Mladá hnědovlasá žena v překrásných béžových šatech ležela v mahagonové a černé rakvi a z její hrudi trčela stříbrná dýka. Ležela tam už jeden dlouhý rok, ale nevěděla to. Nevěděla, co se dělo okolo ní.
Její pleť byla šedá a sem tam byly vidět její žily. Její nos byl malý a rty plné. Její postava byla hubená. Byla překrásná a její krásu jí záviděla každá jiná žena či dívka.
Muž v moderním obleku přistoupil k ženě v rakvi a uchopil dýku, kterou opatrně a pomalu vytáhl z jejího srdce.
Během pár minut její pleť začala nabírat karamelovou barvu a její žíly přestaly být vidět.
Brunetka hlasitě zalapala po dechu, prudce se posadila a otevřela své hnědé oči.
Byla velmi naštvaná. Ne, nebyla jen naštvaná, ona přímo zuřila.
,,Niklausi Mikaelsone, jsi mrtvý muž." Zavrčela a pohlédla na své dva bratry a sestru. ,,Kde je?" Zeptala se jich a zamračila se.
,,Ve svém pokoji." Odpověděla její mladší sestra Rebekah a byla trochu vyděšená. Věděla, že když je její sestra naštvaná, nikdy to neskončí dobře.
Elisa rychle vstala a během pár sekund stála v pokoji svého staršího bratra, kterého vzala pod krkem a přirazila ke zdi za ním. Její oči ztmavly a pod nimi se objevily rudé žíly.
,,Jak dlouho jsem byla v té rakvi, Niklausi?" Zeptala se naštvaně. Když mlčel, utáhla své sevření a zavrčela na něj.
,,Rok." Odpověděl Klaus z těžka a Elisa ho pustila. Klaus si promnul krk a trochu si odkašlal.
,,Ale no tak. Snad se nezlobíš, sestřičko." Řekl Klaus. ,,Zavřel jsi mě na rok do rakve. Jak se nemám zlobit?" Zavrčela. ,,Zavraždila jsi mi skoro polovinu mích hybridů." Zavrčel na zpět.
,,Hybridi, hybridi a zase jenom hybridi." Řekla a máchala rukama. ,,Myslíš ty taky na něco jiného?" Zeptala se naštvaně.
,,Nezačínej." ,,Jak nemám začínat. Ne, víš co? Stěhuju se a někam pěkně daleko a na nějaký ten čas." Řekla a zmizela ve svém pokoji, kde si začala balit.
Naštvaně házela své věci do kufrů společně s jinými věcmi a přemýšlela, kam pojede.
,,A kam jako pojedeš?" Zeptal se Klaus a opřel se o rám dveří. ,,Říká ti něco Forks?" Zeptala se a otočila se k němu. ,,Znovu?" Zeptal se zmateně. ,,Ano, znovu." Odpověděla a protáhla se kolem něj i s dvěma kufry.
,,Nepustím tě." Řekl v klidu Klaus a Elisa se zastavila. Otočila se k němu a pustila kufry. ,,Jak jako nepustíš?" Zavrčela naštvaně.
,,Nikam nejdeš, nebo..." ,,Nebo co? Znovu mi vrazíš dýku do srdce a vložíš do rakve?" Zeptala se a skřížila si ruce na prsou.
,,Eliso." Řekl varovným hlasem. ,,Nepokoušej mě, Niklausi, nebo se tvým hybridům stane nehoda." Řekla stejným tónem.
Zbylí sourozenci se na ně jen dívali a poslouchali jejich výměnu.
,,Odcházím." Řekla nakonec Elisa, popadla své kufry a šla ven, kde stálo její auto a Elijah, Kol a Rebekah šli za ní, aby se s ní mohli rozloučit.
,,Uvidíme jak dlouho zůstaneš bez dýky v srdci, královno New Orleans." Poznamenal Eliáš a trochu se zasmál. ,,Teď už se jen tak do rakve dát nenechám." Řekla Elisa a objala ho.
,,Co tu bez tebe budu dělat?" Zeptala se Rebekah. ,,Ty to tu zvládneš." Usmála se Elisa a také ji objala. ,,Budu volat a psát každý den a navíc mě můžeš kdykoliv navštívit." Dodala a přesunula se ke Kolovi.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
Hayran KurguElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...