XLVIII.

769 52 4
                                    

Elisa naštvaně házela věci do sportovní tašky a snažila se myslet na cokoliv jiného, než na způsoby, jak zabije Volturiovi a Irinu.

Tu obzvlášť.

Měla takový vztek. Bála se, že za chvíli bude mít až takový vztek, že začne křičet na každého, což nechtěla. Myslela si, že za chvíli vybouchne.

Celá rodina se ale dohodla, že pojedou na různá místa na Zeměkouli, aby našli všechny svědky, kteří by mohli pomoct.

Její hlavní prioritou byla její rodina a přátelé z Mystic Falls. Věděla, že Volturiovi se o nic nepokusí, když uvidí celou rodinu původních.

Budou mít až moc velký strach, než aby se o něco pokusili, než aby bojovali.

Jakmile měla Elisa přípravné všechny tři tašky, dala je do jejího auta.

Cadillac escalade 2021.

Potřebovali tak velké auto, protože s nimi jeli i Seth a Leah, kteří se chtěli ujistit, že budou dvojčata v pořádku.

Elisa dorazila k domu Cullenových, kde na ni čekal i Jasper, dvojčata a dva vlci.

,,Dobrá, vyrazíme, ať to máme za sebou." Řekl Jacob, ale zarazil se, když venku za domem viděl Sama. Všichni se podívali stejným směrem jako Jacob a také ho zahlédli.

Elisa byla dole jako první, aby zjistila, co se stalo. Všimla si, že Sam měl dopis a to se jí rozhodně nelíbilo.

Nelíbilo se jí to společně s tím, že celý den neviděla Davida a Alice.

Za pár sekund se přidal i zbytek rodiny a Sam předal Carlisleovi dopis.

,,To ti posílá Alice. V noci přešli se Stefanem přes naše území." Vysvětlil stručně Sam.

,,Carlislee?" Zeptala se Esme. ,,Opustili nás." Povzdechl si. ,,Proč?" Ptala se smutně Rosalie. ,,To nepíše." Odpověděl Carlisle.

Elisa si od něj převzala dopis a přečetla si ho.

Sežeň tolik svědků kolik můžeš dřív, než sníh přimrzne k zemi. V tu dobu přijdou.

Elisa otočila papír, kde bylo napsaný název hry Kopec Benátský, dílo Williama Shakespeara.

Potom předala vzkaz Belle, protože ji bylo jasné, že ta bude lépe vědět, o co jde.

Elise se možná nelíbilo, že Alice odešla, ale na druhou stranu jí důvěřovala. Bylo jasné, že Alice ví co dělá a Elisa neměla důvod jí nevěřit.

Vždyť by je Alice jen tak neopustila, nezradila by je.

Ale bylo jí jasné, že Alice ví něco víc a řekla to pouze Davidovi. Bylo jasný, že existoval nějak, důvod, proč odešli.

Elisa si povzdechla, než vyrazila s Jasperem, Freyou, Henrikem, Leah a Sethem k autu.

Nastoupili a mohli vyrazit.

Elisa nevěděla proč, ale byla popravdě nervózní ze všech setkání, která je čekala. Hlavně s jejími sourozenci.

Vždyť přivede i Jaspera a dva Quilety.

Elisa se trochu uklidnila, když jí Jasper položil ruku na rameno. Ráda cítila jeho dotek.

Vzala jeho ruku a propletla si s ním prsty, než vrátila ruku na řadící páku.

Tentokrát se snažila jet co nejrychleji, už nemusela jet pomalu, protože dvojčata už nebyli novorozenci.

Ale Elisa se nejdříve chtěla vydat do Mystic Falls, protože bylo blíž a měli by to rychle za sebou.

Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat