Elisa byla skutečně znepokojena tím, když za nedlouho zavolala Bella s tím, že je nejspíše těhotná, což by nemělo být možné.
Elisa nikdy neslyšela o tom, že by člověk měl dítě s upírem.
Ano, i její těhotenství by nemělo být možné, jenže Elisa měla po ruce čarodějku, což Bella zrovna neměla.
Ale Elisa stejně doufala, že bude Bella v pořádku. Nechtěla, aby se jí něco stalo, protože to byla její kamarádka a navíc byly v podobné situaci.
Bella také poprosila Elisu a Rosalie o pomoc, protože bylo zjevné, že Edward si dítě nechtěl nechat .
Ani to nepovažoval za dítě.
Ale Bella zatím nebyla obeznámena se situací v domě Cullenových. Netušila, že byla Elisa také těhotná.
Elisa to chtěla mít jako překvapení.
Když novomanželský pár dorazil předčasně z líbánek, Carlisle si Bellu okamžitě odvedl do kanceláře, aby ji mohl skontrolovat.
Elisa na Bellu čekala v jejich pokoji a během toho také vybalovala jejich oblečení, aby se trochu zabavila, než Bella dorazí. Potřebovala to, i když věděla, že by měla odpočívat.
,,Liso?" Lisa se otočila ke dveřím a jakmile spatřila Bellu, běžela ji obejmout. „Bello." Řekla trochu šťastně.
,,Jsi v pořádku?" Zeptala se ještě pro jistotu a Bella trochu váhavě přikývla. Nevěděla, jestli je stoprocentně v pořádku.
Trápilo ji to a celkem dost. Hlavně také to, že ji Edward začal ignorovat jen kvůli tomu, že si Bella chtěla dítě nechat.
Jenže ona nemohla vzít život dítěti, hlavně když bylo její a její mateřské instinkty šly pomalu na povrch.
,,Ale ty se nám to nějak zvětšuješ, jak se koukám." Žertovala trochu Bella a ukázala na břicho své kamarádky.
,,Jo. Chtěla jsem to mít jako překvapení, až se vrátíte." Vysvětlila Elisa.
,,Jak je to možné? Co se stalo?" Vyptávala se Bella a dvě dívky se společně posadily na postel.
,,Je to složitější. Pamatuješ na Bonnie?" Bella přikývla a naznačila, aby pokračovala. „Ona je čarodějka a v den mé a Jasperovi svatby provedla kouzlo.
Po delší době jsem začala ztrácet naději a myslela jsem si, že kouzlo nefungovalo, jenže nakonec se stalo tohle a v teď se v mém břiše usadila dvojčata." Vysvětlila stručně Elisa.
,,Dvojčata?" Zeptala se Bella překvapeně. „Mhm." Přikývla původní upírka.
Ale Bella nebyla zdaleka tak překvapená, jako Elisa a Jasper. Celou dobu si mysleli, že budou mít jedno dítě, jenže se z toho nakonec vyklubala dvojčata.
,,Bude to drsný porod." Řekla Elisa a obě dvě se zasmály.
,,Jelikož jsme upíři, dvojčata rostou velmi rychle a podle Carlislea by se měli narodit do jednoho měsíce." Dodala.
,,Ale vždyť jsi těhotná jen pět měsíců. Skoro. Jestli se tedy nepletu." Řekla Bella zmateně. „Nepleteš. Ale jak jsem řekla, rostou rychleji. Bohužel." Povzdechla si Elisa, ale stejně byla ráda, že aspoň bude mít porod dříve za sebou.
Asi by nevydržela nosit dvojčata devět měsíců.
Navíc už je chtěla držet v náručí, chtěla je vidět, potkat. Nemohla se dočkat, až budou venku.
,,A co jména?" Změnila Bella téma. „Už mám nějaké nápady." Řekla Elisa. Elisa si přála aby byly její děti pojmenovány podle někoho pro ni významného. Nebo aspoň aby měly podobná jména.
,,A?" „Pro chlapce mě napadlo Henrik. Po mém nejmladším a zesnulém bratrovi. A pro dívku Rebecca. Vím, že by to mé sestře udělalo velkou radost." Prozradila Elisa.
Ale pro ni by velmi znamenalo, kdyby byl chlapeček Henrik. Tolik jí chyběl její mladší bratr a jediné, co jí po něm zbylo byly vzpomínky.
Bohužel ale nevěděla, jaké druhé chlapecké jméno by měla vymyslet, protože mohla být možnost, že se narodí dva chlapci.
Nebo také dvě dívky.
Pokud by to byly dvě dívky, napadlo ji Rebecca a Freya i po její starší sestře.
Měla to velmi promyšlené, ale také chtěla, aby se jména líbila i Jasperovi. Museli se na jménech dohodnout společně.
,,No, nerada tě teď nechávám samotnou, ale Jasper vždy začne děsně šilet, když jsem déle jak dvě hodiny mimo postel. A teď jsem dokonce čtyři. Má strach a nechce, aby se mi něco stalo." Řekla nakonec Elisa a Bella se z trochu zasmála.
,,Jen běž, zvládnu to." Ujistila ji Bella.
Elisa se naposledy usmála, než se vrátila do svého pokoje kde si šla okamžitě obléct pyžamo.
To byla další věc, která Elise na těhotenství vadila. Ze všeho vyrostla, zvětšila se jí prsa a samozřejmě břicho.
Třetina jejího šatníku jí byla malá a ona musela koupit další další a větší oblečení.
Ale pro Elisu už byla stejně většina věcí nemožná. Skoro neuměla sama vstát ráno z postele, nemohla se pořádně sama obléct.
Byla velmi omezená.
,,Miluju ta jména." Elisa trochu vyděšeně povyskočila, než se podívala na pobaveného Jaspera, který stál ve dveřích.
,,Skutečně?" Zeptala se. „Ano. Jsou překrásná. Hlavně se mi líbí Rebecca." Vyjádřil se Jasper a Elisa se pořádně usmála.
,,Jako druhé mě napadlo Freya." Řekla ještě Elisa. „To z ní také úžasně." Řekl a Elisa trochu protočila očima.
,,Pozor, ať si nezačnu myslet, že souhlasíš se vším jen, aby jsi mě nenaštval." Varovala ho a Jasper se zasmál a zakroutil hlavou.
,,Ne. Skutečně se mi líbí." Řekl.
,,Děkuju. Ale chtělo by to druhé jméno pro chlapce a to nechám na tobě." Řekla Elisa a nechala ho chvíli přemýšlet.
,,Thomas." Navrhl nakonec a Elisa se usmála.
,,Tak tedy Thomas." Souhlasila s ním.
Skutečně se jí líbilo, i když ne tolik, jako Henrik. Ale co očekávat, jmenoval se tak i její zesnulý bratr.
Elisa možná byla po zbytek večera trochu znepokojena, ale i tak byla šťastná a spokojeně usínala v náručí svého manžela.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanficElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...