Jejich rty byly blízko sebe a lehce se dotýkaly, ale dřív, než se mohlo stát něco víc, ozvalo se vyzvánění mobilu.
Elisa naštvaně zavrčela a zvedla hovor.
,,Co je?" Zeptala se naštvaně a ani se nepodívala na jméno volajícího.
,,Neslibovala jsi náhodou, že budeš volat nebo psát každý den?" Ozvala se její sestra Rebekah a Elisa se plácla do čela. ,,Moc se omlouvám. Narazila jsem na staré přátele..." ,,Přátelé, nebo jsi si stihla najít přítele?" Ozval se v pozadí Kol a Elisa se podívala na Jaspera.
,,Přátelé. Ani nevím, jak tě napadlo, že jsem si našla přítele. Koho by si za dva dny našla?" Zasmála se nervózně. ,,Ty dokážeš i nemožné, Eliso." Řekl Eliáš.
,,Jasně, že ano." Řekla ironicky. ,,Dokázal jsi zbalit chlapa během pěti minut a během dalších pěti minut už jsi pod ním sténala jeho jméno. Pokud jsi ho tedy vůbec věděla." Řekl Kol. ,,Mlč, Kole." Zavrčela Elisa. Věděla, že Jasper nejspíše poslouchá a nechtěla před ním vypadat jako nějaká děvka.
,,Pročpak, sestřičko. S kým jsi v místnosti?" Zeptal se škádlivě Kol.
,,Opravdu sklapni, Kole." Zavrčela znovu.,,Mám říct s kolika muži už jsi spala?" Pokračoval Kol a řekl to velmi hlasitě, takže by to slyšel i obyčejný člověk. ,,Rebekah, můžeš pro mě prosím zlomit Kolovi vaz?" Zeptala se Elisa a za chvíli už se ozvala jen ráda.
,,Proč jsi Kolovi zlomila vaz?" Zeptal se Klaus, který se nově objevil v místnosti. ,,Kvůli mě, Niklausi." Odpověděla Elisa.
,,Víte co, budu muset končit, za chvíli začíná škola a já nechci přijít pozdě." Povzdechla si Elisa a bez rozloučení položila hovor.
,,Opravdu tvá sestra zlomila tvému bratrovi vaz?" Zeptal se Jasper po chvíli ticha. ,,Jo. Ale neboj se, za pár hodin bude zase v pořádku." Odpověděla a poškrábala se na zátylku.
,,No, myslím, že půjdu domů, abych se mohl připravit do školy." Řekl. ,,Jaspere..." Začala Elisa, ale Jasper byl už pryč. Povzdechla si a schovala svůj obličej do dlaní.
Po jejích tvářích se pomalu začalo kutálet pár slz a po obýváku se ozývaly její vzlyky.
,,Sakra!" Zakřičela nakonec a hodila skleničku ze stolu o zeď.
Měla chuť začít ničit věci kolem sebe, jenže nemohla. Byla naštvaná na Kola, na sebe.
Čekala dlouho na nějakého kluka, do kterého by se zamilovala jako do Jaspera a teď před ním díky Kolovi vypadala jako děvka.
A ano, Elisa Qunne Mikaelsonová se zamilovala do Jaspera Halea.
Nakonec si vzala své věci a vyrazila do školy.
Nechtělo se jí tam. Nechtělo se jí čelit Jasperovi po tom, co slyšel a co se stalo. Nemohla.
V polovině cesty to otočila a jela z Forks. Jela až na úplný kraj Oregonu, kam by měla do jet za čtyři hodiny. Potřebovala někam, kde by se mohla pořádně nakrmit.
Nemohla zabíjet ani ve Forks, La Push nebo Port Angeles.
Zastavila na skoro prázdném parkovišti a vystoupila. Chvíli čekala, než půjde někdo osamělý, což netrvalo zrovna dlouho.
Když procházel osamělý muž, upíři rychlostí ho zatáhla do lesa, které bylo u parkoviště.
,,Co sakra jsi?! Co se děje?!" Křičel muž vystrašeně. Elisa ho vzala pod krkem a přirazila ke stromu.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...