hygienu a šla do své šatny.
Byla i celkem ráda, že bylo teplo a svítilo slunko. Nemusela si brát žádný kabát, nebo něco teplejšího.
I když v šatech také nebylo zrovna nejtepleji, že.
Oblékla si čisté spodní prádlo, bílou košili, na to červený svetr a obojí zastrčila pod krátkou černou sukni a obula si černé kotníkové boty na podpatku.
Vzala kabelku a šla dolů do kuchyně.
,,Dobré ráno." Popřála svým sourozencům a vzala si krevní vak, který přidala do sklenice a začala pomalu upít.
,,Až se vrátím ze školy, potřebuju s vámi mluvit." Řekla a podívala se hlavně na Klause a Kola.
Elisa věděla, že jim to jednou tak jako tak bude muset říct a věděla, že čím dříve, tím lépe.
I když se bála reakce.
,,Máme se bát?" Zeptal se Kol. ,,To spíš já." Řekla si pro sebe.
,,No nic, musím. Mějte se a nic nerozbijte." Dodala, než popadla klíče a jela do školy.
,,Ahoj." Pozdravila Bella, vedle které Elisa zastavila. ,,Ahoj." Oplatila s úsměvem a společně vyrazily do budovy školy.
,,Proč jsi vlastně s námi včera nešla do La Push?" Zeptala se Bella. Elisa na to popravdě trochu zapomněla.
Bella ji pozvala do rezervace na pláž, kde už Elisa se svými přáteli byla.
,,Trávila jsem čas se svými sourozenci." Odpověděla Elisa. ,,Aha." Řekla prostě Bella.
Den jako vždy probíhal stejně, akorát bez Cullenů a na obědě seděli všichni venku u piknikových stolů.
Někteří si povídali, někteří si hráli s míčem a někteří se učili, nebo se opalovali jako třeba Jessica.
Elisa viděla, jak se Bella rozhlížela a snažila se najít Cullenovi, konkrétně Edwarda.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...