XXX.

1K 62 10
                                    

Aby se Elisa přiznala, byla velmi nervozní. Ne, že by jim znovu hrozilo nějaké nebezpečí, byla nervozní z úplně něčeho jiného. 

Ale každá dívka by na jejím místě byla nervozní. 

,,Queen, uklidni se." Řekla po několikáté Alice, která se snažila dokončit make-up. ,,To nejde, Alice." Vyváděla Elisa a vstala. 

,,Vždyť se dnes vdávám. Nemůžu se jen tak uklidnit." Pokračovala dál a položila si ruku na čelo. ,,A proto by jsi se měla uklidnit." Řekla Rosalie, která byla s nimi v místnosti. A také Bella, která byla skoro tak nervozní, jako Elisa. 

Možná měla být její svatba až za čtyři měsíce, ale i tak. 

,,Tobě se to lehko řekne. Ty už máš svou svatbu dávno za sebou." Řekla Elisa a zamračila se na blondýnku.

Elisa se na ten den tak těšila a teď byla tak nervózní. Ale popravdě ani pořádně nevěděla z čeho.

Nikdy jí nechybělo sebevědomí. Vždyť musí pouze projít krátkou kuličkou k oltáři, tak co se to s ní děje? Vždyť na tom nic není.

,,Pane bože." Ozvalo se ode dveří a všechny otočily s o hlavy na blondýnku, která stála ve dveřích a pyšně se usmívala.

,,Podívej se na sebe. Vypadáš překrásně." Pokračovala Rebeka a přistoupila ke své sestře.

Elisa už na sobě měla šaty a Alice už jí udělala make-up, ale stále chyběly vlasy a závoj.

,,Jsem přece Mikaelsonová. Musím vypadat skvěle." Žertovala Elisa a ozval se smích tří můžu, kteří se objevili za jejich blonďatou sestrou.

,,Ahoj, Queen." Pozdravil ji trochu nejistě Klaus. ,,Rebeka má pravdu, vypadáš překrásně." Pochválil ji ještě a usmál se na svou sestru, se kterou sdílel oba dva své rodiče.

Každý čekal na její reakci a doufali, že se nestane nic špatného.

Elisa se usmála, než k němu rychle přišla a objala ho kolem krk.

,,Děkuju." Zašeptala a nehodlala ho pustit.

,,Tak my vás tu necháme." Řekla Alice a hnala všechny dívky ven, aby si sourozenci mohli udělat nějakou chvíli pro sebe.

,,Omlouváme se." Řekl po chvíli Klaus a podíval se dolů. Elisa si trochu povzdechla, než mu položila ruce na tváře a donutila ho, aby se na ni podíval.

,,Vím, že jsi to myslel dobře, že pro nás chceš to nejlepší, ale tohle mi velmi ublížilo-" Začala Elisa a zhluboka se nadechla, než pokračovala. „Ale nemohu se na tebe zlobit dlouho, i kdych chtěla. Jste mí sourozenci a já nevím, kde bych než vás teď byla." Dodala a usmála se na všechny své sourozence.

,,Že můžeme mít sourozenecké objetí? Prosím." Poprosila Rebeka a všichni se zasmáli.

Elisa roztáhla ruce od sebe a čekala, dokud ji všichni neobejmou.

,,A teď tě musíme dodělat. Takže huš." Vyháněla Rebeka bratry, kteří protočili očima, ale stejně začali odcházet.

,,Hej, Niku." Zastavila jo Elisa a on se na ni otočil. ,,Ano, sestřicko?" Zeptal se.

,,Prokázal by jsi mi tu čest a provedl mě uličkou?" Poprosila ho.

Elisa by si skutečně přála, aby to byl on, kdo ji provede uličkou. Ne Eliáš, ne Kol, ale Klaus.

Oba dva měli ve svých žilách stejnou krev, měli stejnou matku i otce a byli si nejblíže.

,,Bude mi ctí, Queen." Usmál se. „Počkám dole." Dodal ještě a Elisa přikývla, než odešel.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat