XXXV.

1K 60 2
                                    

Elise se sice nechtělo jet domů, ale na druhou stranu chtěla jet na svatbu její kamarádky a švagra. I když... zas tak moc by jí nevadilo, kdyby to propásli.

Nemusela být nutně při tom. Ráda by si dále užívala líbánky. Čtyři měsíce jí holt nestačily. I když věděla, že déle už by to byla spíše taková dovolená.

Elisa pomalu přišla ke dveřím, které otevřela. Byla celkem překvapená, když si jí Alice ani Bella nevšimly.

,,Co jsem ti říkala o spaní do růžova?" Ptala se zrovna Alice, když se Belle snažila zakrýt kruhy pod očima. ,,Promiň. Zlý sen, nervozita před svatbou" Řekla Bella a trochu si povzdechla.

,,Až tak nervózní?" Zeptala se Elisa a opřela se o rám dveří. Dve dívky se na ni překvapeně podívaly a upírka k ní hned na to přiběhla, aby ji mohla obejmout.

,,Ahoj, pixie." Pozdravila Elisa s úsměvem. „Už jsem si myslela, že to nestihneš, Queen." Řekla Alice místo pozdravu a Elisa protočila očima.

Najednou se dveře znovu otevřely a vešla blondýnka.

,,Queen." Usmála se Rosalie, když si také všimla původní upírky. „Ahoj, Rose." Oplatila Elisa.

Rosalie byla snad nejvíce ráda, že byli Elisa a Jasper doma, protože byla Elisa její nejlepší kamarádka. Také si jí všimla více, jak Alice, která se starala hlavně o Bellu.

,,Potřebujete pomoct? Můžu ji učesat." Nabídla se ještě Rosalie a Bella se na ni opravdu překvapeně podívala.

,,Opravdu?" ,,Prosimtě. Tvoje volba ženicha mě neurazí." Usmála se Rosalie a přišla k Belle. ,,Jen moje nehorázná neúcta ke smrtelnosti." ,,Vpodstatě." Přikývla Rosalie. ,,Svatby. Všichni jak jedna rodina." Řekla Alice a Elisa trochu protočila očima.

Už byly jedna rodina. Lidé nemuseli mít stejnou krev, aby byli rodina. Každý by pro ni mohl být rodina, pokud ji tedy byli blízcí.

Zrovna, když Bellu dokončily, ozval se hlas Bellyné matky.

,,Alice? Bello?" Zvolala. ,,Tady, mami." Řekla Bella a Renee vešla do pokoje.

,,Můj bože. Tobě to tak sluší." Řekla Renee a vypadalo to, že se za chvíli rozbrečí štěstím. ,,Kruci, moje maskara." Dodala a opravdu jí začaly téct slzy a Alice jí podala kapesník, který přijala.

,,Charlie, pojď sem." Zavolala Renee a mezi dveřmi se objevil Charlie, který měl v ruce krabičku. ,,Vážně? Nerad bych tam…" Začal Charlie, ale nedokončil to a vešel.

Bella vstala a překvapeně se na své rodiče podívala.

,,Já vím, jsem fešák." Řekl a všechny ženy v místnosti se zasmály.

,,Potřebovala by jsi něco modrého." Vysvětlila Renee a Charlie otevřel krabičku. ,,A něco starého. Kromě tvé matky." Neodpustil si Charlie.

Krabička obsahovala stříbrnou sponou do vlasů s modrými safíry.

,,Děkuju." Řekla Bella.

,,Patřila babičce Swanové." ,,Ale přidali jsme safíry." Dodala Renee za svého bývalého manžela.

Bella podala sponu do vlasů Rosalie, která ji dala opatrně Belle do vlasů.

,,To je nádhera." Řekla Bella. ,,Moc vám děkuju." Dodala.

,,Tvoje první rodinné dědictví. Předej ho své dceři a její dceři." Řekla Renee a znovu to vypadalo, že se rozpláče.

,,Mami, je to krásné." Řekla Bella a chtěla obejmout svou matku, ale Alice ji zastavila. ,,Oh, ne. Nerozmašte mé mistrovské dílo." Řekla.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat