XXXVI.

961 56 10
                                    

Nebudeme si lhát, Elise se moc nelíbilo, když zjistila, že dítě se narodí dříve, než má, protože rostlo rychleji. 

Jo, možná chtěla mít porod za sebou, ale doufala, že nebude vyrůstat příliš rychle. 

Chtěla s ním, nebo popřípadě s ní, strávit co nejvíce času, protože přiznejme si to, moc teenagerů nechce svůj volný čas trávit s rodiči. 

,,Připravená?" Zeptal se Jasper, když se koukal na Elisu, která stála u okna a koukala se ven. 

,,Jaspere?" ,,Hmm?" ,,Myslíš si, že budu dobrá matka?" Zeptala se a Jasper se na ni trochu zaskočeně podíval. 

Elisa skutečně přemýšlela nad tím, jestli bude dobrá matka, protože se bála, že ne. 

Ona sama neměla pořádnou mateřskou postavu a navíc si nikdy nemyslela, že bude mít dítě. 

Stále tomu popravdě nemohla uvěřit, protože to bylo nemožné. No... jak se ukázalo, tak za pomoci čarodějek ano. Ano, bylo to možné.

,,Samozřejmě, že budeš dobrá matka... Ne, ty nebudeš pouze dobrá matka, ty budeš úžasná matka." Opravil se a Elisa se trochu zasmála a zakroutila hlavou.

,,A ty budeš zase úžasný otec." Oplatila.  

Jasper k ní přišel, objal ji a dal jí pusu na čelo. 

,,No, oba dva budeme úžasní rodiče." Řekl. ,,Teď pojď, Carlisle už čeká." Dodal, než ji vedl pryč a přímo do Carlisleovi pracovny. 

,,Tady jste, už jsem si myslel, že nepřijdete." Řekl Carlisle a usmál se na šťastný pár. ,,Jen jsme si ještě povídali." Řekla Elisa, než si lehla na lehátko a vyhrnula tričko. 

,,Teď to možná trochu studit." Řekl. ,,Neboj, jsem zvyklá na chlad." Řekla a podívala se na Jaspera, který se ušklíbl. 

Elisa sebou trochu trhla, když ji na břicho dal chladný gel.

Elisa byla popravdě trochu nervozní z toho, co Carlisle uvidí. Bála se, že bude něco špatně, že se třeba dítěti něco stalo. 

 ,,No, gratuluju." Řekl Carlisle, když se díval na obrazovku. ,,Budete mít dvojčata." Dodal a dvojice se na něj překvapeně podívala. 

,,Děláš si srandu?" Zeptala se Elisa a byla velmi zaskočená. Ne, že by nebyla ráda, ale byl to celkem šok. 

Skoro pět měsíců těhotenství si mysleli, že to bude pouze jedno dítě. 

,,Ne. A bude to..." ,,Neříkej to!" Vykřikla dvojice, protože chtěli mít překvapení. Nepotřebovali nutně vědět pohlaví.

Ano, možná byli trochu v pokušení to zjistit, chtěli přijít za Carlislem a zeptat se ho, protože to jako jediný věděl, ale udrželi se.  

Ale byla to hlavně Elisa, která chtěla mít překvapení. 

,,Ale jak to, že jsi to neviděl při té první prohlídce?" Zeptala se ještě Elisa. ,,Jedno mohlo krýt to druhé, takže jsem ho nemusel vidět." Vysvětlil Carlisle. 

Po chvíli už Elisa ležela na posteli ve svém pokoji a v ruce držela telefon.

Polemizovala, jestli to má říct svým sourozencům, nebo si to zatím nechat jako překvapení. 

Obávala se toho, že pokud se to Klaus dozví, tak Jaspera už stoprocentně zabije. A věděla, že Kol velmi rád pomůže, možná i Eliáš. 

A u Rebeky se nebyla jistá, co udělá. Kdyby jí to Elisa řekla, obávala se, že to řekne jejich bratrům, i kdyby omylem. 

Vždyť něco podobného se přece stalo. 

Ale jedno by bylo jisté, jakmile by to Rebeka uslyšela, sbalila by se a odjela za ní, aby se o ni mohla postarat a být tam, dokud se dvojčata nenarodí.  

Nebylo by špatné mít po boku svou mladší sestru, ale bylo jí jasné, že by ji začala pomalu všechno zakazovat a jediné, co by Elisa mohla za chvíli udělat, by bylo ležet v posteli. 

Samozřejmě ty hygienické úkony, a také jíst a pít. 

Elisa naštvaně zasténala a hodila mobil vedle sebe. Bylo to těžké rozhodnutí a obávala se, že se rozhodne špatně.

Nechtěla, aby se někdo zranil a obávala se, že ten zraněný bude Jasper, což by nebylo dobré. 

Ale na druhou stranu by mohla vytáhnout kartu: Ublížíš mu a já s tebou nadosmrti nepromluvím. 

A nadosmrti by byla velmi dlouhá doba. Hlavně pro upíry. 

,,Hned zítra." Řekla si pro sebe, i když si stále nebyla jistá. Nebylo jednoduché jim to říct. 

,,Co tu děláš? A proč nejsi s námi?" Zeptal se Jasper a opřel se o rám dveří. ,,Zase přemýšlím." Řekla a Jasper se zasmál. 

,,A nepřemýšlíš dnes náhodou až moc často?" Zeptal se a Elisa s usměvem přikývla. Byla to pravda, ale zase měla o čem přemýšlet.

,,Bojíš se mého bratra?" Zeptala se. ,,Možná." Zaváhal a Elisa se začala smát a raději si zakryla ústa. 

Bylo jí jasné, že to řekne. Nebo, že řekne rovnou ano. 

,,No, to mi stačí." Řekla ztěžka. Nemohla mluvit, když se tak hlasitě smála a nemohla přestat. ,,K čemu?" Zeptal se Jasper. 

,,Abych odložila to, že řeknu svým bratrům, že jsem těhotná a dítě je tvé." Vysvětlila. ,,Jo, to bude rozumné." Řekl Jasper a Elisa se začala smát ještě víc. 

Skutečně se bál jejího bratra a bylo mu Jasné, že kdyby se to Klaus dozvěděl, může být už nadobro mrtví. 

I když Jasperovi nešlo hlavně o sebe, šlo mu o Elisu, protože nevěděl, co by Klaus udělal jí. Vždyť, když se dozvěděl o jejich vztahu, zavřel ji do rakve.

Ale kdyby mu ji Klaus znovu vzal, ublíží mu to ještě víc, než jeho vlastní smrt. 

Elisa byla to nejcennější v jeho životě a za chvíli se k tomu měla přidat ještě dvojčata.

(Vím, kapitola nic moc, také velmi nudná a krátká. Ale chtěli jste dvojčata, tak tady je máte.)

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat